האם מישהו או מישהי מכירה קלינאית

ntuvc

New member
האם מישהו או מישהי מכירה קלינאית

תקשורת טובה בירושלים? לאחרונה עברתי לירושלם ואני צריך לעשות בדיקת שמיעה. חשוב לי המקום ושיש עם מי לדבר. תודנ
 

צלף

New member
אני ממליץ לך לפנות לאגודה לכבדי

שמיעה כאן בקישור. שם יוכלו להפנות אותך למכון האודיולוגי שבהדסה עין כרם, אני ממליץ על קלינאית תקשורת בשם תרצה.
 

ntuvc

New member
תודה רבה

אני אפנה להדסה בכוחות עצמי ולא דרך האגודה. מה מיוחד בקלינאית תרצה ? היא מבוגרת ? יש לה נסיון? תודה
 
התייחסות לפתיחת המועדון בירושלים

מי שכתב לראשונה על הנושא הודה שלא הוזמן לאירוע, ומשום כך לא היה מקום להתייחסותו לגבי היעדר תימלול. אין ארוחות חינם. על תימלול משלמים - באמצעות דמי חבר או דמי כניסה. אירגון בקול דואג לגבות דמי כניסה מכל משתתף, בין אם הוא חבר ובין אם אינו חבר, כדי לכסות את הוצאות התימלול והכיבוד בפגישות. משום מה שוכחים תמיד תומכי בקול לציין עובדה זו. בטוחני כי משתתפי האירוע בירושלים לא נדרשו לשלם, ובוודאי לא מי שכתב על היעדרו של תימלול - אשר על אי נכונותו לשלם עמדתי משכבר. כפי שנכתב שם, היתה נכונות מצד אח"א להעמיד את המועדון לרשות חברי האוזן השישית, והם היו יכולים לקיים אירועים במועדון כרצונם. את נושא המימון היה ניתן לפתור באמצעות שינוי ייעוד תקציבי, ולהפנות למועדון בירושלים מימון שנועד למקום אחר של משתתפי האוזן השישית. אייל עצמו הודה שפעילותם מסתכמת בסיורים במוזיאון. אם הייתי חבר באוזן השישית, הייתי מעדיף להגיע, להתיישב, לאכול ולשתות משהו, ולשוחח עם החברים - במקום להיות על הרגליים כל הזמן. מה שמפריע לחברי בקול זו "הסטיגמה" של קיום פעולות תחת אח"א - ונושא זה עליהם לפתור לפני הדברים האחרים. לאחר מכן יהיה ניתן לטפל בנושאים נוספים כמו תימלול. ברור שלא יתקיים תימלול באירוע מרכזי ללא הקצאת מימון לשירות זה. לגבי אחיה קמארה שהוזמן - הוא כבד שמיעה ויש לו FM. באירוע היה תרגום לשומעים, ואני מאמין שאחיה הבין את הנאמר באמצעות FM. מי שאינו מסוגל להבין באמצעות FM, הוא חירש ולא כבד שמיעה, הרואה את עצמו ככבד שמיעה ומסרב לסמן - עקב סטיגמות בלבד. גם אימי ז"ל סירבה ללמוד את השפה האנגלית כי לא השלימה עם נוכחות הבריטים בישראל לפני מלחמת 1948. לאחר מכן היא הצטערה כל חייה שלא למדה אנגלית. אני יודע אנגלית די טוב ותודות לכך יש לי קשר עם אנשים בעולם, כולל קשרים שלא חלמתי עליהם
 
ולשיטתה

של ההיא מי יסביר מה פירוש המילה "אניטיגרטיות" שכתב אייל בהודעתו על בקול ואח"א? לא מביך להיתקל במילה כזו מאת בעל "שפה צחה"? האם עליו להשלים שיעורי קריאה אצל בועז א.ה.? גם לא הבנתי את הציור הדוחה שמנהל הפורום שם בהודעתו. מן הסתם הוא ייאלץ להסביר את הציור הזה בחקירתו הנגדית שתתקיים בעוד פחות מחודשיים. כפי שנכתב בשורה התחתונה: "אתה וצלף עשיתם משהו למען קהילה, חוץ מלכתוב כאן,ולתקוף את אח"א כל הזמן?" הפעם אני מסכים עם bni7.
 
ואיפה מרכז אח"א?

מסיבה אחת לא כל כך מוצלחת ותיכף כולם מחפשים את מרכז אח"א האגדתי אחרי שקודם עשו הכל כדי לסלק אותו, כולל כבדי שמיעה שאינם חברי אח"א בכלל ורקדו על בג"ץ שהועלה לפורום ע"י מתחזה. לא נשכח ולא נסלח לכבדי השמיעה האלה שעשו כל מה שבידם כדי להוקיע את אח"א, למרות שאח"א לא היתה חייבת להם דבר.
 

eyal998

New member
מרכז אח"א "האגדתי"

מרכז אח"א "האגדתי"?? נו באמת, אתה מתכוון למרכז אח"א ההוא שבתקופתו אח"א פרחה ונקלעה לחובות שמאימים על קיומה? או שאתה מתכוון למרכז אח"א האגדתי ההוא שבזכותו מרכז שרותי התמיכה עברו לשמע? או שאתה מתכוון למרכז אח"א המהולל שבגינו קרוב לארבעה חודשים ויותר שאין שרותי תמיכה ותרגום לחירשים שמשכורות למתרגמות מעוכבות מעל לשנה? או שבעצם אתה מתכוון למרכז המדהים ההוא שבתקופתו נכתבו תלי תיילים של תגובות נאצה ותגובות שכנגד בפורום החירשים המהולל של אורט, בנוגע לתפקודו ואי תפקודו של יושבי הראש השונים? מרכז אח"א האגדתי... בדיחה עצובה וטובה. "לא נשכח ולא נסלח..." וואו, מי שקורא זאת יכול לחשוב שהתרחש פה לא פחות מאשר רצח המוני עקוב מדם.
 
לפי הודעתך

אכן התרחש רצח המוני עקוב מדם, ואתה היית בין העומדים בראשו.
 

צלף

New member
כל הסיפור

שכבדי שמיעה הם השעיר לעזאזל של מי שרוצה כדי להאשים במה שקרה על אחא הצרות של אחא כפי שאני מבין נגרמו בגלל ניהול כושל, ואין למי שלא היו חברי אחא חלק בכך. לא התרשמתי שיש מי שקונה את התאורייה שלך אוקספורד.
 
שני כבדי שמיעה שונים הזדרזו להגיב

אח"א איננה אש"ף ואיננה אבו מאזן, האחראי על הפיגוע האחרון בשוק הכרמל, למרות שכבדי השמיעה ניסו משום מה שוב ושוב להציג את אח"א כגוף כזה, שכל תכליתו היא לכאורה "לפגוע" בחרשים שאינם חברי אח"א. אח"א היא אירגון של חרשים הפועל בשביל חרשים שמשלמים לאח"א דמי חבר. למי שמסרבים לשלם דמי חבר - אין מה לחפש באח"א או במועדוניה. למרות זאת, אח"א אירגנה ומימנה הפגנה מול הממשלה, אשר בזכותה חרשים מקבלים כעת דמי תקשורת וסל תקשורת. החרשים שאינם חברי אח"א לא עשו שום דבר כדי לעזור לאח"א במימון ההפגנה הזאת, ובמקום זאת חלק מהם בועטים לאח"א ישר בפרצוף בלי שאח"א עשתה כל רע - אלא להיפך, שיפרה את זכויות החרשים כלפי הממשלה! האחרון "השתבח" באימייל שכתב (למרות שלא מסרתי לו כתובת אימייל) ש"בזכות" הבג"ץ (שלא הוגש, לפי הודאתו שלו) "זזו דברים" בסל התקשורת, למרות שהבג"ץ הועלה בפורום החרשים בוואלה ע"י מתחזה. הוא הדגיש שאולי צריך להודות לו על המאמצים "הצנועים" שלו (של מי שהשתבח בכך). לצד דברים אלה הוא נתלה גם בשר התעמולה הנאצי, והדבר מעיד רבות על רמת כתיבתו. גם עכשיו הם נטפלו כפרזיטים להיעדר תימלול באירוע פתיחת מועדון למרות שבכלל לא הוזמנו לפתיחת המועדון ולא שילמו דבר כדי להיות באירוע (למרות שלא הוזמנו כאמור). אין להם סיבה "לדרוש" תימלול מאח"א כאשר הם מסרבים לשלם אגורה אחת עבור התימלול הזה.
 

צלף

New member
שני כבדי שמיעה הזדרזו להגיב ?

האם אתה צריך כבדי שמיעה כדי להתעמת איתם ? אם אתה מחפש עם מי לריב ? לא תמצא אותנו... מאיפוא לקחת שהצגנו את אח"א כמו ארגון המרצחים אש"ף, לי לא זכור שמישהו הציג את אח"א בתור כזה, וגם אם איזה שוטה עשה זאת, זאת עלילה כלפי ציבור כבדי שמיעה, שכאילו שונא חרשים ותורמת לשנאה בין שני הציבורים... האם אח"א בכלל קראה לכבדי שמיעה להשתלב בהפגנת הממשלה החרשת
למיטב זכרוני לא היתה קריאה פופבית מטעם הארגון, ובכל זאת אני וגם כבדי שמיעה אחרים (אינני יודע כמה זה מוצדק זהויי ככבד שמיעה אבל נגיד) באו והשתתפו בהפגנה, ואני אישית גם כמה וכמה פעמים... וגם הנהלת ארגון בקול השתתפה בהפגנה ולימים ששאלתי אותם למה הם לא פרסמו קריאה לכל כבדי שמיעה לבוא להפגנה, אז אמרו לי התשובה האמיתית: בסופו של דבר החרשים רצו את כל ההצגה לעצמם אם אתה רוצה תשובות לשאלות תדייק בעובדות: אח"א לא נהנת משם טוב גם בקרב החרשים עצמם בכל הנוגע לתפקוד הכספי שלה, אז איך אתה יכול לדרוש מכבדי שמיעה לבקש השתתפות כספית, כאשר לא בטוח שהכסף יעזור לאחא ולחרשים במצב כזה, בכל זאת אני פירסמתי כמה וכמה פעמים שכל מי שמקבל סל תקשורת בפועל חייב לתרום חודש אחד לאח"א, (בתנאי כמובן שאחא תפרסם בטחונות מלאים לשימוש יעיל בכסף שנתרם) וכך נהגתי עצמי אחרי שקבלתי באופן אישי תשובות סבירות. איימייל - אני מציע שתפנה לגולש "כרם התימנים" ותבקש מימנו להוריד אותך מרשימת התפוצה שלו, כדי לפתור אותך מכל התשובות שאני כותב למיילים שלו, ובהזדמנות תבקש מימנו להפסיק לחקות אותך באופן מוגזם, כולל צורת כתיבה דומה וזהות מפתיעה באותם רעיונות ואותם תחומי בקיאות, בודאי תסכים איתי שכתיבת מיילים בסגנון גבלסי מובהק לא מוסיפה לו כבוד, וגם מהוה גורם לרינונים אחריך לאור הדמיון בינכם... בג"ץ - כמו שכתבתי במכתב ולא דייקת, בג"ץ זה כלי לגטימי למאבק על זכויות, נכון לא אני יזמתי אותו, אבל תמכתי באפשרות הגשתו נגד הרשויות הממשלתיות, אם התוצאה מדיון על אפשרות הגשה הביאה להתרת הסחבת בקבלת דמי תיקשורת? אז זאת תרומתי הצנועה... מתחזה: לעניות דעתי (ואינני יודע זהותו) מי שיזם את אפשרות הגשת הבג"ץ מעורה בחברת החרשים. תמלול- סליחה כל פעולות בקול מלווים בדרך כלל בתרגום לשפת סימנים, וזאת בלי להתחשבן לתבוע מהחרשים לכסות הוצאות תרגום לשפת סימנים, ואם אחא רוצה לקרב כבדי שמיעה (או ליתר דיוק כבדי שמיעה עם פגיעה בשמיעה כמו חרשים) היא צריכה להתחשב בהם ולהנהידג תמלול לפחות באירועים ציבוריים, אני ואחייה קמארה הוזמנו לאירוע המדובר, וגם ראיתי עוד אנשים בקהל שמשתתפים הרבה בפעולות של בקול.
 
כבדי השמיעה הם אלה שענו לי כאן

למרות שלא כתבתי מילה בפורום החבוי של כבדי השמיעה. כבדי השמיעה הם אלה שחיפשו את אח"א והדבר עבר בכל הודעותיהם, החל מהבג"ץ שפורסם בוואלה ע"י מתחזה נכה ולא חירש, וכלה בתלונותיהם על היעדר תימלול בטקס שאליו הם לא הוזמנו. הכל מופיע בהודעותיהם בפורום ואין צורך בנסיונות סרק להסיט את האמת. השעון מתקתק ובעוד פחות מחודשיים האמת תצא לאור. מסיבה זו אני מפסיק לכתוב על הנושא, כדי לא לספק תשובות לנחקרים בחקירתם הנגדית, שתהיה קשה מההודעות בפורום. מי שחושב שעבר חקירה ראשית, אינו יודע מה מצפה לו בחקירה נגדית
 

צלף

New member
נראה שלא רצית לקרוא מה שכתבתי

וחוץ מזה אתה צריך להתיעץ עם עורך דין שלך עד כמה מותר לך לשוחח עם העדים (הכבדי שמיעה ?) בפורום על נושאי העדות במשפט (בהנחה שמה שכתבת באמת מופיע במשפט והגולשים שכותבים כאן הם המוזמנים). במיוחד שאתה הוא זה שמעלה ויוזם שיחות על המשפט והעדים...
 
אין צורך לחשוש מסוביודיציה

היא איננה חלה על דיון אזרחי. אין דבר, אם מנהל פורום "משפט ואינטרנט" לא ידע את זה, גם הוא לא חייב לדעת. העדים כבר הגישו את עדויותיהם בכתב. כל מה שנותר זו החקירה הנגדית. לא כתבתי מה תהיינה השאלות בחקירה הנגדית. פרופסורים שבאים להעיד על זיהוי דנ"א קורסים לעיתים בחקירה נגדית, ורואים את זה בסרטי טלויזיה.... ראה גם תקנות סדר הדין האזרחי תשמ"ד - 1984: 162. (א) בית המשפט או הרשם יזהיר את העד לפני גביית עדותו, בלשון המובנת לו, כי עליו להעיד את האמת בלבד ואת האמת כולה וכי יהיה צפוי לענשים הקבועים בחוק אם לא יעשה כן; העד ישיב כי הבין את האזהרה וכי הוא מתחייב לעשות כן. 164. בעל הדין הקורא עד יחקור אותו תחילה חקירה ראשית; לאחר מכן רשאים בעלי הדין האחרים לחקור אותו חקירה שכנגד, ובעל הדין הקורא את העד רשאי לחזור ולחקור אותו חקירה חוזרת בענינים הנובעים מהחקירה שכנגד. 169. (א) מותר למסור עדות על ידי תצהיר גם בדיון שלא לפי כתב תביעה. (ב) תצהירו של עד שהוגש לבית המשפט יבוא במקום חקירה ראשית... 185. (א) מי שהוזמן והתייצב חייב לבוא לכל ישיבה עד גמר הדיון בתובענה, זולת אם הורה בית המשפט הוראה אחרת.
 
למעלה