האם חוף הדקל הוא חוף רחצה מוכרז

pilovich shahaf

New member
חוף הדקל...../images/Emo63.gif

לשאלתו של "אילתי בנשמה"- כן, חוף הדקל הוא חוף רחצה מוכרז משנת 1995 חתום על ידי שר הפנים לשעבר "מר אהוד ברק" משהיה לימים ראש ממשלת ישראל...ולשעבר. לקביעת העובדה של "גיאאילת" שלעיל- אתה טועה לחלוטין, על פניו "רפי הוכמן"-ראש עירית אילת מ-1985 עד 1992 [משהו כזה] זכה במיכרז שרשות הנמלים/נמל אילת הוציא להפעלת רצועת החוף והים באורך של כ-800 מטר [כולל חוף החשמל] וזאבי- הכוונה "לגד זאבי", הינו אחד המשקיעים/שותפים, כמו שמרואן נופי שותף בחברה שניקראת חברה- "לפיתוח חוף הדקל"...תקנו אותי אם אני טועה ?!
השאלות שצריכות להישאל הן:- 1. מתי יצא המיכרז
2. כמה ומי ניגשו למיכרז
3. מדוע העיריה החזירה את חוף הדקל שהיה ברשותה לתיפעול לרווחת תושבי אילת ואורחיה [כמו מרכז/בית האומנויות נכון להיום], לרשות הנמלים/נמל אילת בשנת 1995/1996
4. מי בנה את השירותים, המסעדה. תחנת ההצלה בחוף הדקל ובאיזה כספים
5. מה אומר החוזה התקשרות של ראש עירית אילת לשעבר מר רפי הוכמן עם רשות הנמלים/נמל אילת
6. האם בעלי החברה המפיעלה את חוף הדקל/חוף החשמל מקיימת........... את תנאי החוזה
ישנם עוד שאלות רבות ומורכבות, ולכן כמו תמיד............. המשך יבוא...
אין חדש תחת..........ה-
מבחן התוצאה. פילוביץ שחף. פ"ש.
 

ניר ד.

New member
שחף שכחת או שאתה לא יודע ש ..../images/Emo11.gif

יש עוד שותף בחברה של הוכמן שהזכרת וקוראים לו עוזי צוובנר שלמי שלא יודע היה הגיזבר של העיריה כשהוכמן כיהן כראש העיר לפני גבי קדוש בקיצור נראה לי שמישהוא סידר לעצמו את הפנסיה ?
 
חוף הדקל

רבותיי , כמנהל הפורום תרשו לי להשיב לחלק מהנושאים . לא זכור לי מועד המכרז אבל היה מכרז גדול ומפורט לכל מי שהיה עוניין. סיור קבלנים כמבוקש , ועדת מכרזים עם נציג מהעירייה , בראשותו של קדוש כך שגם כאן לא היתה שם פעולה לא כשרה . נרשמו והתמודדו מספרקבוצות אילתיות מובהקות כולל אותי . ניתנה דרישה לביצוע פרזנטציה של הקבוצות הטובות והוועדה היתה צריכה להחליט . הוכמן זכה עם קבוצתו שכנראה גם זאבי שם והכל היה כשר . גם צוובנר שותף - אז מה ? למה לא התמודדתם ? לשאלה למה העירייה לא מפעילה ומי השקיע אז ככה : עיריית אילת השקיע את השירותים ומבנה במטרה לשרת את התושב אבל מה ...או ששכחה או שכך רצתה , לא חידשה את חוזה השכירות עם רשות הנמלים וכך חזר החוף לנמל , אופס... מישהו נרדם ! לגבי החוזה של הוכמן - לדעתי התחייב על כ- 20 מ´ שקל השקעה וכפי שניתן לראות לא כל כך מתבצע... אבל העירייה של היום לא כל כך עוזרת להם באישורים ... והחוזה הוא לעשרים שנה ... שבת שלום
 
תיקון קטן גדול

את השירותים המסעדה תחנת ההצלה ומסביב מימנו 3 גופים עירית אילת חפחא ורשות הנמלים. שבת שלום.
 

pilovich shahaf

New member
גם צוובנר שותף...אז מה ../images/Emo35.gif נכון..../images/Emo4.gif

כמו שאמרתי לעיל...על פניו "רפי הוכמן"-ראש עירית אילת מ-1985 עד 1992 [משהו כזה] זכה במיכרז שרשות הנמלים/נמל אילת הוציא להפעלת רצועת החוף והים באורך של כ-800 מטר [כולל חוף החשמל] וזאבי- הכוונה "לגד זאבי", הינו אחד המשקיעים/שותפים, כמו שמרואן נופי שותף בחברה שניקראת חברה- "לפיתוח חוף הדקל"... ובהקשר למה שציינת " שמישהוא נירדם בשמירה בעיריה.." על זה אני מדבר, כי לכל אורך הדרך בים וביבשה" [סינדיקט הימי והסינדקט היבשתי], ישנם נושאים שאנחנו כתושבים פיתאום יום אחד מתעוררים למציאות חדשה, לעובדות חדשות, ומקובעות בשטח ואת מי מאשימים את הרשות המקומית במיקרה הזה, או במיקרים אחרים כמו "כלובי הדגים"- מאשימים את הרשויות הממלכתיות בכלל ואת המישרד לאיכות הסביבה בפרט, אני טוען שכל דבר שנעשה תוכנן מראש ובוצע על ידי פקידים ועובדי מדינה/רשות מקומית, בסיוע של קשרים ופוליטיקאים, כמו שאמר/ה מבקר/ת המדינה..." קשרים הון ופוליטיקה"
, ולכן באמרך ...שהעיריה לא כל כך עוזרת להם בהשגת האישורים..זה לא כל כך מדוייק כי לדעתי מה "שמפריע היום" להמשך פיתוח חוף הדקל זה אישור תמ"א 13 ,וזאת הסיבה העיקרית ואשמח אם מישהו/הם יתקן/נו אותי. אני בטוח שעוד נישמע, נדבר וניכתוב על פרשת חוף הדקל. מבחן התוצאה. פ"ש.
 
למעלה