אוהד אסטון
New member
ברכבת יקח לך מתחנת רכבת סוקולובאורי, רכבת פרברים, כמעט והייתי אומר
by definition (בהגדרה) היא מיועדת להובלת יוממים בשעות הלחץ. בבוקר (מ-6:30 עד 9:30) מהפרבר/שכונה_מרוחקת אל לב המטרופולין. בשעות אחה"ץ/ערב (מ-15:00 עד 20:00) מלב המטרופולין אל השכונות המרוחקות ואל הפרברים (פרבר זה לא שכונה, פרבר זו עיר לוויין. נניח ר"ג וכפ"ס מפרברות את ת"א. עכו מפרברת את חיפה ובית שמש מפרברת את עיר הקודש ועומר מפרברת את באר שבע). בשעות הלחץ, נניח ב-7:45 ממרכז כפ"ס לקריה בת"א לא יקח לך באוטו דקה אחת פחות מ-45 דקות. ומה עם החניה?!? (אין חניה באזור הקריה! המעט שיש זה בחניון שיעלה לך לפחות 30 ש"ח ליום). ברכבת יזגרוּאל יקח לך מסוקולוב לקריה (תחנת השלום/עזריאלי) 36 דקות. כ-10 דקות פחות ובלי מצוקת חניה ומבלי להיות טרוד לא להתנגש במכונית שלפניך שמזדחלת אף היא בעצלתיים וכן לא צריך להיות מוטרד משוטר תנועה עצבני שרב עם אשתו וחייב להשלים מכסת דוחות יומית. לכן, היות ואלו רכבות פרברים, אין שום צורך לשפר את זמן הנסיעה.
לתחנת רכבת השלום 36 דקות. בגלל שרוב האנשים בכפ"ס לא גרים בתחנה וגם לא צמוד אליה, וחלק גדול מהאנשים שעובדים בדרום תל אביב או במרכז תל אביב לא עובדים בצמוד לתחנה אלא במרחק מה ממנה, זמן ההגעה מהבית לעבודה אינו 36 דקות. אם אתה גר בכפ"ס כ - 10 דקות הליכה מהרכבת, ועובד 10 דקות הליכה מעזריאלי - זמן ההגעה מדלת לדלת יהיה כשעה.