האם יש רמות בסכרת הריונית?

ביבי 5

New member
האם יש רמות בסכרת הריונית?

והאם לפי הרמה אפשר לדעת אם זה ישאר אחרי הלידה?
 
יש רמות

אבל אי אפשר לדעת אם זה ישאר או לא, בטח לט לפי הרמות. אבל אם יש סוכרת במשפחה. אם המשקל שלך גבוהה. אם את אוכלת לא מאוזן ומסודר. ולא פעילה גופנית. הסיכוי שלך לסוכרת סוג 2 לאחר ההריון גבוה יותר.
 

ביבי 5

New member
מה זה סכרת סוג 2?

ואיך אפשר לדעת איזה סוג יש לי? ועוד שאלה פעילות גופנית אני עושה אחרי לידה ושמירה על המישקל האם התכונת התקופת ההריון גם ?
 
סכרת סוג 2

נהוג לחלק את הסכרת לשלושה סוגים עקריים: סכרת הריון (סכרת שמופיעה בשלבים מאוחרים של ההריון ולרוב נעלמת אחריו. סכרת סוג 1 (מה שמכונה "בשפת העם" סכרת נעורים -סכרת תלוית אינסולין) סכרת סוג 2 (מה שמכונה "בשפת העם" סכרת מבוגרים). להבדיל מסכרת סוג 1 שלא ניתן למנוע, סכרת סוג 2, כמו שכתבה לך שושן צחור, מושפעת מאוד מתורשה, ומאורח חיים לא בריא. לעומת זאת הקפדה על פעילות גופנית ותזונה נכונה, יכולים לדחות את הופעתה, ולהקל מאוד על חומרתה. בעוד סכרת סוג 1 מחייבת שימוש באינסולין, סכרת סוג 2, במיקרים רבים, מאוזנת ע"י תרופות בלבד, ולעיתים גם רק ע"י דיאטה ופעילות גופנית. ישנה בדיקה של הרזרבה הלבלבית לפיה אפשר לדעת איזה סכרת יש. זה לא רלוונטי לך כרגע, כי ברוב המיקרים סכרת הריונית נעלמת בתום ההריון, ונקווה שיהיה כך גם אצלך
 
למעלה