האם כל התחבורה הציבורית ביום שלישי 17/9/19 היא בחינם

האם כל התחבורה הציבורית ביום שלישי 17/9/19 היא בחינם

האם כל התחבורה הציבורית ביום שלישי 17/9/19 היא בחינם
שלום רב לכולם אני רוצה להיות בטוח ולכן אני שואל
אז השאלה העיקרית האם האם ביום הבחירות הקרוב שלישי 17/9/19
תהיה כל התחבורה ציבורית בחינם גם כל הרכבות וגם חברות האוטובוסים או שיהו רכבות שהם יהו בתשלום וככה גם חברות האוטובוסים ?

תודה רבה
 

stratomaximus

New member
רשימת הקווים שיפעלו ביום הבחירות ללא תשלום


האם כל התחבורה הציבורית ביום שלישי 17/9/19 היא בחינם
שלום רב לכולם אני רוצה להיות בטוח ולכן אני שואל
אז השאלה העיקרית האם האם ביום הבחירות הקרוב שלישי 17/9/19
תהיה כל התחבורה ציבורית בחינם גם כל הרכבות וגם חברות האוטובוסים או שיהו רכבות שהם יהו בתשלום וככה גם חברות האוטובוסים ?

תודה רבה
רשימת הקווים שיפעלו ביום הבחירות ללא תשלום

כאן: https://www.tachbura.org/elections-israel-free-buses/
 
איך זה הגיוני ש קו 1 ו 2 של סופרבוס בית שאן לא כלול ברשימה

רשימת הקווים שיפעלו ביום הבחירות ללא תשלום

כאן: https://www.tachbura.org/elections-israel-free-buses/
איך זה הגיוני ש קו 1 ו 2 של סופרבוס בית שאן לא כלול ברשימה
קו 1 ו 2 של סופרבוס שנוסע ממסוף בית שאן לתחנת רכבת בית שאן רשום לי באפליקצייה של הרב קו אונליין נסיעה באוטובוס בין עירוני אז איך הם לא ברשימה ברשימה של הנסיעות בחינם ויש רק קו 411 412 28 וכה' וכה' משהו פה לא מסתדר לי?
 

XrayCharlie

New member
הכוונה לקווים בינעירוניים "אמיתיים"

איך זה הגיוני ש קו 1 ו 2 של סופרבוס בית שאן לא כלול ברשימה
קו 1 ו 2 של סופרבוס שנוסע ממסוף בית שאן לתחנת רכבת בית שאן רשום לי באפליקצייה של הרב קו אונליין נסיעה באוטובוס בין עירוני אז איך הם לא ברשימה ברשימה של הנסיעות בחינם ויש רק קו 411 412 28 וכה' וכה' משהו פה לא מסתדר לי?
הכוונה לקווים בינעירוניים "אמיתיים"
גם באגד קווים 146, 163 ו-173 לדוגמא נחשבים בינעירוניים אבל לא נמצאים ברשימה.
&nbsp
 

stratomaximus

New member
הרכבת בחינם + 624 קווים בינעירוניים. הרשימה בהודעה מעל.

האם כל התחבורה הציבורית ביום שלישי 17/9/19 היא בחינם
שלום רב לכולם אני רוצה להיות בטוח ולכן אני שואל
אז השאלה העיקרית האם האם ביום הבחירות הקרוב שלישי 17/9/19
תהיה כל התחבורה ציבורית בחינם גם כל הרכבות וגם חברות האוטובוסים או שיהו רכבות שהם יהו בתשלום וככה גם חברות האוטובוסים ?

תודה רבה
הרכבת בחינם + 624 קווים בינעירוניים. הרשימה בהודעה מעל.
העליה לאוטובוסים שבחינם ללא צורך בהצגת תעודה כלשהי.
בשביל לנסוע ברכבת בחינם צריך לפני כל נסיעה להוציא מהמכונה כרטיס "יום בחירות".
הנסיעה חינם גם באוטובוסים וגם ברכבת תקפה החל מ-20:00 ביום שלפני הבחירות ועד תום השירות ביום הבחירות.
 
לדעתי אם כבר אז שכל האוטובוסים יהו בחינם

הרכבת בחינם + 624 קווים בינעירוניים. הרשימה בהודעה מעל.
העליה לאוטובוסים שבחינם ללא צורך בהצגת תעודה כלשהי.
בשביל לנסוע ברכבת בחינם צריך לפני כל נסיעה להוציא מהמכונה כרטיס "יום בחירות".
הנסיעה חינם גם באוטובוסים וגם ברכבת תקפה החל מ-20:00 ביום שלפני הבחירות ועד תום השירות ביום הבחירות.
לדעתי אם כבר אז שכל האוטובוסים יהו בחינם
ולא חלק בחינם וחלק בתשלום כולה פעם ב 4/ 5 שנים כשיש בחירות מה כבר יקרה
 

XrayCharlie

New member
פעם ב- 4/5 שנים? זאת פעם שלישית (אם לא רביעית*) בשנה האחרונה

לדעתי אם כבר אז שכל האוטובוסים יהו בחינם
ולא חלק בחינם וחלק בתשלום כולה פעם ב 4/ 5 שנים כשיש בחירות מה כבר יקרה
פעם ב- 4/5 שנים? זאת פעם שלישית (אם לא רביעית*) בשנה האחרונה
(*במקומות שהיה בהם סיבוב שני בבחירות לעיריות והמועצות)
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
זו נגזרת של 20 ק"מ ממקום הקלפי, להלן הסבר>>>

האם כל התחבורה הציבורית ביום שלישי 17/9/19 היא בחינם
שלום רב לכולם אני רוצה להיות בטוח ולכן אני שואל
אז השאלה העיקרית האם האם ביום הבחירות הקרוב שלישי 17/9/19
תהיה כל התחבורה ציבורית בחינם גם כל הרכבות וגם חברות האוטובוסים או שיהו רכבות שהם יהו בתשלום וככה גם חברות האוטובוסים ?

תודה רבה
זו נגזרת של 20 ק"מ ממקום הקלפי, להלן הסבר>>>
במרוצת השנים, אדם אשר שוהה ביום הבחירות ביישוב המרוחק 20 ק"מ מהקלפי בו עליו להצביע, היה ניגש לסניף הדואר עם תעודה מזהה ומקבל כרטיס לנסיעות.
&nbsp
רצו לפשט את התהליך הזה והחליטו באופן מטומטם להחריד לאפשר נסיעה חופשית בכל הקווים שבין יישוב המוצא ליישוב היעד יש למעלה מ-20 ק"מ.
&nbsp
למה הדבר גרם? להלן מספר דוגמאות:
&nbsp
1. נסיעה מהוד השרון לתל אביב בקו 249 למשל אינה כלולה בנסיעה חופשית, אך נסיעה בקו 921 כן, כי יישוב המוצא שלו הוא חיפה ויישוב היעד תל אביב (למרות שאף אחד לא יסע איתו מחיפה לתל אביב).
2. הרכבת כולה בחינם, קרי אדם אשר רוצה לעשות נסיעה פנימית בתל אביב באמצעות רכבת ישראל - יכול. אדם שרוצה לבצע נסיעה פנימית בחיפה - יכול.
3. נסיעה בקו 201 תהיה בתשלום ואילו נסיעה בקו 301 ללא תשלום. גם אם אדם ירצה לבצע נסיעה בין רחובות לנס ציונה בקו 201 (ושאר הקווים שמוצאם רחובות ויעדם תל אביב) הנסיעה תהיה בתשלום ואילו בקו 301 - ללא תשלום.
&nbsp
המצב האבסורדי הזה מאפשר להשתמש בכל מיני קווים מאספים שמבצעים איסוף והורדה בכל תחנה שלהם לנסיעות פנימיות בערים מסויימות (קווי חיפה נצרת יאפשרו נסיעה פנימית בתוך נשר למשל ללא עלות, קווי מטרופולין יאפשרו נסיעה פנימית בתוך קרית גת ללא עלות) ומצב אבסורדי נוסף בו שני קווים או יותר שמבצעים קישור בין עיר מסויימת לעיר אחרת, אחד מהם יאפשר נסיעה ללא תשלום והשני לא. קח למשל קווי אופקים באר שבע יהיו בתשלום ואילו הקווים המגיעים מהמעוצה האיזורית אשכול, מנתיבות (דרך אופקים) ומצאלים יהיו ללא תשלום גם למי שיעלה עליהם מאופקים לבאר שבע.
&nbsp
דוגמא מובהקת תהיה בקווים המקשרים בין קסטינה לקרית גת. בין קרית מלאכי לקרית גת יש מספר נוסעים גבוה בשני כיווני הנסיעה באופן תמידי. מכיוון שמלבד קווי המושבים והקיבוצים הלא תדירים אין קישור איזורי אחר, כמעט כולם נוסעים בקווים הבין עירוניים המקשרים בין ערים שונות בארץ לבאר שבע דרך קסטינה וקרית גת. המצב הזה מאפשר נסיעות חופשיות בין קרית גת לקסטינה ולהיפך כל היום, למרות שמדובר בפחות מ-20 ק"מ מרחק בין שני היישובים.
&nbsp
ובקיצור, שיטת החינם לפי מספרי קווים היא שיטה דפוקה מהיסוד.
 

נתנאל531

Well-known member
מצד אחד אין פה 'צדק'

זו נגזרת של 20 ק"מ ממקום הקלפי, להלן הסבר>>>
במרוצת השנים, אדם אשר שוהה ביום הבחירות ביישוב המרוחק 20 ק"מ מהקלפי בו עליו להצביע, היה ניגש לסניף הדואר עם תעודה מזהה ומקבל כרטיס לנסיעות.
&nbsp
רצו לפשט את התהליך הזה והחליטו באופן מטומטם להחריד לאפשר נסיעה חופשית בכל הקווים שבין יישוב המוצא ליישוב היעד יש למעלה מ-20 ק"מ.
&nbsp
למה הדבר גרם? להלן מספר דוגמאות:
&nbsp
1. נסיעה מהוד השרון לתל אביב בקו 249 למשל אינה כלולה בנסיעה חופשית, אך נסיעה בקו 921 כן, כי יישוב המוצא שלו הוא חיפה ויישוב היעד תל אביב (למרות שאף אחד לא יסע איתו מחיפה לתל אביב).
2. הרכבת כולה בחינם, קרי אדם אשר רוצה לעשות נסיעה פנימית בתל אביב באמצעות רכבת ישראל - יכול. אדם שרוצה לבצע נסיעה פנימית בחיפה - יכול.
3. נסיעה בקו 201 תהיה בתשלום ואילו נסיעה בקו 301 ללא תשלום. גם אם אדם ירצה לבצע נסיעה בין רחובות לנס ציונה בקו 201 (ושאר הקווים שמוצאם רחובות ויעדם תל אביב) הנסיעה תהיה בתשלום ואילו בקו 301 - ללא תשלום.
&nbsp
המצב האבסורדי הזה מאפשר להשתמש בכל מיני קווים מאספים שמבצעים איסוף והורדה בכל תחנה שלהם לנסיעות פנימיות בערים מסויימות (קווי חיפה נצרת יאפשרו נסיעה פנימית בתוך נשר למשל ללא עלות, קווי מטרופולין יאפשרו נסיעה פנימית בתוך קרית גת ללא עלות) ומצב אבסורדי נוסף בו שני קווים או יותר שמבצעים קישור בין עיר מסויימת לעיר אחרת, אחד מהם יאפשר נסיעה ללא תשלום והשני לא. קח למשל קווי אופקים באר שבע יהיו בתשלום ואילו הקווים המגיעים מהמעוצה האיזורית אשכול, מנתיבות (דרך אופקים) ומצאלים יהיו ללא תשלום גם למי שיעלה עליהם מאופקים לבאר שבע.
&nbsp
דוגמא מובהקת תהיה בקווים המקשרים בין קסטינה לקרית גת. בין קרית מלאכי לקרית גת יש מספר נוסעים גבוה בשני כיווני הנסיעה באופן תמידי. מכיוון שמלבד קווי המושבים והקיבוצים הלא תדירים אין קישור איזורי אחר, כמעט כולם נוסעים בקווים הבין עירוניים המקשרים בין ערים שונות בארץ לבאר שבע דרך קסטינה וקרית גת. המצב הזה מאפשר נסיעות חופשיות בין קרית גת לקסטינה ולהיפך כל היום, למרות שמדובר בפחות מ-20 ק"מ מרחק בין שני היישובים.
&nbsp
ובקיצור, שיטת החינם לפי מספרי קווים היא שיטה דפוקה מהיסוד.
מצד אחד אין פה 'צדק'
מצד שני, מדובר באירוע שאמור לקרות רק פעם ב-4 שנים. צדק דקדקני של 20 קמ יצור בירוקרטיה בלתי נסבלת של רשימת תחנות מוצא-יעד אינסופיות, תשאול נוסעים ובדיקת התאמה לתחנות מוצא-יעד. בסיכום: בזבוז זמן ובירוקרטיה אינסופית רק כדי שה'צדק' יראה בגלוי.
&nbsp
כדי למנוע את זה יצרו רשימת קווים, פתרון יעיל ונח, אף כי לא הכי צודק (מצד שני, אין מצבים של נסיעה יותר מ-20 קמ בתשלום, רק מצבים של נסיעה קצרה יותר בחינם. כלומר: אף אחד לא נדפק מזה, יש כאלו שזוכים בהטבה לא-מוצדקת לכאורה).
&nbsp
מנסיון היסטורי, לעיתים הגזמה ברדיפת צדק הופכת את החיים לבלתי נסבלים, נדרשים איזונים סבירים עם המציאות. לכן המהלך של ועדת הבחירות - סביר. אין פה מי שלא יקבל הטבה שמגיעה לו, יש כאלו שיקבלו הטבה שלא מגיעה להם משיקולי יעילות ונוחות, כדי להבטיח את קבלת ההטבה למי שהיא מגיעה לו. המקופחים פה הם אלו שלא יקבלו הטבה שלא מגיעה להם, מול אחרים שכן יקבלו הטבה שלא מגיעה להם, וזה קיפוח קליל ולא אפליה אמיתית
 
וזה עדיף על המצב שהיה פעם

מצד אחד אין פה 'צדק'
מצד שני, מדובר באירוע שאמור לקרות רק פעם ב-4 שנים. צדק דקדקני של 20 קמ יצור בירוקרטיה בלתי נסבלת של רשימת תחנות מוצא-יעד אינסופיות, תשאול נוסעים ובדיקת התאמה לתחנות מוצא-יעד. בסיכום: בזבוז זמן ובירוקרטיה אינסופית רק כדי שה'צדק' יראה בגלוי.
&nbsp
כדי למנוע את זה יצרו רשימת קווים, פתרון יעיל ונח, אף כי לא הכי צודק (מצד שני, אין מצבים של נסיעה יותר מ-20 קמ בתשלום, רק מצבים של נסיעה קצרה יותר בחינם. כלומר: אף אחד לא נדפק מזה, יש כאלו שזוכים בהטבה לא-מוצדקת לכאורה).
&nbsp
מנסיון היסטורי, לעיתים הגזמה ברדיפת צדק הופכת את החיים לבלתי נסבלים, נדרשים איזונים סבירים עם המציאות. לכן המהלך של ועדת הבחירות - סביר. אין פה מי שלא יקבל הטבה שמגיעה לו, יש כאלו שיקבלו הטבה שלא מגיעה להם משיקולי יעילות ונוחות, כדי להבטיח את קבלת ההטבה למי שהיא מגיעה לו. המקופחים פה הם אלו שלא יקבלו הטבה שלא מגיעה להם, מול אחרים שכן יקבלו הטבה שלא מגיעה להם, וזה קיפוח קליל ולא אפליה אמיתית
וזה עדיף על המצב שהיה פעם
שבו אם ידעת שאתה הולך להיות רחוק ממקום מגוריך ביום הבחירות, היית צריך לגשת עם הודעת הבוחר ותעודת זהות לסניף דואר כדי לקבל תלוש נסיעה.
התוצאה, אנשים רבין לא מימשו את זכותם החוקית לנסיעה חינם. לפעמים שילמו ולפעמים פשוט לא נסעו להצביע.

ברור שעדיף שכל התחבורה הציבורית תהיה חינם, אבל יש לזה עלויות. זה נראה לי כמו איזון ראוי.
 
לפעם הבאה הכי טוב שכל מי שמצביע יוכל לקבל כ20 שקלים

וזה עדיף על המצב שהיה פעם
שבו אם ידעת שאתה הולך להיות רחוק ממקום מגוריך ביום הבחירות, היית צריך לגשת עם הודעת הבוחר ותעודת זהות לסניף דואר כדי לקבל תלוש נסיעה.
התוצאה, אנשים רבין לא מימשו את זכותם החוקית לנסיעה חינם. לפעמים שילמו ולפעמים פשוט לא נסעו להצביע.

ברור שעדיף שכל התחבורה הציבורית תהיה חינם, אבל יש לזה עלויות. זה נראה לי כמו איזון ראוי.
לפעם הבאה הכי טוב שכל מי שמצביע יוכל לקבל כ20 שקלים
להטענת ברב קו (ויקבל על פי ההנחה שלו\ה). ככה מסבסדים רק את מי שהצביע, למרות האפליה נגד מצביעים שגרים רחוק מאוד מהקלפי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מתי היה ה"פעם" הזה? בעשרים השנה האחרונות זה לא היה נחוץ

וזה עדיף על המצב שהיה פעם
שבו אם ידעת שאתה הולך להיות רחוק ממקום מגוריך ביום הבחירות, היית צריך לגשת עם הודעת הבוחר ותעודת זהות לסניף דואר כדי לקבל תלוש נסיעה.
התוצאה, אנשים רבין לא מימשו את זכותם החוקית לנסיעה חינם. לפעמים שילמו ולפעמים פשוט לא נסעו להצביע.

ברור שעדיף שכל התחבורה הציבורית תהיה חינם, אבל יש לזה עלויות. זה נראה לי כמו איזון ראוי.
מתי היה ה"פעם" הזה? בעשרים השנה האחרונות זה לא היה נחוץ
ואפשר היה לקבל כרטיס נסיעה חינם ברכבת עם הצגת תעודת זהות (עם ספח) בתחנת הרכבת.
 

olli3

New member
מנהל
יש כאן עוד רבדים>>>

מצד אחד אין פה 'צדק'
מצד שני, מדובר באירוע שאמור לקרות רק פעם ב-4 שנים. צדק דקדקני של 20 קמ יצור בירוקרטיה בלתי נסבלת של רשימת תחנות מוצא-יעד אינסופיות, תשאול נוסעים ובדיקת התאמה לתחנות מוצא-יעד. בסיכום: בזבוז זמן ובירוקרטיה אינסופית רק כדי שה'צדק' יראה בגלוי.
&nbsp
כדי למנוע את זה יצרו רשימת קווים, פתרון יעיל ונח, אף כי לא הכי צודק (מצד שני, אין מצבים של נסיעה יותר מ-20 קמ בתשלום, רק מצבים של נסיעה קצרה יותר בחינם. כלומר: אף אחד לא נדפק מזה, יש כאלו שזוכים בהטבה לא-מוצדקת לכאורה).
&nbsp
מנסיון היסטורי, לעיתים הגזמה ברדיפת צדק הופכת את החיים לבלתי נסבלים, נדרשים איזונים סבירים עם המציאות. לכן המהלך של ועדת הבחירות - סביר. אין פה מי שלא יקבל הטבה שמגיעה לו, יש כאלו שיקבלו הטבה שלא מגיעה להם משיקולי יעילות ונוחות, כדי להבטיח את קבלת ההטבה למי שהיא מגיעה לו. המקופחים פה הם אלו שלא יקבלו הטבה שלא מגיעה להם, מול אחרים שכן יקבלו הטבה שלא מגיעה להם, וזה קיפוח קליל ולא אפליה אמיתית
יש כאן עוד רבדים>>>
ראשית, כולם זכאים לכך, גם תיירים, גם מהגרי עבודה, סטודנטים זרים הלומדים בישראל, פליטים, בני נוער ובקיצור - הרבה אנשים שאינם בעלי זכות בחירה זכאים לנסיעה חופשית ללא עלות.
&nbsp
המצב הזה גרם בבחירות הקודמות לאוטובוסים בין עירוניים מפוצצים לעייפה, במיוחד על ידי הציבור החרדי. כל הקווים שמסלולם מיועד למגזר החרדי היו מלאים בעמידה ולא עצרו בהמון תחנות כי התמלאו בתחנות הראשונות של הקו. דבר שהוביל את החרדים לעבור לקווים שנוסעים לערים חילוניות סמוכות והעמיס גם עליהם.
&nbsp
עכשיו, זה שהציבור החרדי מכיר ויודע מה שמגיע לו זה ידוע. לשאר תושבי המדינה לוקח זמן להפנים שהתחבורה הציבורית ללא עלות וכמה שהיו מופתעים מכך בבחירות הקודמות ולא הבינו למה הנהג התייאש ופשוט אומר לכולם שמכונת הכרטוס מקולקלת כשהם באים לשלם לו... הם גם יפנימו את זה ובסופו של דבר נקבל אוטובוסים מפוצצים ואנשים שלא יכולים להגיע לעבודה וגם לא יכולים לממש את זכות הבחירה. וזה יקרה גם ברכבות.
&nbsp
זה לא שונה כל כך ממה שקורה בתל אביב עם עניין החניה. נותנים משאב ציבורי בחינם (לתושבי תל אביב), אז ברור שכולם חונים ברחובות העיר וכולם שואפים לחנות ברחובות העיר. אם היו גובים כסף על חניה ברחובות העיר גם מתושבי תל אביב, כמה היו ממשיכים להחזיק את הרכב שם? אם היו מאפשרים חניה ללא תשלום בנתב"ג כמה היו בוחרים לנסוע באמצעים אחרים? הרבה פחות.
 
האוטובוסים והרכבות יתוגברו בצורה משמעותית ביום הבחירות

יש כאן עוד רבדים>>>
ראשית, כולם זכאים לכך, גם תיירים, גם מהגרי עבודה, סטודנטים זרים הלומדים בישראל, פליטים, בני נוער ובקיצור - הרבה אנשים שאינם בעלי זכות בחירה זכאים לנסיעה חופשית ללא עלות.
&nbsp
המצב הזה גרם בבחירות הקודמות לאוטובוסים בין עירוניים מפוצצים לעייפה, במיוחד על ידי הציבור החרדי. כל הקווים שמסלולם מיועד למגזר החרדי היו מלאים בעמידה ולא עצרו בהמון תחנות כי התמלאו בתחנות הראשונות של הקו. דבר שהוביל את החרדים לעבור לקווים שנוסעים לערים חילוניות סמוכות והעמיס גם עליהם.
&nbsp
עכשיו, זה שהציבור החרדי מכיר ויודע מה שמגיע לו זה ידוע. לשאר תושבי המדינה לוקח זמן להפנים שהתחבורה הציבורית ללא עלות וכמה שהיו מופתעים מכך בבחירות הקודמות ולא הבינו למה הנהג התייאש ופשוט אומר לכולם שמכונת הכרטוס מקולקלת כשהם באים לשלם לו... הם גם יפנימו את זה ובסופו של דבר נקבל אוטובוסים מפוצצים ואנשים שלא יכולים להגיע לעבודה וגם לא יכולים לממש את זכות הבחירה. וזה יקרה גם ברכבות.
&nbsp
זה לא שונה כל כך ממה שקורה בתל אביב עם עניין החניה. נותנים משאב ציבורי בחינם (לתושבי תל אביב), אז ברור שכולם חונים ברחובות העיר וכולם שואפים לחנות ברחובות העיר. אם היו גובים כסף על חניה ברחובות העיר גם מתושבי תל אביב, כמה היו ממשיכים להחזיק את הרכב שם? אם היו מאפשרים חניה ללא תשלום בנתב"ג כמה היו בוחרים לנסוע באמצעים אחרים? הרבה פחות.
האוטובוסים והרכבות יתוגברו בצורה משמעותית ביום הבחירות
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3770373,00.html

ברכבת ישראל טוענים שהם יפעילו ביום שלישי כ-580 רכבות, וזאת בהמשך לעבודת מטה מקדימה שנעשתה בנושא, ובניגוד לסיבוב הבחירות הקודם שהתקיים באפריל, אז תנועת הרכבות הייתה מוגבלת. "ברכבת מצפים ל-250 אלף נסיעות ביום הבחירות, אשר יתפרסו על פני כל שעות היום", אומרים שם, ומחדדים ש"הטבת נסיעת חינם תינתן באמצעות כרטיסי נייר חד פעמיים המונפקים במכונות האוטומטיות".

בקואופרטיב אגד מדגישים שנסיעות חינם יתאפשרו בחלק מהקווים הבין עירוניים, כאשר הקווים היותר מבוקשים עשויים להיות 405 ו-480 בין ירושלים לתל אביב; 446 ו-470 בין ירושלים לבאר שבע; 910 בין תל אביב לחיפה; ו-845 בין תל אביב לקריית שמונה או קו 962 בין טבריה לירושלים. לפי אגד, את רשימת הקווים המלאה ניתן למצוא באתר החברה, כאשר הנסיעה חינם תתאפשר מיום שני בשעה 20:00 ועד לתום השירות ביום הבחירות. "הנוסעים בקווים אלו יעלו לאוטובוס באופן חופשי, ללא תיקוף וללא צורך בהצגת מסמכים", אומרים שם, ומחדדים ש"הנוסעים בקווי אילת יתבקשו להציג תעודת זהות בליווי ספח או רישיון נהיגה", ואילו חיילים יוכלו לנסוע בחינם (עם או ללא מדים) בכל קווי אגד, למעט בקווי אילת.
 

olli3

New member
מנהל
זה דיי בולשיט כן... לא מעט קווים כלל לא יופעלו.

האוטובוסים והרכבות יתוגברו בצורה משמעותית ביום הבחירות
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3770373,00.html

ברכבת ישראל טוענים שהם יפעילו ביום שלישי כ-580 רכבות, וזאת בהמשך לעבודת מטה מקדימה שנעשתה בנושא, ובניגוד לסיבוב הבחירות הקודם שהתקיים באפריל, אז תנועת הרכבות הייתה מוגבלת. "ברכבת מצפים ל-250 אלף נסיעות ביום הבחירות, אשר יתפרסו על פני כל שעות היום", אומרים שם, ומחדדים ש"הטבת נסיעת חינם תינתן באמצעות כרטיסי נייר חד פעמיים המונפקים במכונות האוטומטיות".

בקואופרטיב אגד מדגישים שנסיעות חינם יתאפשרו בחלק מהקווים הבין עירוניים, כאשר הקווים היותר מבוקשים עשויים להיות 405 ו-480 בין ירושלים לתל אביב; 446 ו-470 בין ירושלים לבאר שבע; 910 בין תל אביב לחיפה; ו-845 בין תל אביב לקריית שמונה או קו 962 בין טבריה לירושלים. לפי אגד, את רשימת הקווים המלאה ניתן למצוא באתר החברה, כאשר הנסיעה חינם תתאפשר מיום שני בשעה 20:00 ועד לתום השירות ביום הבחירות. "הנוסעים בקווים אלו יעלו לאוטובוס באופן חופשי, ללא תיקוף וללא צורך בהצגת מסמכים", אומרים שם, ומחדדים ש"הנוסעים בקווי אילת יתבקשו להציג תעודת זהות בליווי ספח או רישיון נהיגה", ואילו חיילים יוכלו לנסוע בחינם (עם או ללא מדים) בכל קווי אגד, למעט בקווי אילת.
זה דיי בולשיט כן... לא מעט קווים כלל לא יופעלו.
והתדירות של מרבית הקווים כלל לא תשתנה ותהיה כמו בכל יום ג' אחר. רק ברכבת יהיה תגבור (ואין לי מושג איך בכלל, גם ככה הרכבת עובדת בשיא קיבולת המסילה האפשרית בציר איילון).
 

EHP12

Active member
הבולשיט האמיתי הוא שהפעם לא צריך את כל התגבורים האלו

זה דיי בולשיט כן... לא מעט קווים כלל לא יופעלו.
והתדירות של מרבית הקווים כלל לא תשתנה ותהיה כמו בכל יום ג' אחר. רק ברכבת יהיה תגבור (ואין לי מושג איך בכלל, גם ככה הרכבת עובדת בשיא קיבולת המסילה האפשרית בציר איילון).
הבולשיט האמיתי הוא שהפעם לא צריך את כל התגבורים האלו
בניגוד למערכות בחירות אחרות, האוניברסיטאות הן עדיין בפגרה. כך שקהל היעד העיקרי של אנשים שגרים מחוץ לכתובת הרשמית שלהם, לא קיים הפעם.

אין בעיה לדעתי הפעם שהתחבורה הציבורית תפעל מחר בתדירות שישי.
 

olli3

New member
מנהל
ספר את זה לאלפי הנוסעים שנתקעו בתחנות אוטובוס ברחבי המדינה

הבולשיט האמיתי הוא שהפעם לא צריך את כל התגבורים האלו
בניגוד למערכות בחירות אחרות, האוניברסיטאות הן עדיין בפגרה. כך שקהל היעד העיקרי של אנשים שגרים מחוץ לכתובת הרשמית שלהם, לא קיים הפעם.

אין בעיה לדעתי הפעם שהתחבורה הציבורית תפעל מחר בתדירות שישי.
ספר את זה לאלפי הנוסעים שנתקעו בתחנות אוטובוס ברחבי המדינה
כשהם ממתינים לאוטובוסים בין עירוניים שונים שמגיעים מלאים ולא עוצרים במשך שעה ויותר.
&nbsp
זה הפך ליום של בואו ניסע חינם כי זה חינם לאן שבא לנו והיו בו לא מעט "תיירי רכבת" שהפעם האחרונה שהם עלו על רכבת הייתה לפני כמה שנים טובות... המאפיין העיקרי הוא ירידה עם הדרגנוע לרציף והיתרעות במרכז הרציף ואז ניסיונות קשים להיכנס לקרון שמפוצץ באנשים עד הדלתות, כולל אלו שבתוך שלא מאפשרים לאנשים לצאת וממשיכים לעמוד על פתחי היציאה... כשבקצות הרציפים יש מעט מאד אנשים והקרונות יותר ריקים.
&nbsp
מאד הזכיר לי נסיעות לילה ברכבות לילה שעוברות בנתב"ג. מגיעים לנתב"ג ובמשך 6-10 דקות אנשים רק יורדים ועולים, כולם משתי דלתות כי כולם התרכזו להם באותו הקרון-שני קרונות על ילדיהם ומזוודותיהם.
&nbsp
יצא לי לראות קווי אוטבוסו שבדרך כלל מסיעים גג 15 איש בבאת אחת מלאים ב40-50 נוסעים רק כי הקווים המהירים היו מפוצצים כבר בתחנת המוצא. זה שהרכבת לעפולה הייתה עמוסה לעייפה זה גם כי קו 301 לעפולה היה מפוצץ.
 

EHP12

Active member
בגלל זה לא צריך את התחבורה הציבורית הזאת חינם

ספר את זה לאלפי הנוסעים שנתקעו בתחנות אוטובוס ברחבי המדינה
כשהם ממתינים לאוטובוסים בין עירוניים שונים שמגיעים מלאים ולא עוצרים במשך שעה ויותר.
&nbsp
זה הפך ליום של בואו ניסע חינם כי זה חינם לאן שבא לנו והיו בו לא מעט "תיירי רכבת" שהפעם האחרונה שהם עלו על רכבת הייתה לפני כמה שנים טובות... המאפיין העיקרי הוא ירידה עם הדרגנוע לרציף והיתרעות במרכז הרציף ואז ניסיונות קשים להיכנס לקרון שמפוצץ באנשים עד הדלתות, כולל אלו שבתוך שלא מאפשרים לאנשים לצאת וממשיכים לעמוד על פתחי היציאה... כשבקצות הרציפים יש מעט מאד אנשים והקרונות יותר ריקים.
&nbsp
מאד הזכיר לי נסיעות לילה ברכבות לילה שעוברות בנתב"ג. מגיעים לנתב"ג ובמשך 6-10 דקות אנשים רק יורדים ועולים, כולם משתי דלתות כי כולם התרכזו להם באותו הקרון-שני קרונות על ילדיהם ומזוודותיהם.
&nbsp
יצא לי לראות קווי אוטבוסו שבדרך כלל מסיעים גג 15 איש בבאת אחת מלאים ב40-50 נוסעים רק כי הקווים המהירים היו מפוצצים כבר בתחנת המוצא. זה שהרכבת לעפולה הייתה עמוסה לעייפה זה גם כי קו 301 לעפולה היה מפוצץ.
בגלל זה לא צריך את התחבורה הציבורית הזאת חינם
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן, הקו שהייתי צריכה היום כדי להגיע לעבודה לא פעל...


זה דיי בולשיט כן... לא מעט קווים כלל לא יופעלו.
והתדירות של מרבית הקווים כלל לא תשתנה ותהיה כמו בכל יום ג' אחר. רק ברכבת יהיה תגבור (ואין לי מושג איך בכלל, גם ככה הרכבת עובדת בשיא קיבולת המסילה האפשרית בציר איילון).
כן, הקו שהייתי צריכה היום כדי להגיע לעבודה לא פעל...

גיליתי יחסית ברגע האחרון ומצאתי את עצמי הולכת ברגל בשמש כמעט 2.5 ק"מ...
(ולא יצאתי מהבית מוכנה לצעדה).
&nbsp
לעומת זאת ברכבת היה די סיוט, כי היחס של אנשים פה למרחב הציבורי פשוט זוועה. הורים עם ילדים אכלו שלל חטיפים וטינפו את רצפת הקרון כאילו זה לא קשור אליהם בכלל; ילדים רצו במסדרונות; בני נוער עישנו במעברים (כשהדלתות פתוחות, אבל זה לא מנע מהעשן להיכנס פנימה) וכמובן הצעקות וההמולה הרגילים... והכי אני אוהבת אנשים שיכולים לשבת קרוב זה לזה אבל לא, בשביל מה זה טוב? עדיף לשבת בשני צידי הקרון ולתקשר בצעקות, כדי שכולם יוכלו ליהנות.
&nbsp
שיחזירו את מה שהיה בעבר – ניגשים עם תעודת זהות לקופה ומקבלים כרטיס רק אם באמת נמצאים במרחק הרלוונטי מהקלפי. זה היה מסנן לפחות את חלקם...
 
למעלה