האם ניתן לבצע טיפול קינסיולוגי מרחוק?

האם ניתן לבצע טיפול קינסיולוגי מרחוק?

מישהי שאלה אותי, האם ניתן לבצע טיפול קינסיולוגי מרחוק? לדבריה, היא שמעה שיש העושים זאת. אני לא שמעתי על כך - אשמח לשמוע אם יש מישהו כאן שכן. תודה.
 

לי לי2

New member
../images/Emo207.gifמה דעתכם

אפשר להשפיע מרחוק על אחרים עם קינסיולוגיה? (למשהו חיובי) לי
 
גם אני שמעתי

אבל יותר בקטע של התמיכה שלאחר התהליך. באופן אישי לא התנסתי בזה. מעניין...
 
כן, אפשר.

יצא לי לאבחן מרחוק תינוק, דרך אמו, והיא קיבלה הנחיות כיצד לטפל בו. נתתי הנחיות מרובות דרך הטלפון למטופלים שהיו באמצע תהליך, בין פגישות, וקיבלו הנחיה דרך הטלפון כיצד להתנהג/לטפל בעצמם לאחר שהאבחון נעשה מרחוק על ידי. טיפול אחד עשיתי למישהו באוסטרליה.... בכל מקרה, זו לא סיטואציה מועדפת. רצוי ככל הניתן לטפל באופן ישיר.
 
טיפול עם איזונים מלאים?

כן, לתת הנחיות וליווי דרך הטלפון ללקוחות שבטיפול - לדעתי כולנו עושים, כשזה באמצע תהליך. גם אבחון אפשר לעשות, במיוחד אלו מאיתנו שעובדים עם מטוטלת. גם מבחינתי מדוייק יותר בשריר או בנוכחות. (אשמח אם תספר כיצד אתה עושה אבחון מרחוק). אבל טיפול ממש למישהו שאינו מכיר את התרגילים או את השיטה - עשית? אם תוכל לספר קצת על הטיפול לאדם באוסטרליה, אשמח.
 
בטיפול אייפק אפשר. אני עושה גם מרחוק

מלכתחילה אני מעדיפה שהמטופלת תהיה אצלי. תשב, ותשמע מה עולה, תזדהה, תכיר, ותוציא החוצה. אבל, במקרה הצורך, אני נותנת גם טיפולים מרחוק. כשאני מסיימת להעלות את נושאי הטיפול, אני מתקשרת, ומדווחת דרך הטלפון מה עלה בטיפול. כך אני יודעת שבזמן הטיפול, המטופלת שותפה לתהליך הרגשי של הטיפול. אח"כ אני עושה את הטיפול מרחוק. אצל תינוקים או ילדים קטנים, אם יוצא שאני עושה את הטיפול מרחוק (שוב-בדיעבד) אני מדווחת להורה, אחרי הטיפול, מה עלה ומה עשיתי.
 

freearth10

New member
טיפול מרחוק

היי מיכל, שאלות קצרות וממוקדות ניתן לקבל את התשובה עליהן מרחוק. אני פחות אוהבת וסומכת על התשובות, אבל כשאין ברירה, אני משתמשת באצבעות. והנה תוך כדי קריאת הדיון כאן, קיבלתי טלפון ובקשה לתשובה מרחוק.
טיפול קינסיולוגי אני לא עושה מרחוק. מה שאני כן עושה ומאוד מוכיח את עצמו זה טיפול בדמיון מודרך מרחוק שאותו אני עושה בעבור המטופל. פעם אפילו עשיתי הנחייה באמצעות המחשב, אבל לא אהבתי את ההתערבות החשמלית הזאת. בקיצור זה אפשרי, אבל עדיף לחוש את הידיים וללכת בעקבותיהן. מאיה
 
התשובה מבחינתי כרגע - לא ברורה

ממה שקיבלתי כתשובה מכולכם ביחד, וגם מתוכי - כולנו עושים אבחון מרחוק (שריר, מטוטלת...) כולנו עושים דמיון מודרך מרחוק... רייקי - טיפולים אנרגטיים וכו'... כולנו עושים עבודה בקינסיולוגיה מרחוק עם אנשים שכבר מכירים את הדרך... אבל לא קיבלתי תשובה שעושים טיפול עם איזונים מלאים מרחוק - בלי שהאדם מכיר את הקינסיולוגיה, שהתנסה. מאיה - ענית תשובה אחרת, לגבי תינוקות, אבל מבחינתי אם עובדת עם תינוק מרחוק זה דרך האמא/האבא. גם מקרוב - זה באמצעותם בד"כ. כך שההורה צריך להיות עם הכרות של הדרך. תודה לכולכם על התגובות. אני קצת נשארת במקום תוהה ובוחן בעניין.
 

freearth10

New member
וזה מקום של למידה!

היי מיכל, בטיפול אנחנו מקבלים מידע מהרבה מאוד מקורות:נשימה, הדרך בה האדם נע,תגובת האדם, הקול שלו...חלק גדול מהמידע הזה לא בא לידי ביטוי בטיפול מרחוק ובנוסף יש אמצעי חדש שמעורב בטיפול (טלפון, מחשב) שלא ברור לגמרי איך/אם הוא משבש את התקשורת. אין סגירה של מעגל חשמלי, אין בדיקה של השריר המדובר, יש צורך הרבה יותר גדול בהקשבה נטו, בחוסר מעורבות. ברור שאלה הם לא התנאים האידיאליים ואני ממעטת להשתמש בכלי הזה, כי אני לא סומכת עליו ב-100 אחוז. אבל לפעמים מישהו שקרוב אלי, או קרוב של מישהו שקרוב אלי מבקש עזרה ואני רחוקה. אז אני משתמשת בטיפול מרחוק, שהוא בפרוש לא טיפול מלא. אני לא לוקחת כמובן מאליו שטיפול בתינוק צריך להעשות רק באמצעות אדם קרוב אליו. פגשתי תינוקות, שמהם מייד קיבלתי תשובה, ואפשר היה לסמוך על השריר שלהם. במקרים אלה העדפתי כמובן את בדיקת השריר המיידית. והטיפול מרחוק? כן, בעזרת אמא/אבא שאיתם יש לי איזשהו קשר והם מכירים את הדרך. שוב, זו ברירת מחדל וגם אני תוהה ולא ברור לי עד כמה הדרך הזאת אמינה וכל פעם נפעמת מחדש לשמוע על התגובות החיוביות ועדיין לפחות מבחינתי זה לא טיפול, זו דרך לעזור למישהו, כשאין כל דרך אחרת. מאיה
 

יעל שר1

New member
טיפולים מרחוק

סביון מדבר על שיטת IPEC שאיתה כן ניתן לעשות טיפולים מרחוק. האיזונים בשיטה הזו יחסית קלים לביצוע ע"י הדרכה של מי שנמצא ליד המטופל או ע"י המטופל עצמו. לי יצא לעשות טיפול מרחוק בקינסיולוגיה דרך סקייפ כשמישהי נוספת שימשה כמאזנת ופעלה לפי הוראות שלי. לגבי קינסיולוגיה זה פחות אפשרי באיזונים מסויימים אבל עדיין ישנם איזונים שניתן להסביר ושהמטופל יעשה על עצמו. בשיטת איפק ישנם מספר מטפלים שעובדיפ מרחוק. יעל שר
 
למעלה