האם תחנת מודיעין מרכז היא הצלחה- התשובה בפנים

  • פותח הנושא zvir1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
האם תחנת מודיעין מרכז היא הצלחה- התשובה בפנים
מתוך המקומון של מודיעין: http://www.mnews.co.il/article_focus.asp?article_id=8867 מה דעתכם?
חניון או אוטובוס?
אני דווקא מסכים עם העירייה - אם בתוכנית נקבע שההגעה צריכה להיות באוטובוסים (ובכך נחסך הצורך לבזבז שטח עירוני יקר על מגרשי חניה) אזי כך צריך להיות. אינני מכיר את מערכת האוטובוסים הפנימית של מודיעין ולפיכך אינני יודע אם הוא מסוגלת לעמוד בתפקיד שהוטל עליה, אבל אם אנשים חונים באופן לא חוקי, הפתרון הוא פשוט מאוד: דוחות חנייה, שיעזרו לקופת העירייה לממן שיפורים בתחבורה הציבורית . אבל שכחתי שזו שנת בחירות לעירייה.
 
חניון או אוטובוס?
אני דווקא מסכים עם העירייה - אם בתוכנית נקבע שההגעה צריכה להיות באוטובוסים (ובכך נחסך הצורך לבזבז שטח עירוני יקר על מגרשי חניה) אזי כך צריך להיות. אינני מכיר את מערכת האוטובוסים הפנימית של מודיעין ולפיכך אינני יודע אם הוא מסוגלת לעמוד בתפקיד שהוטל עליה, אבל אם אנשים חונים באופן לא חוקי, הפתרון הוא פשוט מאוד: דוחות חנייה, שיעזרו לקופת העירייה לממן שיפורים בתחבורה הציבורית . אבל שכחתי שזו שנת בחירות לעירייה.
 

down under

New member
חניון או אוטובוס?
אני דווקא מסכים עם העירייה - אם בתוכנית נקבע שההגעה צריכה להיות באוטובוסים (ובכך נחסך הצורך לבזבז שטח עירוני יקר על מגרשי חניה) אזי כך צריך להיות. אינני מכיר את מערכת האוטובוסים הפנימית של מודיעין ולפיכך אינני יודע אם הוא מסוגלת לעמוד בתפקיד שהוטל עליה, אבל אם אנשים חונים באופן לא חוקי, הפתרון הוא פשוט מאוד: דוחות חנייה, שיעזרו לקופת העירייה לממן שיפורים בתחבורה הציבורית . אבל שכחתי שזו שנת בחירות לעירייה.
קצת דבילי שמראש עיר כמו מודיעין לא תוכננה
שלתחנת הרכבת המרכזית שלה לא יהיה חניון מוזל מאוד (עד גג 10 ש"ח ליום חניה) או חינמי. מודיעין היא לא ת"א. אפילו בחיפה יש 2 תחנות רכבת עם חניה חינמית. חיפה מרכז וחוף הכרמל. ובחיפה יש עשרות קווי אוטובוס פנים המגיעים לכל אחת מ-3 תחנות הרכבת שבעיר עצמה. גם ביורושוליים יש חניה חינם בתחנת הרכבת וגם שם מעל 5 קווים שונים מגיעים לתחנה ועוד כ-10 לקניון הסמוך. לא ראוי שבעיר כזו, שמרחבים לא חסרים לה אבל מנגד כן חסרה לה תחבורת פנים ראויה לשמה, לא תהיה חניה בתחנת הרכבת המרכזית שלה.
 
קצת דבילי שמראש עיר כמו מודיעין לא תוכננה
שלתחנת הרכבת המרכזית שלה לא יהיה חניון מוזל מאוד (עד גג 10 ש"ח ליום חניה) או חינמי. מודיעין היא לא ת"א. אפילו בחיפה יש 2 תחנות רכבת עם חניה חינמית. חיפה מרכז וחוף הכרמל. ובחיפה יש עשרות קווי אוטובוס פנים המגיעים לכל אחת מ-3 תחנות הרכבת שבעיר עצמה. גם ביורושוליים יש חניה חינם בתחנת הרכבת וגם שם מעל 5 קווים שונים מגיעים לתחנה ועוד כ-10 לקניון הסמוך. לא ראוי שבעיר כזו, שמרחבים לא חסרים לה אבל מנגד כן חסרה לה תחבורת פנים ראויה לשמה, לא תהיה חניה בתחנת הרכבת המרכזית שלה.
שיטפלו בתח"צ
ומי שרוצה שיסע לפאתי. משום מה משרד התחבורה אוהב שיש תח"צ חרא, אז זאת התוצאה.
 

אורי404

New member
קצת דבילי שמראש עיר כמו מודיעין לא תוכננה
שלתחנת הרכבת המרכזית שלה לא יהיה חניון מוזל מאוד (עד גג 10 ש"ח ליום חניה) או חינמי. מודיעין היא לא ת"א. אפילו בחיפה יש 2 תחנות רכבת עם חניה חינמית. חיפה מרכז וחוף הכרמל. ובחיפה יש עשרות קווי אוטובוס פנים המגיעים לכל אחת מ-3 תחנות הרכבת שבעיר עצמה. גם ביורושוליים יש חניה חינם בתחנת הרכבת וגם שם מעל 5 קווים שונים מגיעים לתחנה ועוד כ-10 לקניון הסמוך. לא ראוי שבעיר כזו, שמרחבים לא חסרים לה אבל מנגד כן חסרה לה תחבורת פנים ראויה לשמה, לא תהיה חניה בתחנת הרכבת המרכזית שלה.
זהו כידוע לא הליקוי היחידי בתכנון
במה, שקשור לרכבות, כבר תוארו בעבר הליקויים השונים, כמו למשל: 1. מנהרה עם רדיוס חד מדי. 2. קטעים קצרים לעיתוק הקטרים בקרונות הישנים. גם בתחום התשתיות יש בעיות בעיר: הכבישים בחלק מן האיזורים סלולים באיכות ירודה למדי. מכל אלה אני לא מתפלא, שלא ממש דאגו לחניון מסודר ובודאי, שלא מן התחבורה הציבורית בעיר.
 
קצת דבילי שמראש עיר כמו מודיעין לא תוכננה
שלתחנת הרכבת המרכזית שלה לא יהיה חניון מוזל מאוד (עד גג 10 ש"ח ליום חניה) או חינמי. מודיעין היא לא ת"א. אפילו בחיפה יש 2 תחנות רכבת עם חניה חינמית. חיפה מרכז וחוף הכרמל. ובחיפה יש עשרות קווי אוטובוס פנים המגיעים לכל אחת מ-3 תחנות הרכבת שבעיר עצמה. גם ביורושוליים יש חניה חינם בתחנת הרכבת וגם שם מעל 5 קווים שונים מגיעים לתחנה ועוד כ-10 לקניון הסמוך. לא ראוי שבעיר כזו, שמרחבים לא חסרים לה אבל מנגד כן חסרה לה תחבורת פנים ראויה לשמה, לא תהיה חניה בתחנת הרכבת המרכזית שלה.
זו תחנת רכבת שממוקמת בלב המע"ר של העיר
מע"ר - מרכז עסקים ראשי. זה מקום שמלכתחילה אמור לשרת הרבה מאוד אנשים בכל שעות היום. ברור שמקום כזה לא יוכל לשרת את כל האוכלוסיה שנזקקת לשירותיו אם כולם יגיעו אליו ברכב פרטי - ועוד יחפשו חנייה בקרבת מקום. לדרוש מהמקום הזה גם לשמש כחניון "חנה וסע" חצי-חינם ליוממים שהולכים לעבוד בעיר אחרת ומשאירים את הרכב שלהם ליום שלם בלב מרכז העיר זה קצת מגוחך.
 

down under

New member
זו תחנת רכבת שממוקמת בלב המע"ר של העיר
מע"ר - מרכז עסקים ראשי. זה מקום שמלכתחילה אמור לשרת הרבה מאוד אנשים בכל שעות היום. ברור שמקום כזה לא יוכל לשרת את כל האוכלוסיה שנזקקת לשירותיו אם כולם יגיעו אליו ברכב פרטי - ועוד יחפשו חנייה בקרבת מקום. לדרוש מהמקום הזה גם לשמש כחניון "חנה וסע" חצי-חינם ליוממים שהולכים לעבוד בעיר אחרת ומשאירים את הרכב שלהם ליום שלם בלב מרכז העיר זה קצת מגוחך.
אולי מגוחך אבל זה היה ברור שזה יהיה המצב
הכוונה של חניה מכונית "על מכונית" ועל כל משבצת פנויה, גם אם היא לא חוקית. בפאתי מודיעין אין מספיק מקומות חניה לכל החפצים לסוע ברכבת, ואין, פשוט כמעט אין תחבורת פנים טובה בעיר הזאת. גם אם אגד או דן היו מפעילים את התחבורה, הרי שבעיר עם 80,000 תושבים המפוזרים על שטח גדול אי אפשר לעשות תחבורה טובה שתהווה תחליף ראוי לפרייבט של התושב הממוצע שם. מכאן שבכל מקרה התח"ץ הפנים עירוני לא יכול להוות כלי יעיל ואמין להובלת התושבים אל תחנת הרכבת. בעיר כמו ת"א או גוש דן הגרעיני (ת"א+ר"ג+גבעתיים+ב"ב) יש המוני קווי פנים שמגיעים לכל אחת מ-4 תחנות הרכבת, ולכן בעיר כמו ת"א אין חניונים ליד התחנות ובכל זאת המוני תושבי גוש דן נוסעים ברכבת לעבר הדרום והצפון (לרחובות, הרצליה, נתניה, בנימינה, חיפה, באר-שבע וראש העין [שאלה הם היעדים העיקריים ליוממים מגוש דן הגרעיני]) באופן קבוע, ובלי הפרייבט שלהם. מע"ר של עיר כמו מודיעין, גם אם היא תגיע לגודל של 200,000 איש, וסביר שב-20 השנה הקרובות היא לא תגיע לזה, במיוחד שלא חסר מקום שם (אם היה חסר מלכתחילה לא היו מתכננים את מודיעין עם המון בתים פרטיים ועם בתים בני 2 עד 3 קומות, אלא היו מתכננים עיר עם בתים של 4 עד 30 קומות), אפשרי לתכנן חניון צמוד השמור רק לבאי הרכבת (ע"י החתמת הכרטיס בדומה לנעשה בנתב"ג) ולשאר הציבור היה עולה כסף.
 

443

New member
אולי מגוחך אבל זה היה ברור שזה יהיה המצב
הכוונה של חניה מכונית "על מכונית" ועל כל משבצת פנויה, גם אם היא לא חוקית. בפאתי מודיעין אין מספיק מקומות חניה לכל החפצים לסוע ברכבת, ואין, פשוט כמעט אין תחבורת פנים טובה בעיר הזאת. גם אם אגד או דן היו מפעילים את התחבורה, הרי שבעיר עם 80,000 תושבים המפוזרים על שטח גדול אי אפשר לעשות תחבורה טובה שתהווה תחליף ראוי לפרייבט של התושב הממוצע שם. מכאן שבכל מקרה התח"ץ הפנים עירוני לא יכול להוות כלי יעיל ואמין להובלת התושבים אל תחנת הרכבת. בעיר כמו ת"א או גוש דן הגרעיני (ת"א+ר"ג+גבעתיים+ב"ב) יש המוני קווי פנים שמגיעים לכל אחת מ-4 תחנות הרכבת, ולכן בעיר כמו ת"א אין חניונים ליד התחנות ובכל זאת המוני תושבי גוש דן נוסעים ברכבת לעבר הדרום והצפון (לרחובות, הרצליה, נתניה, בנימינה, חיפה, באר-שבע וראש העין [שאלה הם היעדים העיקריים ליוממים מגוש דן הגרעיני]) באופן קבוע, ובלי הפרייבט שלהם. מע"ר של עיר כמו מודיעין, גם אם היא תגיע לגודל של 200,000 איש, וסביר שב-20 השנה הקרובות היא לא תגיע לזה, במיוחד שלא חסר מקום שם (אם היה חסר מלכתחילה לא היו מתכננים את מודיעין עם המון בתים פרטיים ועם בתים בני 2 עד 3 קומות, אלא היו מתכננים עיר עם בתים של 4 עד 30 קומות), אפשרי לתכנן חניון צמוד השמור רק לבאי הרכבת (ע"י החתמת הכרטיס בדומה לנעשה בנתב"ג) ולשאר הציבור היה עולה כסף.
בפאתי מודיעין יש, אבל יש, מלא מקום חניה
מאז שנפתחה מודיעין מרכז, כל החניה הפרועה עברה למרכז העיר ועכשיו יש בפאתי מודיעין מלא מקומות פנויים, גם בשעות הצהריים המוקדמות. אין צורך ואסור שתהיה חניה ליד תחנת מודיעין מרכז. אין צורך להביא את כל הזיהום (שתח"צ אמורה להוריד) וכל המכוניות אל תוך מרכז העיר. אם תושבי העיר היו מעט פחות עצלנים, הם היו יכולים ללכת את המרחק הקטן לתכנת הרכבת ברגל או לחלופין, לסוע לתחנת פאתי מודיעין. רק חיפוש החנייה במודיעין מרכז לוקח להם יותר מאשר להגיע לפאתי מודיעין!!! צודק גם קול קורא שאומר שמרכז מודיעין לא אמור לתת שירותי חניה לאלה הנוסעים לעיר אחרת. מי שרוצה להחנות במרכז מודיעין, ייתכבד וישלם את מחירי החנייה בקניון עזריאלי הצמוד.
 
אולי מגוחך אבל זה היה ברור שזה יהיה המצב
הכוונה של חניה מכונית "על מכונית" ועל כל משבצת פנויה, גם אם היא לא חוקית. בפאתי מודיעין אין מספיק מקומות חניה לכל החפצים לסוע ברכבת, ואין, פשוט כמעט אין תחבורת פנים טובה בעיר הזאת. גם אם אגד או דן היו מפעילים את התחבורה, הרי שבעיר עם 80,000 תושבים המפוזרים על שטח גדול אי אפשר לעשות תחבורה טובה שתהווה תחליף ראוי לפרייבט של התושב הממוצע שם. מכאן שבכל מקרה התח"ץ הפנים עירוני לא יכול להוות כלי יעיל ואמין להובלת התושבים אל תחנת הרכבת. בעיר כמו ת"א או גוש דן הגרעיני (ת"א+ר"ג+גבעתיים+ב"ב) יש המוני קווי פנים שמגיעים לכל אחת מ-4 תחנות הרכבת, ולכן בעיר כמו ת"א אין חניונים ליד התחנות ובכל זאת המוני תושבי גוש דן נוסעים ברכבת לעבר הדרום והצפון (לרחובות, הרצליה, נתניה, בנימינה, חיפה, באר-שבע וראש העין [שאלה הם היעדים העיקריים ליוממים מגוש דן הגרעיני]) באופן קבוע, ובלי הפרייבט שלהם. מע"ר של עיר כמו מודיעין, גם אם היא תגיע לגודל של 200,000 איש, וסביר שב-20 השנה הקרובות היא לא תגיע לזה, במיוחד שלא חסר מקום שם (אם היה חסר מלכתחילה לא היו מתכננים את מודיעין עם המון בתים פרטיים ועם בתים בני 2 עד 3 קומות, אלא היו מתכננים עיר עם בתים של 4 עד 30 קומות), אפשרי לתכנן חניון צמוד השמור רק לבאי הרכבת (ע"י החתמת הכרטיס בדומה לנעשה בנתב"ג) ולשאר הציבור היה עולה כסף.
למש שיבנו מגרש חנייה חצי-חינם באיזור הכי יקר
והוא הולך להיות יקר. בטירוף. מע"ר נועד מעצם טיבו להיות צפוף הומה ורועש. זה לא קניון בשולי העיר המוקף באיספור דונמים של מגרשי חנייה, עד שיש צורך באוטובוס כדי להביאם מהחנייה לקניון (ויש דברים כאלו). כל בעל קרקע שם יצטרך לשקול את השימוש שלו בקרקע: מגרש חנייה מסובסד, או מגרש חנייה לא מסובסד, או מגדל משרדים. שלושה ניחושים מה יקרה למגרש המסובסד הזה כשיפול למישהו האסימון. רוצה פתרון? אופניים. הם עולים כמו כרטיס חודשי וחצי (ממודיעין לת"א). מנעול לאופניים עולה עוד 20 שקלים וחנייה לאופניים יש שם בשפע ובחינם. מודיעין היא גם לא עיר הררית במיוחד ומזג האוויר שם לא איום בשעות הבוקר האחה"צ.
 
למש שיבנו מגרש חנייה חצי-חינם באיזור הכי יקר
והוא הולך להיות יקר. בטירוף. מע"ר נועד מעצם טיבו להיות צפוף הומה ורועש. זה לא קניון בשולי העיר המוקף באיספור דונמים של מגרשי חנייה, עד שיש צורך באוטובוס כדי להביאם מהחנייה לקניון (ויש דברים כאלו). כל בעל קרקע שם יצטרך לשקול את השימוש שלו בקרקע: מגרש חנייה מסובסד, או מגרש חנייה לא מסובסד, או מגדל משרדים. שלושה ניחושים מה יקרה למגרש המסובסד הזה כשיפול למישהו האסימון. רוצה פתרון? אופניים. הם עולים כמו כרטיס חודשי וחצי (ממודיעין לת"א). מנעול לאופניים עולה עוד 20 שקלים וחנייה לאופניים יש שם בשפע ובחינם. מודיעין היא גם לא עיר הררית במיוחד ומזג האוויר שם לא איום בשעות הבוקר האחה"צ.
למש=למה, ותראו מה מצאתי
מבט על מיקום תחנות הרכבת וחניוני "חנה וסע" מזווית קצת שונה.
 

down under

New member
למש=למה, ותראו מה מצאתי
מבט על מיקום תחנות הרכבת וחניוני "חנה וסע" מזווית קצת שונה.
צר לי לאמר זאת אבל הכותב הוא מעט ליצן
הוא מתעלם מהעובדה הפשוטה שאת תחנות הרכבת, בכמעט כל המקרים, בנו אחרי שיש כבר ישוב קיים. כך זה בראשון מערב ומזרח, כך זה בראש העין, בכפ"ס והוד"ש, בבאר שבע, ואפילו בירושלים. מצב זה יוצר קושי עצום בלבנות תחנות רכבת בלב אזור בנוי בצפיפות. דוקא רכוז התחנות של ציר האיילון בת"א ובחולון/בת-ים סותר את דבריו. שם מלא מקומות עבודה או משיכה ליוממים (ובחולון בת ים גם אלפי דירות הן במרחק של עד 15 דקות הליכה מהתחנה) הם במרחק של עד 20 דקות הליכה איטית מהרכבת. יש בנייה עצומה במתחם הבורסה, בציר האיילון (בין רח' המסגר לרח' יגאל אלון) וכן בציר של איילון דרום דרומית לקוממיות. בעתיד האזור שם אף ילך ויתפתח מבחינת מקומות עבודה שכן הוא יהיה מאוד נגיש לתחנת משה דיין של מערב ראשון. והדבר הכי הכי חשוב. כל התחנות עליהן הוא דיבר, כגון ראש העין וכן תחנות נתיבות ושדרות הן פרבריות בעליל. קרי, משמשות כתחנות הסעה של תושבי הפרברים בבוקר אל עבר גוש דן ובערב ההיפך. החזרת התושבים מהעבודה הביתה. כאשר התחנות משמשות לא כתחנות הגעה אלא תחנות איסוף, פחות חשוב שיהיה לידן מוקדי משיכה. שכן 90% מהנוסעים בהן הם כאלו שבאים לתחנה בבוקר וחוזרים לפנות ערב, כלומר התחנה משמשת להם דרך להגיע ליעד אחר רק 10% ומטה הם כאלו שמגיעים עם הרכבת, בבוקר, אל התחנה הזאת וחוזרים לפנות ערב, כלומר התחנה הזאת היא היא יעדם.
 

amit1270

New member
קצת דבילי שמראש עיר כמו מודיעין לא תוכננה
שלתחנת הרכבת המרכזית שלה לא יהיה חניון מוזל מאוד (עד גג 10 ש"ח ליום חניה) או חינמי. מודיעין היא לא ת"א. אפילו בחיפה יש 2 תחנות רכבת עם חניה חינמית. חיפה מרכז וחוף הכרמל. ובחיפה יש עשרות קווי אוטובוס פנים המגיעים לכל אחת מ-3 תחנות הרכבת שבעיר עצמה. גם ביורושוליים יש חניה חינם בתחנת הרכבת וגם שם מעל 5 קווים שונים מגיעים לתחנה ועוד כ-10 לקניון הסמוך. לא ראוי שבעיר כזו, שמרחבים לא חסרים לה אבל מנגד כן חסרה לה תחבורת פנים ראויה לשמה, לא תהיה חניה בתחנת הרכבת המרכזית שלה.
אתה משווה את תחנת מודיעין מרכז לתחנת מלחה?
אם כבר, תשווה אותה לתחנה העתידית בבנייני האומה. תחנת מלחה דומה יותר לתחנת פאתי מודיעין, רק עם קו רכבת דפוק.
 

down under

New member
אתה משווה את תחנת מודיעין מרכז לתחנת מלחה?
אם כבר, תשווה אותה לתחנה העתידית בבנייני האומה. תחנת מלחה דומה יותר לתחנת פאתי מודיעין, רק עם קו רכבת דפוק.
מה הקשר דפיקותו של הקו לעצם החניה לידו?!?
ראה שני קניוני עזריאלי שונים. האחד בעירך (קרוב מאוד לתחנה של הקו המשודרעק) והשני בחולון. בשניהם החניה, הפתעה, בחינם חינמוביץ' או בחינם חינמסעודה (למה להפלות את עדות המזרח ולהתשתמש תמיד בסיומת אשכנזית מובהקת [ביץ']???). ובנוסף, אם במלחה היתה רכבת רוכנת (טילטינג) שהיתה עושה את הדרך לת"א בכשעה, החניה הרי שהיתה עדיין בחינם. והאמן (ואם אינך מאמין שאל לא את ברוך אלא את בועז לוי) לי שאם היה טילטינג הרי שכמות הנוסעים ביום מי-ם לת"א היתה פי 3 עד פי 10 מהכמות שיש כיום. ובכל זאת החניה היתה נשארת חינמית.
 

amit1270

New member
מה הקשר דפיקותו של הקו לעצם החניה לידו?!?
ראה שני קניוני עזריאלי שונים. האחד בעירך (קרוב מאוד לתחנה של הקו המשודרעק) והשני בחולון. בשניהם החניה, הפתעה, בחינם חינמוביץ' או בחינם חינמסעודה (למה להפלות את עדות המזרח ולהתשתמש תמיד בסיומת אשכנזית מובהקת [ביץ']???). ובנוסף, אם במלחה היתה רכבת רוכנת (טילטינג) שהיתה עושה את הדרך לת"א בכשעה, החניה הרי שהיתה עדיין בחינם. והאמן (ואם אינך מאמין שאל לא את ברוך אלא את בועז לוי) לי שאם היה טילטינג הרי שכמות הנוסעים ביום מי-ם לת"א היתה פי 3 עד פי 10 מהכמות שיש כיום. ובכל זאת החניה היתה נשארת חינמית.
נכון, כי מלחה רחוקה מאוד ממרכז העיר.
 

raminec

New member
חניון או אוטובוס?
אני דווקא מסכים עם העירייה - אם בתוכנית נקבע שההגעה צריכה להיות באוטובוסים (ובכך נחסך הצורך לבזבז שטח עירוני יקר על מגרשי חניה) אזי כך צריך להיות. אינני מכיר את מערכת האוטובוסים הפנימית של מודיעין ולפיכך אינני יודע אם הוא מסוגלת לעמוד בתפקיד שהוטל עליה, אבל אם אנשים חונים באופן לא חוקי, הפתרון הוא פשוט מאוד: דוחות חנייה, שיעזרו לקופת העירייה לממן שיפורים בתחבורה הציבורית . אבל שכחתי שזו שנת בחירות לעירייה.
חשיבה נכונה
כולל הרעיון לאכוף את בעיית העבריינים. אני אישית ממליץ להביא קבלן גרירה. זה עושה יופי של עבודה. כמו שספקטור הצליח להביא רכבת טובה לעיר הוא יכול גם לגרום לחברת התח"צ בעיר להתחיל לתת עבודה רצינית ומקצועית. רק מי שרוצה להזיז דברים מזיז אותם.
 

mazovera

New member
האם תחנת מודיעין מרכז היא הצלחה- התשובה בפנים
מתוך המקומון של מודיעין: http://www.mnews.co.il/article_focus.asp?article_id=8867 מה דעתכם?
הצלחה גדולה
רק חבל שאנשים חונים שלא כחוק ומתעצלים לנסוע עוד כמה דקות לתחנת פאתי מודיעין כדי להחנות רכבים לכל היום. התחנה המרכזית בנויה ומיועדת לגישה ברגל/בתחבורה ציבורית/הורדת נוסעים ולא לחנייה ממושכת. לפי כמות הנוסעים נראה שהיא נותנת מענה לציבור גדול מאוד. גם הפקקים המסורתיים ב-443 בבוקר לכיוון ת"א נעלמו לחלוטין. 2 שיפורים שהייתי מצפה הם הגדלת התדירות בבוקר (לפחות עוד 2 רכבות בין 7-8 בבוקר) והגברת מהירות הנסעיה - חבל שנסיעה של פחות מ-40 ק"מ עד תל אביב לוקחת יותר מ-40 דקות.
 

846

Active member
הצלחה גדולה
רק חבל שאנשים חונים שלא כחוק ומתעצלים לנסוע עוד כמה דקות לתחנת פאתי מודיעין כדי להחנות רכבים לכל היום. התחנה המרכזית בנויה ומיועדת לגישה ברגל/בתחבורה ציבורית/הורדת נוסעים ולא לחנייה ממושכת. לפי כמות הנוסעים נראה שהיא נותנת מענה לציבור גדול מאוד. גם הפקקים המסורתיים ב-443 בבוקר לכיוון ת"א נעלמו לחלוטין. 2 שיפורים שהייתי מצפה הם הגדלת התדירות בבוקר (לפחות עוד 2 רכבות בין 7-8 בבוקר) והגברת מהירות הנסעיה - חבל שנסיעה של פחות מ-40 ק"מ עד תל אביב לוקחת יותר מ-40 דקות.
אבל משום מה הפקקים בכביש 1
לא התקצרו ולפעמים (רוב המיקרים) הם מתחילים כבר בחיבור בין 443 לכביש 1......
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה