down under
New member
אבל ממה נפשך?לדעתי, 2 רכבות בשעות השיא בלבד
ורכבת אחת לשעה בשעות היום, ואולי אף פחות בשעות השפל, בהחלט אינן מחזה נדיר בשירות פרברי בעולם, וכמות נוסעים פוטנציאלית שמצדיקה את כמות הרכבות הזו, בהחלט מצדיקה הפעלת שירות נוסעים שכזה. וברור שעוד חזון למועד, לפני כן תושלם מסילת החוף החדשה. אי-אז כשציר האיילון יקרוס תחת העומס - למשמע האפשרות להוציא ממנו את הנוסעים בין כפ"ס לרחובות (למשל) - יעלוזו המתכננים ואולי, ואלי יחליטו לבחון את אופציית המסילה המזרחית.
יש כבר מסילה. המסילות באיילון יקרסו מרוב עומס (הכוונה מטאפורית)? רכבת יזגרוּאל תתכנן ותוציא קו כמו שהצאת. לוקח פחות מחודש מרגע התכנון ומדפיסים פלאיירים, פרסומות ברדיו ובעיתונים ובפורום תח"ץ ובאתר הרכבת, והופּ שלאק טרלה לה, יש לנו קו מכפ"ס דרך ראה"ע ולוד לכוון רחובות ואשדוד. ממש לא מבין את ההיסטריה שלך.