האם העידן שלנו מודרני באמת או שזה

pikov

New member
להדביק מין בשאינו מינו

גורם לתחושה של חוסר ענין להעלות נושאים בפורום. הקשר בין תנועת "העידן" החדש" לעידן המודרני הוא כמו הקשר בין "מנוע סילון" ל"מנוע צמיחה". שניהם מנועים אבל אין להם שום הקשר משותף. חבל שהפורום מאפשר "ביטוי" רק למי שהמנהל חפץ ביקרו.
 

מיי לי

New member
זה נראה לי יותר כחוסר הבנה

של המנהל בין השניים יותר מ"לאפשר ביטוי למי שחפצים ביקרו". אבל אם נקלעתי לכאן, לדעתי מדובר כאן בתופעה הולכת וגוברת שבה רואים יותר ויותר אנשים שמחפשים רוחניות, מתחברים אליה ומנסים לצמוח דרך התורות השונות. לדעתי העידן החדש הוא "מנוע צמיחה" כלל עולמי. העידן החדש אינו מבוסס על רגשי אשמה, כעס, פחד או כאב. זה מסע של האדם אל תוך עצמו, אל אהבת עצמו ואהבת הזולת. העידן החדש אינו עוסק בהכרח בעשייה אלא בהוויה.
 

pikov

New member
אילו השרשור היה עומד בפני עצמו

היה מקום לענות לך. משהפך שעטנז, אין טעם לטרוח. איתך הסליחה.
 

אלמרה

New member
ברוכה הבאה מיי לי ../images/Emo140.gif

ואנא האירי את עיני והסבירי כדי שאבין מהו אותו "עידן חדש" ועל סמך מה מוגדר עידן זה. ה"עידן המודרני" על פי בחירתי כשם לפורום הזה אינו מתיימר להגדיר עידן או תקופה ולא היתה לי לפחות כל כוונה ש"העידן המודרני" הנידון כאן ילמד לבחינת בגרות בעוד 60 שנה או משהו... ב"אנשים בעידן המודרני" התכוונתי שנדסקס בעיניני המאה העשרים ואחת ובהסתגלות שלנו (החיים בתקופת המעבר שבין המאות), לעידן יותר שוויוני, תוך שימת דגש על עלית קרנה של האישה למצב שוויוני מלא++ (אפילו מועדף משהו על פני הגבר).
 

מיי לי

New member
תודה... כתבתי פה כבר פעם../images/Emo13.gif

העידן המודרני הוא עידן עכשווי, הוא מאוד ליניארי, קשור להתפתחות התרבותית, כלכלית, טכנולוגית, סוציולוגית ועוד, והוא קשור להתנהגות קבוצות שונות בתוך החברה. העידן החדש הוא מעגלי, ספירלי, זו תנועה רוחנית באמצעותה חוקר האדם את עצמו.
 

אלמרה

New member
זכורני שהיית כאן איתנו וברוכה השבה.

אני בחטאי הרבים לא מחובר לרוחניות ולמרות זאת מוכן לשמוע ולהאזין וללמוד ובעיקר לתת כבוד גם למי שדעתו שונה בתכלית משלי. אנא ספרי עוד אודות העידן החדש.
 

אלמרה

New member
אילו הייתי מבין, ואחריות ההסבר עליך

מה ההבדל בין שני השרשורים שפתחת לא הייתי מצרף אותם ועמך הסליחה אבל אנא להבא אל תניח שכולם מבינים הכל. בכל מקרה אין טענה יותר מנותקת מהמציאות מזו שהעלית שכביכול אני נוהג לתת עדיפות לנושאים אלו או אחרים (או לגולשים אלה או אחרות...)
 

pikov

New member
ואף על פי כן, לא בצעת את המתבקש

לאחר שהענין הובהר לך ולא ניתקת את מה שצרפת. אז על מה בדיוק אתה מלין?
 

אלמרה

New member
רק לידיעתך - שני דברים!

א) אי אפשר לנתק בין הודעות שבשרשור (גם אם הן היו נפרדות וחוברו) ב) טרם הסברת ואני טרם הבינותי מה ההבדל בין שתי הסוגיות שהעלית ומדוע הן לא יכולות לדור בכפיפה אחת. אגב: השיטה הנקוטה בידי בשני פורומים בהם אני בעל תפקיד, היא לאפשר לכמה שיותר שרשורים שיהיו בדף הראשון כדי לאפשר לתת לכל הגולשים אפשרות לעיין בהם. מספר השרשורים הפעילים בדף הראשון הינו קבוע, וגם אם ארכם כאורך הגלות הם ישארו בדף הראשי. הנסיבות בפורום זה הינן לצערי כאלה שיש מעט שרשורים וכל אחד מהם לא ארוך מספיק ולכן אני נוהג (רק לעיתים נדירות וזה מזמן לא קרה אגב) לחבר דברים שנראים לי כבעלי נושא דומה. אני מקווה שמניעי הכנים ונקיים מאפליה כלשהיא מניחים את דעת הגולשים.
 
חולף

חושב עד שתקרא כבר לא תהיה פה..."עידן חדש" ושיהיה כל עידן,תופס לבערך עשר שניות,בקושי עד גמרת להגיד.הגלגל לא עוצר לרגע,גם לא מזג האוויר,זה רק אנשים שכל הזמן עולים ויורדים.או מכסימום,מחליפים דעות...
 
למעלה