הבהרה חד-משמעית ! שימו
!!!

מצב
הנושא נעול.
הבהרה חד-משמעית ! שימו ../images/Emo23.gif !!!

הבהרה חד-משמעית ! שימו
!!!
הנושא: 89-824. שנת יצור: 1948. והנה הסיפור של אוטובוס זה ! (לא מדובר בכלל ב- 39-824: אל תטעו !) לאוטובוס שלנו: 89-824 היתה דלת מיוחדת מאחורה ורצפת אלומיניום. האוטובוס היה שייך לדני הגדול: דני גולדשמידט שנהג עליו כל יום. בהוראת משרד העבודה הוסב האוטובוס הנ"ל לאוטובוס-אמבולנס כי היו לו ספסלים לאורך. היה זה סופר-וייט בנזין ולא דיזל. בשנת 1960 כאשר נפתח מוסך עיר-גנים בקרית-אתא, היתה הוראה שבכל מוסך גדול של אגד יהיה אמבולנס לפינוי מהיר. 89-824 היה האמבולנס של המוסך הנ"ל וכמו-כן שימש כאוטובוס מאסף חברים של סניף טבעון. בבוקר הוא היה משמש כאוטובוס דחפן עם גלגל מקדימה כתוספת לפרונט. איתו היו מניעים את אוטובוסי הבנזין האחרים (שעשו בעיות התנעה בבוקר, באותה עת) בסניפים טבעון ו-יגור. לאחר שהאוטובוס הנ"ל התיישן, קיבל דני הגדול אוטובוס סופר-וויט אחר שמספרו 89-965 ןלקח מהסופר הישן את גלגל הגומי והעבירו קדימה. זה הסיפור המדוייק של האוטובוס מס' 89-824 ואין אחר !!! אביתר.
 
רב תודות על הסיפור

הבהרה חד-משמעית ! שימו
!!!
הנושא: 89-824. שנת יצור: 1948. והנה הסיפור של אוטובוס זה ! (לא מדובר בכלל ב- 39-824: אל תטעו !) לאוטובוס שלנו: 89-824 היתה דלת מיוחדת מאחורה ורצפת אלומיניום. האוטובוס היה שייך לדני הגדול: דני גולדשמידט שנהג עליו כל יום. בהוראת משרד העבודה הוסב האוטובוס הנ"ל לאוטובוס-אמבולנס כי היו לו ספסלים לאורך. היה זה סופר-וייט בנזין ולא דיזל. בשנת 1960 כאשר נפתח מוסך עיר-גנים בקרית-אתא, היתה הוראה שבכל מוסך גדול של אגד יהיה אמבולנס לפינוי מהיר. 89-824 היה האמבולנס של המוסך הנ"ל וכמו-כן שימש כאוטובוס מאסף חברים של סניף טבעון. בבוקר הוא היה משמש כאוטובוס דחפן עם גלגל מקדימה כתוספת לפרונט. איתו היו מניעים את אוטובוסי הבנזין האחרים (שעשו בעיות התנעה בבוקר, באותה עת) בסניפים טבעון ו-יגור. לאחר שהאוטובוס הנ"ל התיישן, קיבל דני הגדול אוטובוס סופר-וויט אחר שמספרו 89-965 ןלקח מהסופר הישן את גלגל הגומי והעבירו קדימה. זה הסיפור המדוייק של האוטובוס מס' 89-824 ואין אחר !!! אביתר.
רב תודות על הסיפור
אפשר תמונה של דני גולדשמידט כדי לסגור את סיפור האוטובוס+נהג?
 
יהודה- gen1 שים לב לנ"ל !!!!!!!!!!!

הבהרה חד-משמעית ! שימו
!!!
הנושא: 89-824. שנת יצור: 1948. והנה הסיפור של אוטובוס זה ! (לא מדובר בכלל ב- 39-824: אל תטעו !) לאוטובוס שלנו: 89-824 היתה דלת מיוחדת מאחורה ורצפת אלומיניום. האוטובוס היה שייך לדני הגדול: דני גולדשמידט שנהג עליו כל יום. בהוראת משרד העבודה הוסב האוטובוס הנ"ל לאוטובוס-אמבולנס כי היו לו ספסלים לאורך. היה זה סופר-וייט בנזין ולא דיזל. בשנת 1960 כאשר נפתח מוסך עיר-גנים בקרית-אתא, היתה הוראה שבכל מוסך גדול של אגד יהיה אמבולנס לפינוי מהיר. 89-824 היה האמבולנס של המוסך הנ"ל וכמו-כן שימש כאוטובוס מאסף חברים של סניף טבעון. בבוקר הוא היה משמש כאוטובוס דחפן עם גלגל מקדימה כתוספת לפרונט. איתו היו מניעים את אוטובוסי הבנזין האחרים (שעשו בעיות התנעה בבוקר, באותה עת) בסניפים טבעון ו-יגור. לאחר שהאוטובוס הנ"ל התיישן, קיבל דני הגדול אוטובוס סופר-וויט אחר שמספרו 89-965 ןלקח מהסופר הישן את גלגל הגומי והעבירו קדימה. זה הסיפור המדוייק של האוטובוס מס' 89-824 ואין אחר !!! אביתר.
יהודה- gen1 שים לב לנ"ל !!!!!!!!!!!
 

ה דרומי

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo39.gif נרשם +ועבר לגלריה../images/Emo51.gif

הבהרה חד-משמעית ! שימו
!!!
הנושא: 89-824. שנת יצור: 1948. והנה הסיפור של אוטובוס זה ! (לא מדובר בכלל ב- 39-824: אל תטעו !) לאוטובוס שלנו: 89-824 היתה דלת מיוחדת מאחורה ורצפת אלומיניום. האוטובוס היה שייך לדני הגדול: דני גולדשמידט שנהג עליו כל יום. בהוראת משרד העבודה הוסב האוטובוס הנ"ל לאוטובוס-אמבולנס כי היו לו ספסלים לאורך. היה זה סופר-וייט בנזין ולא דיזל. בשנת 1960 כאשר נפתח מוסך עיר-גנים בקרית-אתא, היתה הוראה שבכל מוסך גדול של אגד יהיה אמבולנס לפינוי מהיר. 89-824 היה האמבולנס של המוסך הנ"ל וכמו-כן שימש כאוטובוס מאסף חברים של סניף טבעון. בבוקר הוא היה משמש כאוטובוס דחפן עם גלגל מקדימה כתוספת לפרונט. איתו היו מניעים את אוטובוסי הבנזין האחרים (שעשו בעיות התנעה בבוקר, באותה עת) בסניפים טבעון ו-יגור. לאחר שהאוטובוס הנ"ל התיישן, קיבל דני הגדול אוטובוס סופר-וויט אחר שמספרו 89-965 ןלקח מהסופר הישן את גלגל הגומי והעבירו קדימה. זה הסיפור המדוייק של האוטובוס מס' 89-824 ואין אחר !!! אביתר.
נרשם +ועבר לגלריה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה