האם צריכה להיות לי בעיה

aorly

New member
האם צריכה להיות לי בעיה

עם ילדים בוגרים? 2 ילדים שאחד מהם בן 34 לא נשוי, והשניה, השתחררה מהצבא רק עכשיו? צרות הם עושים המון. האם יש חומר על הנושא הזה?
 
לא ברור מה בדיוק את שואלת

בהנחה שהבנתי נכון והמדובר בילדיך שלך, מה הן הצרות שהם עושים? באיזה חומר את מעוניינת? ולמה הכוונה "האם צריכה להיות לך בעיה" אם את מציינת בברור שהם כבר עושים המון צרות?
 

aorly

New member
לא הילדים לא שלי

הם של בן זוגי. וכן יש צרות מהם....למרות שהיה צפוי שלא יהיו צרות. הבת שלו קובעת לו אם הוא יתחתן איתי או לא. היא מתרגזת שהוא מתחתן איתי, וכאשר היא מגיעה המתחים בלתי נסבלים פשוט. ביני לבין בן הזוג שלי ואני לא מעיזה בכלל לדבר, מחשש שזו לא תתפרץ עלי ו/או עליו.... מה שקרה כבר פעמיים. ממש לא נוח ונעים לי לשבת שם כאשר הם מגיעים. ובנוסף, למרות הגילאים הגדולים שלהם, מבחינה כלכלית הם מסודרים ועדיין ממשיכים לחלוב את האבא שלהם. תודה מראש.
 
כדי שהתמונה תהיה ברורה יותר

אבקש את עזרתך בהשלמת הפאזל, אך קודם כל חשוב להבין מה בעצם את שואלת כאן. מהו המידע שאת מבקשת לקבל? על מנת שניתן יהיה לענות בנושא זה, יש כמה שאלות פתוחות ומידע רלוונטי רב חסר. כמה זמן נמשכת מערכת היחסים שלכםו? האם אתם מתגוררים יחד? עד איזו רמה אתם מנהלים משק בית משותף? מה מצבכם האישי? האם לך עצמך יש ילדים? מה גילאיהם? במידה ותוכלי לפרט מעט יותר אשמח להתייחס ביתר הרחבה.
 

דוידה5

New member
ריבים אפשר לפתור בכל מיני דרכים..

קודם כל, חשוב שתדברי עם בן זוגך (כמובן רק כשאתם לבד), על איך את מרגישה לנוכח יחסה של הבת כלפייך, יחסו כלפייך בנוכחותה ויחסה של הבת לגבי החתונה שלכם. נסי להבין גם את נקודת הראות שלו. יתכן שהוא מנסה כמה שיותר לרצות אותה, אולי בגלל שהוא סבור שנשואים אתך נותנים לה הרגשה שהוא בוגד באמא שלה (אפילו אם היא לא בחיים).. שקפי לו את זה, כדי שירגיש בטוח להפתח ולדבר אתך על זה. גם ייעוץ אצל מטפל זוגי יכול להיות לא רע בכלל. אם תצליחי להתעלות מעל הרגשות הקשים המתעוררים אצלך בקשר עם בן זוגך בסיטואציה הנ"ל, תרוויחי ממש !
 
יתכן

ואך פעמים רבות מאוד בגילאים האלה שתיארה הכותבת, חוששים ומתרגזים הצאצאים מהאפשרות כי מישהו/י עומד לנצל את המצב לוגזול מהם נתחים שמנים מהירושה ופחות חשים נבגדים ולכן העניין עדין מאוד.
 
למעלה