האקרים פלסטינים פרצו לאתר מפלגת קדימה.

shovaly23

New member
האקרים פלסטינים פרצו לאתר מפלגת קדימה.

האתר הרשמי של תנועת קדימה והבלוג של יו"ר האופוזיציה,ציפי לבני,נפרצו הלילה על ידי האקרים פלסטינים. במהלך ההתקפה על האתר הושתלו בו תכנים אנטי-ישראליים,הכוללים ביטויי הסתה בעברית עילגת,תמונות מזירות פיגועי התאבדות בישראל,גופות ילדים פלסטינים וטקסטים שכוונו נגד ראש הממשלה לשעבר,אריאל שרון,ונגד יו"ר קדימה ציפי לבני. זו אינה הפעם הראשונה שקדימה חווה פריצה לשרתיה. במהלך מבצע "עופרת יצוקה" נפרץ אתר המפלגה והושתלו בו איומים נגד ראש הממשלה דאז,אהוד אולמרט.
 
מוזר "שפרצו" בדיוק שמתי שחשפו עוד שקר של לבני

אתמול העיתונאי נרי לבנה פירסם ציטוטים מתוך הבלוג של לבני ציטוטים מאוד שיקריים ןשקופים עד כדי מבוכה עצומה באחד הפוסטים של לבני היא טענה שבזכותה רות גבינזון היא שופטת בעליון שזה שקר מטומטם הרי לבני נכשלה בזה כישלון ענק בפוסט אחר לבני כותבת בעד רפורמה.... תנחשו איפה?...במנהל מקרקעי ישראל..אותה רפורמה שהשבוע היא התנגדה לה יש לי הרגשה ש"הפריצה" זה הכל מתוכנן וארד כבר עשה תרגיל כזה בעבר ב2006 הוא הוציא הודעה דומה על פריצה למחשבים אחרי הבחירות התברר שזה היה חלק מהיחצנות לקדימה
 

shovaly23

New member
קבוצת האקרים מעזה:"אנחנו פרצנו לאתר של לבני".

קבוצה פלסטינית בשם Gaza Hacker Team נטלה הבוקר אחריות על הפריצה לאתר של יו"ר קדימה ציפי לבני,אותה היא מכנה "שרת המלחמה הישראלית". אחד מחברי הקבוצה טען כי הסיבה לפריצה הינה המבצע שמתנהל נגד מסגד אל-אקצא בירושלים. בראש העמוד שנפרץ הושמה תמונה ואליה צורף הכיתוב "זה המקרה של אריאל שרון". מתחת לתמונת הזוועה הושמה תמונה של לבני ומתחתיה צורף הכיתוב:"אני מבטיח לך - אנחנו באים". http://news.walla.co.il/?w=//1533295 מתוכנן?
 

ATAF151

New member
אולי יש שלוחה של קדימה בעזה

זה הרי ידוע שקדימה גייסה כמה אנשי חמאס שיפעלו למענה מעזה. בקרוב גם יחלו לפעול המרגלים של קדימה בחיזבאללה, וגם אנשיה בכור באיראן.
 

ATAF151

New member
יש גבול לכל שטות

יש לי רושם שאת ממציאה דברים בנוגע לנרי לבנה, לא שמעתי על שום דבר כזה, וברור שלבני לא טוענת שבזכותה רות גביזון היא שופטת בעליון. לבני תומכת ברפורמה אחרת במנהל. אין סיכוי שהפריצה מתוכננת כי הרי קל מאוד לגלות שקר כזה.
 

ATAF151

New member
כתבה מטופשת

האם העובדה שלבני בעד רפורמה במינהל מקרקעי ישראל אומרת שהיא בעד הרפורמה של ביבי? איזה שטות זה לכתוב את זה, לפחות שהבלוגר הזה יכתוב מהי תגובתו לתגובת קדימה בנושא שמפרטת בעד איזה רפורמה לבני וההבדל הגדול בינה לבין רפורמת ביבי שאליה התנגדו כידוע גם רבים בקואליציה. ולגבי גביזון, זה בכלל בושה וחרפה. לבני פעלה למינו גביזון כדי לגוון בדעות כפי שהיא אמרה, וזה לא סותר את העובדה שבסוף המינוי לא יצא אל הפועל.
 
למעלה