האם מותר לי להביע את דעתי

FunkyGiraffe

New member
האם מותר לי להביע את דעתי

על משתתפות הפורום למרות שאני חושב שזה לא ימצא חן בעיני תפוז ואף יפגע פה?... אם אתם מאשרים לי להשתמש בחופש הביטוי [אבל הפעם הוא יפגע] אז אני אגיד מה דעתי עליכן. מחכה לתגובות.
 

FunkyGiraffe

New member
בכל מקרה, רציתי לפתוח בשאלה.

אני אמנם צעיר בן 13, אבל אני חושב שעדיין מותר לי להביע את דעתי בנושא זה. תנסו לדמיין שאתם עובר שלא נולד, אמורים ללדת אותכן, אבל כבר יש לכן נשמה וכו' ונכנסתן לגוף רק עדיין לא בקעתן החוצה. הייתן רוצות שיהרגו אותכם? או להשאר בחיים ולחיות את שלכם? למה לעצור את זרימת הדורות? מי יבוא וייצג בגאווה את דור ההמשך שלכן? למה לגדוע חיים? אם אמכן לא הייתה רוצה להוליד אתכן? מה הייתן חשות? פגועות? לא רצויות? מי אתן בכלל שלא תרצו אנשים כמוכן לפני מספר שנים [תלוי בגיל המשתתפת].. מצדי אל תולידו אבל למה לפתוח פורום בנושא זה? למה לעודד אנשים לעצור את המשך הדור שלהם? מאוכזב.. Funky G.
 
טוב להווכח שיש ילדים בני 13

עם חשיבה כל כך בוגרת.. בודאי ובודאי הרבה יותר מכל אלו שלא רוצים ילדים (איך אפשר להעלות על הדעת מחשבה נוראית ואגואיסטית כל כך???) ומשכנעים את עצמם שזה מגיע מהחלק הטוב שבהם..
 

אביטלתל

New member
מה כל כך בוגר בזה

הוא כנראה חושב שילדים צריכים לעשות בכל מחיר האם זה באמת כך ? תפתחו את העיניים, כמה ילדים מסתובבים ברחובות ? כמה ילדים מוכים/מוזנחים יש ? כמה ילדים במוסדות ? כמה הורים זבל יש ? יש אנשים שלא ראויים להיות הורים ויש אנשים שמבינים מראש שהם לא יהיו הורים טובים ולא רוצים אפילו לנסות, כי בימינו יש הרבה דברים אחרים שאפשר להשקיע בהם את הנשמה ולתרום הרבה לחברה ולסביבה העניין הזה של לעשות ילדים בכל מחיר הוא משהו מאוד יהודי וגלותי חייבים דור המשך, אחרת ישמידו אותנו אז זהו, כנראה שלא ממש
 

inbal76

New member
שלום Funky G ../images/Emo13.gif

אנסה להשיב על שאלותייך.
דבר ראשון, זהו אינו פורום שמדבר על הפלות, אלא על נשים שבוחרות כלל לא להכנס להריון. לכן אין כאן עניין של "להרוג" עובר שעומד להוולד. הפלות זה עניין לויכוח נפרד. לא כאן. זה לשאלתך הראשונה.
לשאלתך השנייה, בעניין "למה לעצור את זרימת הדורות? מי יבוא וייצג בגאווה את דור ההמשך שלכן?" - זאת שאלה יפה. הצורך ב"דור המשך" הוא צורך אבולוציוני שכנראה טבוע בנו. אבל מה? חוץ מהצורך הזה, יש לבני אדם צרכים ורצונות נוספים, ורגשות שונים. ואצל כל אחד הצרכים והרצונות מופיעים אחרת, ובדרגות שונות. אז יש כאלה שאצלם הצורך הספציפי הזה, להמשיך את ה"שושלת" שלהם, הוא לא כל כך חזק. אני אישית לא מרגישה צורך חזק שמישהו "ימשיך אותי". אולי אם, נניח, היתה שואה גרעינית והיו נשארים רק מעט אנשים חיים ואני ביניהם, הייתי מרגישה צורך כזה, בשביל למנוע את הכחדת האנושות. אבל היום המצב בעולם הוא כזה שיש למעשה יותר מידי אנשים. יש המון ילדים יתומים. יש ארצות עם התפוצצות אוכלוסין, וארצות שבהן אין מספיק אוכל לכולם. אז לא בוער לי להביא לעולם עוד ילד רק בשביל שימשיך אותי.
שאלת גם: "אם אמכן לא הייתה רוצה להוליד אתכן? מה הייתן חשות? פגועות? לא רצויות? מי אתן בכלל שלא תרצו אנשים כמוכן לפני מספר שנים?" - אז ככה, אם אימי לא היתה רוצה להוליד אותי, אז לא הייתי מרגישה כלום, כי הרי לא הייתי קיימת
מי שלא קיים לא יכול להפגע. זה לא כאילו שיש איזה מקום שחיים בו כל הילדים שעוד לא קיימים, והם מקווים שאמא שלהן תכנס להריון בשביל ללדת אותם
כמובן שאם אימי, שכן ילדה אותי, היתה מתחרטת על כך שהיא ילדה אותי אז זה היה מאוד מעליב אותי. אבל זה לא המצב שעליו מדובר. אנחנו לא מדברות על ללדת ילד ואז לא לרצות אותו. אלא פשוט על לא ללדת בכלל. אף אחד לא נפגע מזה.
ועל שאלתך האחרונה חשוב לי הכי לענות: מצדי אל תולידו אבל למה לפתוח פורום בנושא זה? למה לעודד אנשים לעצור את המשך הדור שלהם? - והתשובה היא שהמטרה של הפורום הזה היא בכלל לא לעודד אנשים שרוצים ללדת לא לעשות את זה. המטרה (כמו שאני מבינה אותה, לפחות) היא פשוט לתת תמיכה לנשים שהחליטו זאת כבר, כיוון שזה לא תמיד קל לחיות עם ההחלטה הזאת (גם אישית וגם חברתית), אבל אנו מאמינות שזאת זכותה של כל אישה (וגם זכותו של כל גבר) להחליט בעצמה/ו מה מתאים לה/לו . להביא ילדים זו זכות! זאת לא חובה! אבל בכל זאת מי שבוחר לא לעשות זאת נתקל בהרבה קשיים ולכן צריך תמיכה, ובשביל זה יש כאן פורום. מקווה שעניתי על שאלותייך, ותודה ששאלת ונתת לנו הזדמנות להסביר (ואני רק מקווה גם שאתה מבין שהפורום הוא לא נגד ילדים באופן כללי, ובטח ובטח שאין לנו שום דבר נגד ילדים כמוך או בכלל, או נגד שום ילד כלשהו שקיים בעולם!
) בברכה, ענבל
 

ailag

New member
הערה

המקרה של חיים שיכלו להווצר ולא נוצרו חוזר על עצמו כל חודש, כשאשה מקבלת מחזור. לפי תחילת ההודעה שלך, מחזור זה רצח של עובר.. הרעיון הוא מלכתחילה לא להפרות את הביצית. "אם אמכן לא היתה רוצה להוליד אתכן?" -- אם אמנו היתה מחליטה ללדת (להוליד זה מה שהאבא עושה) אותנו חודש אחרי? אז היא היתה אוהבת בת אחרת לגמרי ממני! הקטע של לידה כולל המון צירופי מקרים, כמו אם ומתי האם רוצה ללדת. אז אני לא חושבת שזה היה טיעון מספיק טוב. למה לעודד אנשים? -- למה לא? החברה לא תתמוטט אם אנשים יהיו מודעים לאופציה שבה לא יולדים. לעומת זאת, יהיו פחות הורים ש"בעצם לא רוצים ילד.. אבל לכולם יש ילד אז נלד גם"
 

גין דו

New member
מי דיבר פה על הפלות?

וכשחושבים על הפלות, חושבים על תינוק קטן, אבל בעצם זה רק קובץ של תאים, אשר משתכפלים. תדמין את תאי העור שלך, אשר מיליונים כאלה נושרים מדי יום, רק בתוך רחם, לאחר שהביצית הופרתה. בכל מקרה, אני מאוד פרו הפורום הזה. אני לא בטוחה אם אני רוצה ילדים, או לא, אבל אני חושבת שזה מאוד נכון להקים פורום כזה. זה לא פורום שקורה לנשים לא ללדת לעולם, זה לא פורום שמשמיץ או כותב הודעות נאצה, על נשים (או גברים) עם ילדים. זה פשוט פורום לנשים שלא רוצות ילדים, או לנשים שעדיין שוקלות. על ידי כניסה לפורום, נשים מרגישות שיש עוד נשים שמרגישות כמותן. הן לא לבד בבעיה הזאת.
 

FunkyGiraffe

New member
יבוא יום

וחס וחלילה כל העולם יחשוב כמוכן, כל הנשים שבעולם, קונדומים ימכרו כמו לחמניות חמות, יפסקו כל הלידות, וגם אחרי הכל אנחנו נמות. מי ימשיך אותנו? זהו? ככה להכחיד את הזן האנושי? למרות שהסיכוים שזה יקרה הם אפסיים למדי.. אבל תחשבו על זה כאופציה. אני לא בא להגיד שתלדו 23543 ילדים כמו משפחה חרדית ממוצעת, רק חבל. איש איש לאמונתו. מקווה שאנשים יבינו את המסר בהודעות האלו. פאנקי.
 

KoSeMeT

New member
והיום הזה

כנראה יגיע כשאנחנו כבר לא נהיה פה. ועד אז עוד מליון ויותר ילדים יוולדו.
 

FunkyGiraffe

New member
ניצלו"ש קטן

לפני כמה ימים קראתי בלוג פשוט מזעזע. נערה בת 16 שנאנסה ע"י דוד שלה [אני אפילו לא זוכר בדיוק מי זה היה] והיא עשתה ההפלה. התגובות היו משפילות כלפיה. קראו לה רוצחת. קראו לה זונה. ואחרי הכל, זה היה אונס! האב היה אמור להיות האנס! פה יש לה מניע נכון להפיל אבל אחרי הכל למה לא ללדת? מה המניע שלכן לא להכנס להריון? מה כבר רע בילד? בדור המשך?
 
למעלה