האם תהיה כאן היסטוריה?

האם תהיה כאן היסטוריה?

האם לראשונה בישראל יהיה לנו ראש עיר ירוק? נראה לי שזה ישלח גם מסר לעולם שישראל היא לא רק מלחמה עם הפלסטינים
 
לעולם לא אצביע לדב חנין

זה טמטום להצביע למועמד שמכריז שאם הוא מפסיד הוא לא מתכוון להישאר במועצת העיר. מה קרה? אנחנו לא מספיק טובים כדי שהוא יהיה באופוזיציה?
 

דא

New member
דב חנין לא מבטיח סרק.לעומת קאנדידטים של "הירו

קים", סלבריטאים בלי רקורד עשיה פוליטית מונציפאלית ואקולוגית, כמו אורנה בנאי שלא היתה נוכחת בבערך מחצית ישיבות המועצה, ולא היה בראש שלה מה שלא עסק בחיות. והיום הבן של ציץ שלא יודעים עליו כלום, והוא מודה שהוא עדין לא יודע כרגע כמעט כלום על מה יעשה בעיריה. אצל דב , בכנות העינינית המאפיינת אותו, לא עובד על אף אחד ויודעים מראש מה מקבלים. מכובד ולגטימי שהוא מצהיר מראש שיהיה היכן שהוא תורם מירבית לחברה ולסביבה. אם יבחר לראש עיר - כראש עיר (ויוותר על מקומו בכנסת), אם לא , ישאר בכנסת. אבל, וכאן השוני המהותי הנוסף בין רשימתו עיר לכולנו, לעומת "מיפ(fake)לגת הירוקים" , שבעיר לכולנו מבנה דמוקרטי אמיתי, חי, תוסס ומערב. חברי המועצה יהיו ברוטציה, על מנת לשתף רבים יותר, והם יהיו חלק מייצג מסיעה רחבה (כולל דב חנין שישאר מעורב, הכל לפי תקנון נבחר בסיפה כללית) שתהיה מעורבת באופן פעיל ותמידי בנעשה במועצה. מה שעושה את הסוגיה האם הוא חבר מועצה, למישנית.
 
לא טמטום, הנה ההסבר:

כחבר מועצה בלבד יוכל דב חנין להשפיע פחות מאשר כחבר כנסת כיוון שלא ניתן לשלב את שני התפקידים. בכל מקרה הוא לא מתמודד בשביל הכבוד או הכסף או לא יודע מה(ע"ע אורן שחור לדוגמא), אלא בגלל הרצון להשפיע.
 
למעלה