האם יש טעם לתבוע ספק אם...

sol83

New member
האם יש טעם לתבוע ספק אם...

תואם לי הטכנאי שהיה אמור להביא ולהתקין את המוצר. בעת זימון הטכנאי בקשתי התראה של חצי שעה מראש ובקשתי שיוסיפו טלפון נוסף במידע ולא אהיה זמין בטלפון הראשי. כל זה סוכם ואושר.
בפועל כשטכנאי היה בדרך, הוא התקשר לטלפון הראשי ולא הייתי זמין בו. חזרתי אליו כעבור 15 דקות ואמרתי שאני תוך 10 דקות מגיע. הוא ענה שהוא מתנצל אבל הוא לא יכול לחכות (!אז איפה החצי שעה התראה?!) וכששאלתי למה לא התקשר למספר הנוסף הוא אמר כי אין שום מספר נוסף בהזמנה שברשותו. כשדיברתי עם שירות הלקוחות וביקשתי פיצוי כלשהו כי זה בגלל הטעות שלהם לא היה לטכנאי את המספר הנוסף ולכן אני נאלץ לחכות עוד 5 ימים עד שהטכנאי יוכל לבוא פעם נוספת לספק ולהתקין את המוצר, נאמר לי שאני עוד צריך להגיד להם תודה שהם לא חייבו אותי ב-250 ש"ח על זה שהטכנאי הגיע ואני לא הייתי בבית.

כל השיחות מוקלטות.
האם יש טעם לתבוע את הספק על עוגמת נפש שנגרמה לי כתוצאה מדחית ההספקה?
 

מור893

New member
תגובה

תשמע אני אנסה להיות אובייקטיבי אמרו לך לחכות בבית , אבל בפועל היית במקום אחר אז מה בעצם היה עוזר אם היו מתקשרים לטלפון השני אם לא היית בבית ?
 

sol83

New member
הטלפון השני הוא של אישתי והיא עובדת במרחק של 5-10 דקות מהבית

וזה גם מה שנאמר בעת הזמנת הטכנאי שאולי אישתי תקבל את הטכנאי ולא אני. לכן מסרתי גם את המספר שלה. אם היה מתקשר אליה היא הייתה מגיע הביתה הרבה לפניו.
 

מור893

New member
עכשיו שהסברת זה משנה את פניי הדברים

תוציא מכתב לפניות הציבור של החברה שביידיך שיחה מוקלטת עם החברה , שבו הנציגה X מאשרת את עדכון 2 הטלפונים ולכן על פי חוק הטכנאים עלייכם לפצות אותי . ותצטט מהאתר של המועצה לצרכנות יש כמה פסקי דין יפים נגד אותה חברה . כמו כן תוסיף אילו נזקים נגרמו לך בלי קשר ל-600 שקלים שמגיעים לך על פי החוק . בדרך כלל זה עובד .
 

sol83

New member
תודה על העידכון! תוכל בבקשה לצרף כמה קישורים רלוונטיים?

 

מור893

New member
תגובה

תשלח לי הודעה פרטית עם שם החברה והשתלשלות הנושא אני אוכל לעזור לך לנסח מכתב שכזה מכיוון ששלחתי בעבר .
 

חן108

New member
חילוט כסף שהופקד בבית משפט לתביעות קטנות

זכיתי בתביעות קטנות. הנתבע הפקיד 5000 שח בקופת בית המשפט. האם אוכל לבקש לחלט את הכסף לטובתי.
 
למעלה