האם יש הבדלים בין לקיים יחסי-מין עם בחורה

אין הבדל. מלבד כמות ה -

אה אה אה אי אי אי ... לא מדובר על סקס עם נשים של 150 קילו , רוב הנשים לא שוקלות כך בישראל. ואני אישה, אז אני יכולה להגיד לך שכל ענין הסקס תלוי באישה. (אלא אם כן, שוב, היא שוקלת 150 קילו). אלא אם כן אתה מסתכל רק על הקנקן כשאתה שוכב ומזיין אותה לבד, בלעדיה.. עם ציווים. בלי יוזמות וכיף מצדה. שאגב, זה לא סקס איכותי. תשמעו קטע מצחיק.. היה לי ידיד שהיה מספר לי הכל. סיפר לי שיצא עם בחורה ששידרה סקס "סוף הדרך". מה יצא?! - 4 דייטים עלובים שבו היא הגיעה לסיפורים על הקרציות של החתול שלה. (בכה לי פעמיים בטלפון) וכשהגיעו למיטה... היא נשכבה כמו ישו וחיכתה שהוא ינחת עליה כמו טרזן ושיעשה את כל העבודה. אחרי שכבר עשה את כל ה"עבודה" ונדפק לו גם הראש בקיר באמצע ה"אקט", ירד לו ממנה לחלוטין. אין ולא היה טלפון יום למחרת.. למחרת, בא אלי אחרי משמרת (לפני כמה שנים טובות) וסיפר לי את כל הסיפור כמו איזו דמות שכרגע היתה עד לצונאמי. אמרתי לו שאולי היא צריכה את הזמן שלה כדי להכנס לעניינים למיטה.. אז הוא ענה לי (ביללה) : "על מה את מדברת? איזה זמן? הבחורה משחקת משחקי חברה. אם היא לא היתה מנסה לחבק, הייתי חשוב שאני אונס אותה. ואם היא לא היתה נושמת, הייתי חושב שאני מזיין בובה". אחר כך אמר לי (ולחבר שבדיוק נכנס הביתה) - "זהו, אני לא יוצא עם כוסיות יותר בחיים, עזבו אותי!".. נפלנו מצחוק..
 
קרה לי גם

פעם יצאתי עם מישהי שכל פעם ששכבנו הרגשתי כאילו אני אונס אותה.. היא פשוט לא עשתה כלום.. ונתקלתי בזה לא אחת .. יש בחורות שבאות במין תפיסה כזאת שעצם זה שהן מרשות לך לגעת בהן זה דיי והותר.
 

NS101

New member
ישנם הבדלים

בדיוק עד למידה של החשיבות שאתה מייחס לצורה הפיסית של הבחורה. האנטומיה היא אותה אנטומיה - הפרופורציות שונות. כל אחד ומה שזה עושה לו.
 

Unhappiness

New member
כן יש הבדל!!!!!

גדול מאוד , וזה תלוי בתנוחה: 1) אם אתה עליה, אולי לא ככ, תלוי כמה היא שמנה. 2) אם להפך , פה מתחילה הבעיה , אתה עלול לא לחזור מזה. (שוב , תלוי כמה היא משנה) נ.ב : כדי לא להעליב (להעליב...) את שני המינים בצורה שווה -> זה תופס לשני המינים , גברים ונשים כאחד.
 
ההבדל העיקרי הוא

שבסקס עם בחורה רזה המה-שמו שלך עלול להיחבט במזרון מתחתיה. איזה מין שאלה זאת..?
 
למעלה