האם ליטול תוסף Q10 ??

  • פותח הנושא ead1
  • פורסם בתאריך

ead1

New member
האם ליטול תוסף Q10 ??

יש לי שאלה, בתור אחד שעוסק בספורט אינטנסיבי כמו ריצה (אני רץ הרבה, ריצות מרתון ומרחקים ארוכים), האם כדאי לי ליטול תוספת של Q10? האם זה יוביל לשיפור בביצועים שלי? אני רץ לעיתים גם יום אחרי יום במשך שעתיים לכל יום, ולכן מחפש מוצרים שיאפשרו לי ניצול אנרגיה טוב יותר, יספקו השלמת אנרגיה, ניצול חמצן ויעילות גופנית טובה יותר. בתודה מראש לעונים!
 

מחשבות

New member
מעל גיל 35 בערך ייצור האנזים הזה יורד בכבד.

התיסוף הוא הכרחי לשמירה על הלב. כמובן כל מי שנוטל את הרעל המכונה סטטינים להורדת כולסטרול חייב חד משמעית בנטילת Q10.
 

ead1

New member
וספורטאים?

מה לגביהים? בהנחה שאני צעיר מגיל 35, אבל כן עוסק בפעילות אינטנסיבית רוב הזמן?
 
Q10

שלום רב, בסיס כל המלצה לתוספי תזונה התומכים בפעילות גופנית הם מולטי ויטמין ונוגדי חמצון. קיים הבדל בהמלצתנו בין פעילות גופנית מאומצת לבין פעילות גופנית מתונה. כמו כן יש לתת את הדעת ולהבדיל בין פעילות בונת שריר לבין פעילות בונת סיבולת לב-ריאה. לחברת סולגאר יש מולטי-ויטמין-מינרל הנקרא VM-2000 זוהי פורמולה מתוחכמת, המכילה מינונים עשירים במיוחד של ויטמינים ומינרלים במינון של שתי טבליות ליום. הפורמולה כוללת שילוב ייחודי של נוגדי-חמצון, קומפלקס של ויטמיני B בצורת הקו-אנזים המבטיחה פעילות אופטימאלית בגוף ומינרלים בעלי קשירה אורגנית פטנטית. VM-2000 מכילה שילוב של צמחי מרפא המחזקים את מערכת החיסון, ממריצים את הגוף ומשפרים את טיהורו מרעלים. בנוסף קיים מגוון רחב מאוד של נוגדי חמצון, בינם נמצא קו-אנזים Q-10, המשפר את אספקת החמצן לשריר הלב ואת היכולת לבצע פעילות גופנית מאומצת. קו-אנזים Q-10 הוא נוגד חמצון חזק ולכן גם מפחית אירועי אנגינה פקטוריס ומשפר תפקודי לב. קו-אנזים Q-10 משפר גם ייצור האנרגיה בשרירים, מזרז שריפת קלוריות ומסייע בהורדה במשקל. אני בהחלט ממליצה על נטילת קו-אנזים Q10 נוטרי-נאנו, המייצג עידן חדש בתחום תוספי התזונה, בשילוב עם פעילות גופנית היכולה להביא לשיפור ביצועיים ספורטיביים והגברת האנרגיה. על מנת לתת לך את ההמלצה הטובה ביותר לך אני אזדקק לפרטים נוספים כגון: גיל, תרופות קבועות הנצרכות על ידך ותוספי תזונה שאתה כבר לוקח, אם בכלל. אשמח לענות לכל שאלה נוספת בריאות שלמה והמשך שבוע טוב דנה בר לבב
 

ead1

New member
שלום

שלום אני עוסק בריצה זה זמן מה אני בן 28 כושר גופני טוב ובריאות מעולה. רץ ריצות ארוכות (מרתונים וכו') ומחפש דברים שימנעו תופעות של עייפות וחוסרים במזונות מסויימים מצד אחד, ומצד שני ישפרו את היכולת שלי בנושאים החשובים לריצה כגון אספקת חמצן, שריפת שומנים וכו'. ובהחלט שוקל לחיוב את ההמלצה שלך לגבי Q-10 !
 
למעלה