האם שמאי יעזור בקניית דירה?

יעלי9

New member
האם שמאי יעזור בקניית דירה?

האם אפשר להעזר בשרותיו של שמאי לקביעת ערכה העתידי של דירה? מול הדירה שאנו מעונינים בה עומדים לבנות כביש ראשי, האם יש טעם להזמין שמאי ע"מ להעריך את השינוי בשווי הדירה? ואם כבר שמאים, כמה עולה הערכה כזו?
 
שמאות לפני קניה

כמו שמרבית האנשים בודקים רכב לפני קניה (שמחירו 50,000 ש"ח) הרי שבדיקת דירה שמחירה גבוה בהרבה חשובה ומומלצת - וודאי שאפשר להעזר בשמאי מקרקעין להערכת שוויה של הדירה. הערכת השפעת שווי הכביש אפשרית, זו עבודה מורכבת יחסית ובדרך כלל היא נעשית לצורך תביעות פיצויים ואיני בטוח שיש בה טעם רב במקרה שלכם. עלות הערכה כזו תלויה בסוג הנכס, שווי וכמובן בשמאי שעושה את העבודה.
 

ERA victory

New member
עצתי ! קחו שמאי ומהר!!!ואם תוכלו אז

תתרחקו מהדירה ! בד"כ כביש ראשי ואני לא מדבר על ירידת ערכו למכירה אלא על האי נוחות שהוא גורם למגורים!!!
 

aug294

New member
VICTORYמתווך מקצועי שרוצה להצליח..

חייב לתת לקונה להרגיש טוב בקנייתו UNLESS... המתווך יודע שיש משהו שלא בסדר עם הדירה או במיקום, שהקונה לא יודע עליו. הקונה אמר לך שהבית ברחוב ראשי. אני בטוחה שהוא יודע ומבין שישנם יותר רעשים ותחבורה ואולי הסיבות שדוקא רוצה בית שם (שלא לפי טעמך) זה בגלל שזה ליד הסופר, או ליד בית חולים,או מיני סיבות שידועות לו ולא לך. אפשר לרמוז לקונה "אתה מבין שיש הרבה מכוניות שעוברות וכן רעש יותר גדול" או מילים דומות. ולברכו "בהצלחה" וממני, קונה יקר, בהצלחה! דליה
 
למעלה