האם ערפדים יכולים להידבק במחלות העוברות בדם?

האם ערפדים יכולים להידבק במחלות העוברות בדם?

כמו איידס וכדומה? הרי, הם צורכים את הדם של הקורבנות שלהם, אבל מה קורה כאשר הקורבן הוא נשא איידס, למשל? מה קורה להם בתור ערפדים- האם ייווצר שינוי, או שמא הם יישארו כמו שהם, כי הם בלאו הכי מתים (?) כך שאין להם צורך במערכת חיסונית? ועוד שאלה לדיון- האם ערפדים יכולים להיות חולים בכלל? הנושא הזה מעסיק אותי כבר כמה זמן ותהיתי מה אתם חושבים
 

Super Alonit

New member
באמת נושא מעניין.

אין לי תשובה על כל אלה... אבל אני מניחה שהם לא ימותו מהמחלות, או שהמחלות פשוט לא ישפיעו עליהם.
יהיה מוזר לראות ערפד חולה איידס.
 
אומרים שערפדים הם בני אל-מוות,לא?../images/Emo219.gif

אני לא יודעת אם זה משנה אם הם יחלו באיידס או מחלות אחרות שעוברות בדם. הם ישארו חיים לנצח. למרות שאולי זה ישפיע עליהם.
 
כן, אבל אפשר "להרוג" ערפדים.

עריפת ראש וכד'... ככה שאם זה בכלל משפיע, אז זה כן יכול להרוג או לעשות להם משהו, לא?
 
עדיין,אני לא חושבת שמחלות שעוברות בדם../images/Emo219.gif

יהרגו אותם. פשוט מוזר לי מידי.
ערפדים הם לא אנושיים ממש,נכון? אז זה לא הגיוני יפגעו ממש ממחלות כמו איידס,רק ירגישו רע.
 

Joan007

New member
ממממ

לפי מה שאני הבנתי. ערפדים חסינים לכל מחלה. המערכת החיסונית שלהם היא...שאין להם בכלל מערכת חיסונית! הרי הם מתים...גופם לא עובד כמו גוף אנושי. לפי דעתי, מה שיקרה, נגיף האיידס אומנם יועבר בדם לערפד, אך הוא יתנוון במהרה מכיוון שלא תהיה לו סביבה חיה לעבוד בה ולהתרבות בה. הרעיון שלי הוא שכל נגיף או וירוס אשר נכנס לגופם- מת, מכיוון שהחיידקים הם מיקרואורגניזמים שפועלים בד"כ בסביבה אירובית. וגופם של ערפד, הוא נחשב בד"כ לגוויה בפניי עצמה. אבל זאת רק דעתי!:)
 

קרניjack

New member
אני טוענת שיש מחלות שמיוחדות לערפדים

מחלות אנושיות או דם מקולקל עלול לגרום להם להרגיש רע, או להקיא אותו, אבל בעיקרון לא צריכה להיות פגיעה בערפד. שוב, הכל תלוי איך מתייחסים לערפד, אבל בעיקרון הם צריכים להיות חסיני מחלות אנושיות. לעומת זאת הייתי רוצה לחשוב שיש מחלות שאופיינות לערפדים, שתוקפות אותם בגילאים שונים, בתפניות בחייהן עם זמן הגיל הערפדי. יכול להיות שדם מקולקל או נגוע במחלה יביא למחלה זמנית, אבל לא אותה מחלה אנושית.
 
האם ערפדים פריקים שותים דם של חתולים שחורים?

במחשבה שניה, רוב הערפדים די פריקים גם ככה...
 

Super Alonit

New member
גועל נפש.../images/Emo5.gif

אבל אם כן, זה יכול להיות פתרון מושלם לכל אותם ערפדים רחמנים.
אם הם שותים דם של כל מיני חיות מגעילות, אז בטח מחזור לא יעצור אותם.
 
לדעתי כן

רק במקום שזאת תהיה מחלה ממושכת כמו אצל בני האדם אצל הערפדים יהיה למחלה אפקט הדומה לשפעת. הם יהיו בריאים רק אחרי שהם יאכלו מנת דם "נקייה".
 

Rose131

New member
המאסטר מערפד את דרלה כדי להציל אותה,

אם העירפוד מציל אותם ממחלות, אני חושבת שהם לא חולים בעצם, לא? כלומר, באמת לא נראה לי שהם צריכים מערכת חיסונית. או שיש להם. או משהו.
 
לדעתי זה תלוי מאיפה את מסתכלת.

אם ערפדים הם אלמוות, אז לא יכול להיות שהם מתים. זה למה אני יכולה לצאת מנקודת הנחה שמחלות כמו איידס יכולות להיגרם להם, ובעצם, כל מחלה אפשרית. אפשר להניח שזה עובד עלייהם בצורה חלשה הרבה יותר כי הגוף שלהם כבר מורגל וכאילו, מחוספס, ממשך השנים שהם חיו. מצד שני, אם יוצאים מנקודת הנחה שהם רק יחיו הרבה מאוד זמן, אני חושבת שנגיד, במחצית מהחיים ה"משודרגים" שלהם, הם יתחילו לקבל סוגשל מחלות כאלה, לאט לאט, כי גוף שלפחות אמור למות בסופו של דבר, נחלש ואפילו מתעקם עם השנים, גורם להכל לפעול קצת פחות טוב, ובעיקר כשהכמות הבסיסית שלו הרבה יותר קצרה מכמות השנים החדשה.
 

twist THE knife

New member
בעיני

ברגע שהם נהפכים לערפדים והופכים לבני אלמוות אז זה פוטר אותם ממחלות,גם אם בעבר היו להם מחלות כלשהן הן נגמרות ברגע הפיכתם לערפדים וגם אם ביכולתם של ערפדים לחיות מאות שנים אז זה מצביע על זה שהם לא יכולים לחלות והסבירות שהערפד יהרג בקרב היא יותר גבוהה לאמרות שיש את כל תיאוריית הצלבים השום ומים קדושים לי היא נשמעת די מגוחכת ובעיני שמציגים את התיאוריה הזאת בסרטים אז זה גורם להם לראות מאוד לא ריאלסטים וברוב המקרים גורם לי לא לאהוב את הסרט אוטומטית
 

ייסאן

New member
תלוי למה קוראים ערפד.

במידה והערפד המדובר הינו אדם הצורך דם, עפרד מודרני כביכול, כן. יש להזהר ולנקות כללי בטיחות לפני שתית דם- בדיקות איידס וצהבת וכ'ו. במידה ומדובר בערפדים המיתיים, אני חושבת שלא, כיוון שברוב ההשקפות הם כבר מתים, מכאן שאין הם יכולים להדבק במחלות.
 
למעלה