הנת"ץ בכניסה לירושלים לא היה של כץ
ככל הידוע לי הוא נפתח לפני שהוא נכנס לתפקידו ובוודאי היה מתוכנן מספר שנים קודם במקביל לפתיחת כביש עמק הארזים (כביש 9 הירושלמי) שנדחתה מסיבות שונות שאינן קשורות למינויו של כץ. היו גם נת"צים אחרים לא בתוך הערים עוד לפני הכהונה שלו (בכביש 412 למשל), ובכל מקרה כמות הנת"צים/מת"צים בארץ היא מגוחכת אפילו אחרי 6 שנות כץ. מהפכה לא הייתה כאן והמעט שנפתח לא שינה את המצב באופן מהותי.
הנת"ץ בכניסה לירושלים לא היה של כץזה לא שינוי
כביש 461 מוקפא כבר יותר מ-15 שנה. לא סללו אפילו מטר ממנו. לכן הוא לא נמצא בסדר העדיפויות לפני הקו הסגול.
הקו הסגול אמנם מעוכב גם הוא, אבל לו יש לפחות חברה ממשלתית (נת"ע) שאמורה לבצע אותו, ושמנהלה התחייב בשנה שעברה כי הקו הסגול יבוצע יחד עם יתר הקווים המתוכננים (כמובן שזו היתה התחייבות ריקה מתוכן).
לכן כביש 461 לא נמצא גבוה יותר בסדר העדיפויות הנוכחי מאשר הקו הסגול (אם כבר להיפך), ומה שהצעת כלל אינו שינוי.
אגב, אתה טועה גם לגבי נת"צ, כי כץ הוא שהנהיג את הנת"צ בכביש 1 בכניסה לי-ם, הנת"צ באיילון בכניסה לת"א, הנת"צ בכביש 2 מנתניה דרומה, והנתיב המהיר בכביש 1 בכניסה לת"א. שרי התחבורה הקודמים לא עשו כלום ושום דבר בנושא לאורך יותר מ-60 שנה. הנת"צים הקודמים היו בתוך הערים ולא בכניסות.
אבל אפילו במקרה שהיית צודק, זה בכלל לא תירוץ, כי מדיניות של מ. התחבורה אפשר לשנות, אבל כביש שלא קיים - גם מרלין הקוסם לא יצליח להסיע עליו אוטובוסים.
ככל הידוע לי הוא נפתח לפני שהוא נכנס לתפקידו ובוודאי היה מתוכנן מספר שנים קודם במקביל לפתיחת כביש עמק הארזים (כביש 9 הירושלמי) שנדחתה מסיבות שונות שאינן קשורות למינויו של כץ. היו גם נת"צים אחרים לא בתוך הערים עוד לפני הכהונה שלו (בכביש 412 למשל), ובכל מקרה כמות הנת"צים/מת"צים בארץ היא מגוחכת אפילו אחרי 6 שנות כץ. מהפכה לא הייתה כאן והמעט שנפתח לא שינה את המצב באופן מהותי.