האם זה נכון מה שרשום פה לגבי חוצנים<?

limmon1

New member
האם זה נכון מה שרשום פה לגבי חוצנים<?

הטיפול בבני אדם חוצנים, כעקרון, מטפלים בבני אדם, אולם הטיפול מגיע עם תגית מחיר שמשמעויותיה הם 2: 1. מס' דקות לאחר התחלת הטיפול, "מודבק" לאותו אדם מעין משדר/מקלט על מנת שאותם חוצנים יעקבו אחריו (אני לא צוחק). אותו משדר נראה בעיניים פיזיות כ"חצ'קון" שיכול להופיע לפתע מאחורי האוזן, או במרכז העורף, או באף ובמס' נקודות נוספים. ישנם גם מקרים שזה מופיע כ"נקודת חן" שצמחה משום מקום. אותו משדר מאפשר להם גישה מוחלטת לכל אזורי המוח (מודע, תת מודע, ID וכו') על מנת לעקוב אחריו, לעקוב אחרי מחשבותיו, פחדיו וכו'. הם גם יכולים להשפיע על דברים מסויימים לרעה (במיוחד כאשר הם צריכים אנרגיות, ארחיב על כך בסעיף 2). 2. נשאבת מהמטופל כמות רבה של אנרגיה מהנשמה ומהגוף האתרי שלו לשימושם וללא רשותו של המטופל. מדוע? כי זו אנרגיה נשמתית שלא ניתנת להשגה משום מקור אחר פרט לבני אדם והאנרגיה הזו בשבילם שווה זהב. אותו מקלט/משדר שהזכרתי בסעיף 1 עוזר להם להפעיל פחדים בשינה של מטופל (בביתו) על מנת לגרום לסיוטים ו/או שיתוקי שינה. מדוע? כי אותם פחדים "מריצים" את הנשמה בתוך הגוף ויוצרים המון אנרגיה שבשבילה הם ממתינים, וברגע שהיא נוצרת, הם שואבים אותה. מה שכתבתי לגבי חוצנים לקוח מפה: http://benhamo.org/wp/?p=33 במידה ואין אמת בדברים האם יש הוכחה שאכן זה לא נכון?
 
מה? איך הגעת לזה? ../images/Emo191.gif

איך בדיוק הגעת לזה שהחוצנים שואבים אנרגיה מהנשמה של האדם..? מאיפה בדיוק? כל סעיף 2 הזוי ושקרי !! החוצנים אינם מפחידים בני אדם. אנו פוחדים מכל מה שזר ולא מוכר לנו..כגון : ערבים...למה ללכת רחוק. כי ככה מטפטפים לכם במוח ..שערבים / חוצנים זה לא בריא ורצוי להתרחק. לגבי משדר/ שבב :, נכון הם מרכבים משדר על הבוהן של כף רגל ימין אבל בתנאי שהאדם מאשר דרכי. אסור לכם לעשות דברים בניגוד לרצונכם. נקודה. אנשים שלא מעונינים- לא שמים להם משדר. המשדר עבור מה? אם האדם מבקש שימשיכו לו את הטיפול בביתו ...בשבב הזה יש את כל האינפורמציה והאנמנזה שהם עשו בזמן הטיפול והבדיקות בך. זה כמו קוד על מוצר בסופר...ניתן להסירו במידית. אנא ממך אל תיקח דברים שכתבתי ותעוות אותם, כי מה שכתבת- לא נאמר על ידי גלי. מדיום
 

limmon1

New member
גלי- תקראי בבקשה!

מה שרשמתי זה היה העתקה ממאמר כלשהו גם ציינתי את כתובתו אם נכונים הדברים אין לי מושג בגלל זה שאלתי אותך בפורום .לא כל-כך מזמן התייעצתי עם לאונרדו האחת אפילו דיברתי איתה בטלפון לגבי בעיה רפואית כנראה שממנה אני סובל שנים רבות והרפואה הקונווציונאלית לא רק שלא מצאה לה פתרון היא אפילו לא מזהה את הבעיה .עשיתי צילומים של mri ו- ct ולא מצאו לי כלום ולכן היא המליצה לי לדבר איתך בנושא .הבנתי שאת אולי יכולה לעזור ושאת מטפלת בעזרת חוצנים. חס ושלום אני לא רוה להעביר עליך ביקורת אבל כשקראתי את המאמר עם 2 סעיפים שהעתקתי ממנו קיבלתי חשש מלנסות ליצור קשר עם מטפל בעזרת חוצנים . אז בגלל זה רשמתי את זה פה. לגבי סעיף 1 שאת אומרת שהוא הזוי אז אני שואל איך את בדיוק יודעת שזה אכן שקרי את בטוחה בזה ב-100%,יש לך הוכחה?
 

franse

New member
הדברים נכונים לגבי החוצנים הרעים.

אלה שחוטפים אנשים. אלה אינם החוצנים הטובים שעובדים במרפאות. מדובר בהפרות חמוּרות של זכויות האדם. הבעיות זוכות להתייחסות רצינית ביותר מצד החוצנים הטובים אבל יקח זמן לפתור אותן. כפי שכבר ציינתי אנו נמצאים במלחמה. מדובר במידע שלילי אמנם, אבל לפעמים עדיף לדעת על דברים שאינם נעימים מאשר להישאר בבוּרות.
 

limmon1

New member
קבעתי פגישה עם מטפלת שעובדת עם חוצנים

לשבוע הבא והאמת שיש לי חששות לגבי החוצנים בגלל מה שציינתי אתם אומרים שאין לי ממה לדאוג?
 

franse

New member
אין לך מה לדאוג.

הסיכוי לפגוש חוצנים רעים במרפאות קטן מאד. אגב: אם הגעת "במקרה" למאמר שהבאת פה, זמן קצר לפני או אחרי שקבעת פגישה עם מטפלת החוצנים, יתכן שאתה נמצא כבר מספר שנים תחת השפעה של חוצנים רעים והם אלה שגרמו לבעיה הרפואית שלך. העובדה שאין כל אבחון לבעייתך מחזק השערה זו. הרעים ניסו למנוע ממך להגיע למרפאת חוצנים על ידי הפנייתך למאמר שיגרום לך לפחד עוד יותר. (עושים זאת בעזרת מניפולציה על התת-מודע). העובדה שלמרות זאת קבעת פגישה עם מטפלת חוצנים מלמדת שיש לך בסיס רוחני חזק וקשה להסיט אותך מדרך האור. השורה התחתונה: תגיע לטיפול, תקשיב למידע שמוסרת לך המטפלת ותתייחס אליו באופן ענייני, כמו כל מידע רפואי אחר שאתה מקבל. העיקר שתהיה בריא.
 

limmon1

New member
אתה אומר יש מצב שאכן אני נמצא מספר שנים

תחת השפעה של חוצנים רעים למרות שבחיים לא ניסיתי ולא ייחלתי לבוא איתם במגע?
 

franse

New member
כן. יש אפשרות כזו.

את הרעים לא מעניין הרצון שלך. לכן הם רעים.
 
אין חוצנים רעים או טובים- מתי תבינו ../images/Emo191.gif

בעולם כולו אין רע וטוב..מפני שהכל נעשה דרך נק' מבט שונה. אין חוצנים רעים כי מנק' מבטם הם פועלים נכון...כך גם אין אנשים רעים- כי אנשים כולם פועלים מנק' מבט שונה זו מזו מי קבע מה טוב ומה רע עבורי . אולי מה שטוב לך רע עבורי ואולי מה שרע עבורי טוב ונהדר עבורך. אנו חוזרים להבנה מס' 1 :חופש הבחירה- אין לעשות מעשה בניגוד לרצונות של אדם אחר..לכן מעשי החוצנים'הרעים' אינו הולך יד ביד עם הבנה זו- לכן זה התנהלותם אינה תיקנית
 
מענה../images/Emo24.gif

לגבי זה שאתה רוצה לקבל 'הוכחות' - אז אין לי הוכחות פיזיות שתראה בעיניים
אבל אני כן מתקשרת ובד"כ גם מדייקת על העבר ועל מה שעתיד להיות.
וגם אני עובדת עם חוצנים - שניתן להרגיש את נוכחותם ע"י חוש המישוש/ מגע...מי שמגיע אלי ומבקש להתנסות אני נכנסת עימו לחדר הטיפולים והוא מרגיש משהו כלשהו...אני רואה אותם דרך העיניים - איך אוכל להוכיח לך. הרי הם לא מתגלים לאנשים.
כמו שאני מצליחה לראות אותם אני רואה דרך העיניים - פיארנה= כוח החיים. כדורים שנופלים מהשמיים, מלוות עם צורות גאומטריות לא מסודרות ומאורגנות. הלוואי ויכולתי לענות בהרחבה רבה לכל שאלה- לכל הסקנים - כנסו לאתר הבית שלי ובואו למפגשי תובנות
 

limmon1

New member
זהו שכנעתם אותי אני הולך לפגישה למטפלת קוראים

מירי אסט מוכר לכם השם?
 

franse

New member
מירי אסט נהדרת. מהבכירות בתחום.

אתה בידיים טובות.
 
למעלה