האם נגזר עלינו להחליט באיזה מגדר עלינו להיות?

האם נגזר עלינו להחליט באיזה מגדר עלינו להיות?

היי אדם שמרגיש שהוא רוצה לחיות במגדר גברי בחיי היום יום, ובמין להיות במגדר נשי. על פניו הפתרון להיות קרוסדרסר.... אולם !!! האם נראה לכם שאפשרי בכלל לחיות בצורה של קרוסדרסר? כלומר : לחיות במגדר גברי בחיי היום יום, ובמין להיות במגדר נשי ? האם אפשרי למצוא זוגיות ואהבה כשאתה רוצה לחיות מצד אחד כגבר ומצד שני כאישה? האם נגזר עלינו להחליט באיזה מין אנחנו? השאלה העיקרית היא לגבי זוגיות, לי אישית נראה שזה בלתי אפשרי כמעט למצוא זוגיות של קרוסדרסר עם גבר. מהצד של הגבר ( לא של הקרוס). ואני אסביר: גבר שהוא הומו נמשך למגדר הגברי . ( והמעט שנמשכים לבנים נשיים יעדיפו אותם נשיים כל הזמן גם בחיי היום יום ולא רק במין ...) ולכן אין סיכוי לזוגיות בין הומו לקרוסדרסר. גבר שהוא דומיני - ובמקרה הוא גם נמשך לקרוס - לא יוכל להיכנס לזוגיות עם גבר בלבד, כי זה לא יספק אותו, בנוסף, חלק נכבד מהדומיניים יעדיפו זוגיות עם אישה, כי למה להיות חריג כשיש לך את האפשרות לא להיות חריג? מסתבר, שנגזר עלינו להחליט באיזה מגדר עלינו להיות כל הזמן! האמנם ? אשמח לתגובות נ"ב: נא לא לשלוח אותי לפורום טרנסג'נדרס שאלתי את זה גם שמה , אני רוצה לדעת מהי דעתכם
 

רסקול

New member
לא הבנתי בדיוק על מה אתה מדבר, אבל אנסה

קרוסדרסר <ק.ד. בקיצור, טוב?> [לובש בגדי נשים, נכון? מתאפר? ] יכול לקיים זוגיות הטרוסקסואלית בריאה ומספקת מאוד. [ראיתי תוכנית בטלוויזיה של כמה כאלה עם בנות זוגן. הם די הצחיקו את הנשים שלהן, אבל נקראה שהחיים שלהם מלאים ומספקים].כלומר, אין קשר מהותי בין הנטייה המינית לבין הרצון ללבוש בגדי נשים.
ק.ד. עם גבר הטרוסקסואלי - לא אפשרי. נכון. גם הומו וגבר הטרוסקסואלי לא יקיימו קשר זוגי בדר"כ. קשר מאולץ, כמו בבתי כלא או במנזרים נעלם ברגע שהאילוץ נעלם. קשר על בסיס מיני בגיל ההתבגרות שמקובל בחברות זכריות במובהק גם הוא נעלם כאשר מתחתנים.
ק.ד. עם גבר הומוסקסואלי. לטענתך, גבר כזה מחפש 'גבר' [אתה קורא לזה מגדר גברי]. הגדר, הסבר ופרט ל-מה אתה מתכוון ב"מגדר גברי" - אני לא הבנתי. ואם גבר ממגדר גברי לא מוטרד מבן הזוג שלו שבערב מתלבש כמו אשה? למה הוא צריך להיות מוטרד? זה מגדיר את ההתנהגות שלו במיטה? ... לא מבין.
ק.ד. לא יוכל ליצור קשר עם גברים נשיים? לא התייחסת לזה בכלל, אגב.
ק.ד. לא יוכל להיות במקום גבר נשי בזוגיות עם גבר, כי אם בכלל נמשכים לגברים נשיים " והמעט שנמשכים לבנים נשיים יעדיפו אותם נשיים כל הזמן גם בחיי היום יום ולא רק במין ..." [כאן כמובן אם הבנתי אותך נכון, אתה מבטא טענה הומופובית קיצונית]. גם כאן לא ממש הבנתי איך הגעת למסקנות האלה, על מה ביססת אותן? אני, למשל היה לי קשר עם בחור נשי ומדליק - היה לו זין ענק והוא אהב לזיין, ורק לזיין. [תחשוב על זה, לרגע] - בקיצור, לא הבנתי גם את הטענה הזו.
'ק.ד. לא יוכל ליצור קשר עם דו-מיני, כי למרות הדו-מיניות החיצונית של ה-ק.ד. הוא אינו אשה, אחרי הכל, אז הדו-מיני לא יוכל ליצור עמו קשר. אגב, כאן באופן לוגי, על פי ההגדרות שלך, אתה שולל את כל הטענות הקודמות, כי בטענה הזו אתה מוכיח שק.ד. שייך בעצם למגדר הגברי, כי דו-מיני לא יכול להסתפק בו, כי הוא זקוק גם לאשה. ואו אז המסקנה שלך - חייבים להחליט באיזה מדגר.. תרשה לי לומר לך, שהשימוש שלך במילה 'מגדר' מוטעית לגמרי. כל ההומואים הם גברים שייכים למגדר הזכר. טרנסג'נדרים, כשמם כן הם, מחליפי מגדר, מגבר לאשה או מאשה לגבר. יש שאוהבים להיתקע באמצע, או בשל מחסור בכסף, או מסיבות של זנות או מסיבות אחרות, אשה עם עם זין גבר עם קוס. לטעמי אתה מדבר על הומו גברי; הומו נשי ובעיקר אתה מדבר על המוקצנים מאוד שבהם. לפעמים כדאי להסתכל על האמצע, על המעורפל והנזיל. הנה לא שלחתי אותך לטרנסג'נדרס
 
למעלה