האם עמדתכם הפוליטית השתנתה

Shampile

New member
האם עמדתכם הפוליטית השתנתה../images/Emo35.gif

אירועי החודשיים האחרונים הכניסו תושבים רבים נוספים למעגל הקאסמים / גראדים. הפחד מנפילות הוא כבר לא נחלתם הבלעדית של תושבי עוטף עזה. האם אירועי החודשיים האחרונים שינוי את עמדתכם הפוליטית
האם בבחירות הבאות עלינו לטובה (
) אתם הולכים להכניס פתק אחר מבעבר
זה המקום והזמן לשתף ולהתלבט בקול רם
.
 

ברוריהה

New member
לא בתקופה האחרונה

אבל אני בהחלט מרגישה שאני עוברת איזה שהוא תהליך בארבע השנים שאני חיה באיזור. יכולה גם להעיד שרוב האנשים אצלינו בקיבוץ נמצאים באיזה מצב כללי של התלבטויות ובחינה מחדש של עמדותיהם.
 

ק א סי

New member
המצב מאוד משפיע

בעבר הצבעתי מרץ, בגלל הקטע של זכויות האדם והחילונים. היום אני לא מסוגלת. הם מעוררים בי בחילה. ולמרות שמעולם לא אהבתי את ברק, במבצע הוא הרשים אותי. אז חשבתי לתת את הקול שלי לעבודה. אבל אחרי הימים האחרונים, נראה לי שכל הצבעה תהיה לא שפויה בשבילי באותה מידה. אז אולי עלה ירוק?
 

Big Sister

New member
כן. עברתי מהשמאל למרכז

אני החלטתי להצביע עבור לבני. בשבילי זה צעד מאוד גדול ימינה. מיום ליום ברור לי יותר שהשמאל הישראלי חי בסרט אחד ארוך ומייגע. ברק הוכיח את עצמו נפלא במבצע האחרון מה שמחזק אצלי את הידיעה שהוא נמצא במקום שהכי נכון לו (ולנו כתושבי המדינה). לא ראש ממשלה אלה שר ביטחון. ביבי בחיים לא יקבל את הקול שלי וכך גם ליברמן שהמרחק ממנו לפאשיסט קצר ביותר.
 
את לא מצביעה ל"ליבני", את מצביעה לקדימה

מה שאומר שבסיכוי טוב ביבי יקבל היישר את הקול שלך, כאשר קדימה תתפרק ותחזור לליכוד. חשבי על זה. חשבי גם מה גורם לך לחשוב שראש הממשלה איננו המקום לברק אבל כן לליבני, מה בדיוק היא עשתה בחייה שגורם לחשוב כך?
 
מצד אחד השפיע

מצד שני אני עדיין לא בטוחה שזה ישפיע עלי בקלפי (רק כי אני פשוט לא יודעת למי להצביע...)
 

מאיו

New member
לא. האירועים רק חיזקו את הצבעתי

אני מקווה שכל המבטיחים יעמדו מאחורי המילים שלהם.
 

Shampile

New member
אני - אני עדיין מתלבטת

בין אופטימיות זהירה ליאוש גדול. נראה לי בסופו של דבר ההצבעה ההצבעה שלי תהיה אסטרטגית = כמה שיותר לחזק את המפלגות הגדולות. כרגע אני עדיין על הגדר
 
רק חיזקו.

כלומר, חיזקו את הצורך להביע אמון במי מההנהגה בו יש לי אמון, ואת הצורך להעיף משם את מי שלא עושה כלום בכלום ויודע רק לדבר, להתלהם ולהגיד מה "צריך". הדעות שלי עצמן לא השתנו, אין מנוס לא מצעדים צבאיים ולא מצעדים מדיניים, כאשר צריך. בבחירות הקודמות הצבעתי קדימה, לא עוד. עכשיו עבודה בראשות ברק.
 
למעלה