האם יש לכם חוויות, מליל הסדר

זו לא חוויה-זה סיוט.

הכל התנהל כהלכה. האוירה נעמה.השולחן היה ערוך לתפארת.האוכל היה טעים(כך אמרו לי).האורחים היו נחמדים ומתחשבים. רק אני...כשהגיעה השעה שכולם הסבו לשולחן נתקפתי בחנק.לא יכולתי לבלוע.כל הגוף כאב -כל השרירים נתפסו.כל הלילה הסתובבתי כמו סהרורית.שמחתי שהגיע הבוקר. עם כל זה-אני גאה בעצמי.הצלחתי לקיים סדר-פסח בבית אחרי 7 שנים.
 

madow

New member
היה נחמד לשם שינוי

חגגנו אצל דודים שלי שגרים בצפון, ביישוב מדהים שנקרא הררית שם כולם עוסקים ביוגה ומדיטציה, פשוט מקום מדהים!! האוכל היה סבר, החברה הייתה נחמדה, פגשתי אנשים שלא ראיתי מלא זמן כמו בת דודה שלי שחזרה עכשיו מדרום אמריקה והיה נחמד להחליף קצת חוויות ולהתעדכן בחדש אחד אצל השני.
 

איתן ג

New member
בדרך לחולון מקום מגורי הורי אורנית

שם לראשונה לאחר התאבדותה של גליה אנו נמצאים בליל הסדר, אומרת אורנית "אני מרגישה מחנק בגרון משותקת בכל הגוף". שששש...אני משתיק הבנות יושבות מאחור. מיד ירדה המסכה הפנים קפואים משהו ,דוהרים למפגש שלנו עם ליל הסדר לאחר כמעט עשור. כמעט עשור לא נפגשנו איתו בביתם ,זה הרי היה ברור ,הסדר האחרון השלם היה שם . עשר שנים לקח לאגור את הכוח בעיקר לי , להושיט את היד בחוזקה לאורנים ,לא להרפות עד שמגיעים . עברנו את סף הדלת והחלטתי לדחוף לפינה את היגון והלעצב. מה יקרו לו שם (לעצב)? בודאי ימתין לנו ולא יעלם, ינוח קמעה מאתנו לא יקרה לו כלום ולנו? קצת מנוחה. אכן כך היה לשמחתי זה עבר בשלום ליל סדר קטן, רק אנחנו (אלמוג בחו"ל)סבא סבתא ואח של אורנית. הבנות קראו קצת לחוש את החג ,אך הרעב גבר ופתחנו בארוחה שסימה גם את הישיבה סביב השולחן. עבר והרגשתי שעשיתי טוב להורים של אורנית, לבנותי וגם לאורנית ולי. אם אני מסכם אז היה פחות נורא משחשבתי. שלכם איתן
 
למעלה