האם ניתן לחבר בין יציאת אודיו של מחשב ל-LCD?

MD2006

New member
האם ניתן לחבר בין יציאת אודיו של מחשב ל-LCD?

כלומר להעביר כבל שיחבר בין יציאת אודיו של כרטיס קול של מחשב לבין יצאיות אודיו (אדום לבן) של טלוויזיית LCD? ככה שניתן יהיה לשמוע את הסאונד דרך רמקולים של הטלוויזיה ולא דרך הרמקולים של המחשב.האם יש פגיעה באיכות הסאונד? אם כן, יש איזשהו סוג של כבל שמומלץ להשתמש בו? והאם נתין לבצע זאת בכל טלוויזיות LCD? מודה מראש על התשובות.
 

Rain When I Die

New member
ראשית,עדיף כבר לחבר למערכת\רסיבר עם רמקולים

נורמלים . שנית ניתן לעשות את מה שאתה רוצה עם כבל כזה: http://www.national-tech.com/prodimages/2rca-ste.jpg צריך TV עם כניסות קומפוזיט , שקיימים בכל טלויזיה. האם יש פגיעה באיכות הסאונד? לעניות דעתי - כן . מכיוון שהאיכות של רמקולים בטלויזיות LCD נמוכה , לעומת איכות שתקבל מחיבור למערכת\רסיבר . במיוחד אם תשתמש בכבל אודיו אופטי(במידה וקיימת יציאה מתאימה בכ.קול): http://images.google.com/images?hl=en&q=optical+audio&btnG=Search+Images&gbv=2
 

MD2006

New member
תודה על העזרה אבל עוד שאלה

כשאמרתי פגיעה באיכות הסאונד לא התכוונתי לפגיעה עקב איכות הרמקולים של LCD, כי דווקא LCD שאני מעוניין בו יש בו שני רקמולים כל אחד 25WT, ועוד כל מיני תכונות של סראונד ודברים כאלה, תכונות הגברת בסים ועוד. מה שהתכוונתי זה אם החיבור הקומפוסיט שהראת, יכול לגרום לשיבושים בהעברת הסאונד או לפגיעה באיכות הסאונד? כי דרך הרמקולים של המחשב הסאונד פשוט מעולה (לא כמו בבית קולנוע אבל יש סראונד וכאלה). מודה מראש על התשובה.
 
למעלה