תגובה מוחצת:
קראתי את כל השרשור הנ"ל למרות שממש-ממש אין לי זמן לזה. חזרתי הביתה לאחר 5 ימי חופש ונוצרו לי פערים ענקיים להשלים. צר לי לומר: אגד עושה את המקסימום הניתן בימים קשים אלה. רכבת ישראל, עם כל הסימפטיה שלי אליה, היא זו שחייבת לערוך שינוי מיידי בכל המערך שלה. רובכם לא זוכרים את התיפקוד שלה במלחמת ששת הימים ובמלחמת יום הכיפורים. היא תיפקדה אז נהדר. משהו במלחמה הנוכחית גרם לרכבת להיכנס להלם של חוסר מוכנות. אולי זה האסון הנורא מיום 16.07.2006 ואולי זה התאונה הנוראית מיום 21.06.2005 או התאונה הנוראית מיום 08.07.2005 או התאונה הנוראית מיום 12.06.2006. הרכבת חסרת אונים כיום. 4 אסונות קשים בשנה אחת מוטטו את הרכבת. ולצערי, הרכבת שאני כל-כך אוהב, ממוטטת על הקרשים. לא אכנס לפרטים נוספים, רק אומר שלדעתי, אגד מתפקד נכון וחזק מול רכבת ממוטטת וחלשה. עוד אסון (אסון חמישי) ברכבת, והחברה תשבוק חיים. אין להם משרד יחסי ציבור אגרסיבי וחזק מספיק. דווקא עכשיו, יותר מתמיד, הרכבת חייבת לגייס לשורותיה כח אדם אגרסיבי (אך מנומס כמובן), מקצועי יותר והרבה אנשים חדשים. ידוע לי שבעקבות המלחמה, חלק מתוכניות הפיתוח הנוכחיות לא תתבצענה ! מצבה של רכבת ישראל לאחר המלחמה ילך ויחריף. אני הצעתי להם את עזרתי לייצוב המצב. איש לא לקח את הדברים ברצינות שם. כל מה שחזיתי לפני שנה, קרה !!! לדעתי, על הרכבת לפטר כמה עשרות עובדים מיותרים ולהכניס מיד במקומם כ- 50 עד 100 עובדים חדשים. על הרכבת לגייס גם חובבי רכבת למשרה מלאה כדי לייצב את שמה ההולך ומורע מרגע לרגע. הרכבת זורקת הון על יחסי ציבור ללא שום תועלת מעשית. היא לא מעסיקה את האנשים הנכונים. עם כל הכבוד לדוברת החדשה (והלוואי והיא תצליח היטב בתפקידה), היא לא מספיקה ! הרכבת חייבת לפחות 2 או 3 דוברים בו זמנית ! במקום לזרוק לפח כסף על הסברה רעה, עדיף לגייס כח אדם כריזמטי ביותר - יעיל יותר וזול יותר לרכבת. על הרכבת לסגור היום לאלתר את אתר האינטרנט שלה. הוא רק גורם לנזק תדמיתי עצום. יש פה כמה גאוני מחשבים בפורום שבמחי מס' ימים יכולים לבנות לרכבת אתר חדשני אטרקטיבי ויעיל ! ראו איך אגד משפרת כל הזמן את האתר שלה ! ראו את האתר הנהדר של דן ! במקום להתמזמז עם הזמן ולהבטיח הבטחות - על הרכבת לגייס כבר מחר כח אדם רענן, אגרסיבי מאוד בפרסום ובמיוחד כח אדם שיודע לעמוד איתן כמו פלדה מול עיתונאים מטורפים או נוסעים שמציקים ! חובה לתת תשובות נכונות ומשכנעות ולא להשתמש בכל מיני קלישאות או סטנסלים ממוחזרים לציבור ! אפשר לסתום את הפה לכל עיתונאי ! אפשר לגרום לו להעריץ אותך כאשר אתה נותן לו תשובה מקצועית בלי פשרות, בלי תירוצים ! הרכבת לא יודעת להעביר את העיתונאים הרבים לצד שלה ! היא מפסידה קשה מאוד בנקודות לאגד ולדן ובצדק ! אני מצדיע היום לחברת אגד ולנהגיה הרבים שמוכנים להיכנס ללבנון ולבצע כל נסיעה לכל ויזה ולכל כיוון ! נקודות הזכות שיש בליבי לרכבת ולתפקודה במלחמת "בין המיצרים" הולכות ואוזלות במהירות ! כל הכבוד לאגד ולדן !