האם לחתוך את הקשר....?

mikey mouse1

New member
האם לחתוך את הקשר....?../images/Emo4.gif../images/Emo14.gif

אני בת 20,והכרתי מישהו בן 25 ואנחנו יוצאים כבר שבוע וחצי ככה..נפגשנו איזה 4 פעמים...אני יודעת שזה לא המון,אבל הפגישות שלנו היו נורא עמוקות..והרגשתי שהוא באמת מתלהב ממני ונדלק עליי מאד,והוא בעצמו גם אמר לי שהוא מרגיש כאילו אנחנו מכירים כבר איזה חודש....וכל הזמן שהוא היה מביט בי...המבטים שלו היו עמוקים כאלה...והוא הסתכל עליי המון ולא איבד קשר עיין...באמת הראה לי שאני מוצאת חן בעיניו...תמיד חיבק ונישק אותי ופירגן לי.. עכשיו...אתמול בילינו ביחד איזה 6 שעות,טיילנו ביחד והיינו ביחד, אחכ הוא החזיר אותי. עכשיו...כשהגעתי הבייתה אני לא יודעת למה...אבל אמרתי בואי נבדוק אם הוא באמת רציני כלפיי או שהוא סתם מורח אותי...כי היה חשוב לי שזה באמת זה ושלא עובדים עליי,כי נפגעתי כבר המון בחיים מגברים.... פתחתי משתמש במקושרים בשם של מישהי אחרת+שמתי תמונה של מישהי אחרת(אני יודעת שזה לא הכי יפה מצידי,אבל לא הייתה לי דרך אחרת לבדוק את זה) - והשיחה הלכה ככה.... שאלתי אותו מה קורה?מאיפה אתה??
אז הוא אמר לי הכל מצויין!!! אני מ****,מה עושה בחיים??... אז המצאתי לו משהו...ושאלתי אותו ראיתי שרשמת שאתה סטודנט מה אתה לומד?
אז הוא אמר לי שהוא מסיים תואר ראשון בפסיכולוגיה...ושאל אם אני באה הרבה ל****(לעיר ששנינו גרים בה)
אז הוא אמר "אני מת על הסימני שאלה האלה...(כי עשיתי הרבה) זה מראה שאת באמת מתעניינת" ושאל מה אני עושה באתר הזה... אז אמרתי לו סתם ומה אתה מחפש... אז הוא אמר לי לא יודע אין לי הגדרות למה שאני מחפש..בקטע של קשרים אי אפשר לדעת,קודם כל מכירים מישהי סבבה שכיף לצחוק ולדבר איתה ואז רואים לאן כדאי לקחת את זה.... ושאלתי אותו..בא לך להשאיר לי את המספר שלך ושנקבע להיפגש מתישהו? הוא ענה- "תאכלס אני לא נפגש עם כל אחת מפה כי הרוב מעפנות פה אבל יש משהו סבבה בך...חחח יאללה בואי היום...סתם מתי שבא לך.." ואז התכתבנו בצ'אט... ואמרנו באיזה יום נפגש...אז הוא הציע את או חמישי או שבת... (מעניין מאד למה הוא לא הציע את שישי..כי אמרתי לו אתמול שאני מעדיפה להיפגש בשישי כשהוא שאל אותי איזה יום בסופש הכי נראה לי) אז אמרתי לו חמישי אני לא יכולה כי אני במסיבה,מה עם שישי? אז הוא אמר שישי אני כנראה לא יכול..אז מקסימום תחתכי במסיבה מוקדם בשביל לראות אותי... או שאפשר בשבת... קיצר הוא נתן לי את הטלפון שלו כשביקשתי,ואז הוא ביקש את שלי ונתתי לו מספר טל' כאילו "שלי" ובזה הסתיימה השיחה.. נותרתי המומה......כל כך כאב לי שהוא זרם "איתה" ולא אמר שהוא בקשר עם מישהי ויוצא עם מישהי..... לסיכומו של עניין
אני ממש מבואסת....כאילו..בן אדם שאני מרגישה שבאמת מתפתח בנינו משהו והוא מתנשק איתי ויוצא איתי ומבלה איתי הרבה זמן ביחד ורק אומר שהוא מתגעגע ומת כבר לראות אותי...אז פתאום אין לו בעיה לזרום עם מישהי אחרת ולקבוע איתה להיפגש ולהחליף מספרים??... אני יודעת שאני אישית בחיים לא הייתי עושה דבר כזה..גם אם הגבר הכי חתיך עלי אדמות יתחיל איתי..אני אומרת שאני בקשר כבר ובזה הסתיים הסיפור!!!! ומה גם,שנורא מפליא אותי שהוא כזה..הוא פסיכולוג...והוא מתנדב פעמיים בשבוע לעמותה לנפגעים בנפש,אז ממש מוזר לי שהוא מנייאק..כי הוא אמור להיות בן אדם רגיש וטוב שאוהב לעזור ושבאמת אכפת לו מהזולת... נ.ב-חשוב מאדדד
בעצם הסיבה שבגללה התחלתי לשאול את עצמי האם הוא רציני כלפיי וביימתי שיחה בגלל שהוא לא היה יוצר איתי קשר כל היום...בכלל...בלי טלפונים בלי כלום...אולי רק ב12 בלילה הייתי מקבלת ממנו הודעה לפאלפון...אבל ככה..ימים שלמים הייתי יכולה לא לשמוע ממנו.... כשהתחלנו את הקשר הוא גם אמר לי אני לא זוכרת בהקשר של מה שהוא לא בן אדם של טלפונים ושהוא מעדיף להיפגש פנים מול פנים ולדבר...השאלה אם זה באמת נכון??...כאילו,בן אדם שבאמת מתעניין בי לא היה מרים לפחות פעם ביום שיחת טלפון?מראה קצת יחס....??משהו???..זה היה נראה לי תמוה..אבל הפגישות עצמן היו ממש אחלה..באמת ראיתי עליו שהוא מתעניין בי...אבל אולי לא יודעת..אולי הוא שחקן וביים את ההצגה טוב מאד?אין לי מושג כבר מה לחשוב. מה אתם אומרים לעשות? לחתוך את זה? אני יודעת שאולי אני נאיבית מידי...אבל כולי עוד בתקווה שהוא באמת מעוניין בי ורוצה לפתח איתי קשר רציני..האם פשוט לנפץ לעצמי את המחשבה הזאת?או שהוא ב-100% לא רציני כלפיי? בבקשה תעזרו לי ותייעצו לי...זה ממש ממש חשוב לי!!!!! תודה...!!!!!!
 

morbe18

New member
פייר, נשמע מניאק

נראה לי שהוא סתם מורח אותך במילים ובמקביל בודק עוד אפשרויות כדי לא להישאר קירח משני הצדדים.. במקומך, הייתי מעיף אותו. רק קחי בחשבון, שגם מה שאת עשית הוא לא בדיוק תקין - בואי נגדיר את זה כשידול...
 

Lir האחת

New member
אז ככה..

קודם כל שתדעי בגדול, מניסיון שלי..אם רוצים למצוא פגם או משהו לא טוב - אז תמיד מוצאים. זה כמו רכב שתכניסי למוסך, תמיד ימצאו משהו. בלי קשר, בחורים בגדול מאוד שונים מבחורות בעניין של מחוייבות. הבנתי את זה רק בשנתיים האחרונות. גבר עד שהוא לא מתאהב, ומתחיל לפתח רגשות עמוקים לבחורה - הוא לא יהיה נאמן/מחוייב לה. הוא תמיד יבדוק עוד אופציות.. בשונה מאיתנו הבנות, שאחרי דייט או שניים, אם אנחנו רואות איזה פוטנציאל למשהו רציני, אנחנו ישר חוסמות את כל האופציות האחרות, ומרגישות מחוייבות לבחור שזה עתה הכרנו. ברור שזה לא כולם - אבל זה בגדול מה שקורה. אני לא יודעת מה נכון ומה לא נכון, אני רק חושבת שבמצב הקיים עד שלא ברור לשני הצדדים שקורה כאן משהו רציני אין מה לסגור את עצמך, "לבנות עליו" וכולי. ואגב, נורה אדומה צריכה להידלק ברגע שאתם לא מנהלים קשר טלפוני יומיומי. לרוב זה מעיד על חוסר רצינות ומחוייבות. מה לעשות עכשיו? או שאת ממשיכה עם הקשר הזה בלייט, ורואה אם הוא מתפתח למשהו רציני. או, שאם את רואה שאת כבר מפתחת כלפיו רגשות, והוא ממשיך לנהל איתך קשר מקוטע, של נעלם וחוזר אז להבהיר מה את מחפשת, ואם זה לא הדדי - לנתק את הקשר. זו דעתי. שיהיה בהצלחה...
 
../images/Emo45.gif

לגמרי איתך
בעיקר לגבי העובדה שעד שהמצב לא ברור לשניכם - אין מה לבנות בניינים
עוד אין קרקע... וזה קרה לי, בניתי .. התחלתי לבנות והוא מבחינתו לא היה סגור על עצמו... עד שהבנתי שהמצב הזה לא יכול להמשיך להתקיים ככה וחתכתי... הוא מהר מאוד חזר עם תשובה סופית... וברוך ה' שאצלי המצב הסתדר והיום אנחנו ביחד.
 

16תומר

New member
אין כאן שום בעיה

אתם בקשר? לפי מה שאני מבין ממה שאת מספרת...אף אחד מהצדדים לא הסכים על זה שאתם בקשר זוגי כרגע זכותו לצאת עם בחורות אחרות כל עוד לא הגדרתם את זה כקשר רציני.
 
את רק בת 20 מתי הספקת להפגע מהמון גברים?

יכול להיות שאת מפרשת את הפגיעה שלך מבחורים בתור התעלמות של בחור מהשכבה עליו היית דלוקה בתיכון או בחור שפגשת עם במסיבה עם חברתך והוא העדיף לצאת עם החברה או מישהו שיצאת איתו לדייט ואז רצית להפגש שוב והוא התחמק, זה לא מה שבאמת אפשר להגדיר בתור פגיעה מגבר כי כל הבנות עוברות דברים בסגנון בשלבים מסויימים של חייהן. כי בגילך מקרים של פגיעות רציניות מגברים הם נדירים. יכול להיות שמישהו הכניס אותך להריון ועברת הפלה והוא עזב אותך וסיפר לכולם איך היית במיטה אבל אני לא יודעת על זה ולכן לא מאמינה שנפגעת ברצינות, אבל לפי מה שאת מספרת נשמע שעדיין לא היית בקשר רציני ואין לך נסיון רב ביחסים. אני מבוגרת ממך בחמש שנים ובזמן הזה נפגעתי מגברים עד כך שבכלל חדלתי לחפש קשר רציני ולהאמין באהבה, אבל אימי אומרת לי שנשים יכולות גם להפגע מגברים הרבה יותר ממה שאני נפגעתי ומה שאני עברתי לא רציני לעומת מה שגבר מסוגל לעשות לאישה. גם גבר שיש לו חברה שהוא אוהב הרבה פעמים לא נאמן לה ב-100% ויכול לחשוב גם על אופציות אחרות, אם הוא לא רצה להפגש עם ה"אחרת" ביום שישי בידיעה שצריך להפגש איתך סימן שיש לו רצון לפגוש אותך ולהמשיך את היחסים איתך, אם לא היה אכפת לו ממך כלל הוא היה מסכים להפגש על חשבונך, בסופו של דבר את לא אשתו והוא כל גבר ממוצע רוצה לבדוק עוד אפשרויות לפני שיקבל על עצמו מחוייבות לכל החיים, רוב הסיכויים שגם בחור אחר לא היה עומד בבדיקה שערכת לאותו בחור. גברים שלא חושבים כלל על נשים אחרות פרט לבת זוגן הם בד"כ גברים חסרי ביטחון עצמי שחוששים ליצור קשר עם נשים ולכן מתעקשים להחזיק לצדם את החברה הנוכחית כדי לא לאבד גם אותה, גבר מטבעו אינו נאמן אפילו לגברים נשואים במקרים רבים יש מאהבת. מכיוון שהבהרתי לך על הגישה של גברים לגבי נשים את צריכה להסיק מזה שאינך חייבת להיות נאמנה לבחור מסויים רק בגלל שאת יוצאת איתו באותו רגע, אם יש לך חבר ובחור אחר שאליו את נמשכת ירצה להכיר אותך את בהחלט יכולה לנסות להפגש איתו כי אולי הוא יהיה טוב יותר מהבחור הנוכחי וכל עוד את לא נשואה את יכולה לבדוק אפשרויות כרצונך עד שתבחרי באדם המתאים. אם את מרגישה רצון להיות עם אותו בחור והוא מתיייחס אליך טוב את יכולה להמשיך את מערכת היחסים איתו אם הוא דוחה אותך וגורם לך אי נוחות רצוי שתחתכי.
 
למעלה