הבהרת מצעו של אביגדור ליברמן בתחום הביטחון

הבהרת מצעו של אביגדור ליברמן בתחום הביטחון

בלי נאמנות - אין אזרחות אזרחי מדינת ישראל (יהודים וערבים אחד, כולל חברי כנסת) יהיו נאמנים למוסדות המדינה ולחוקייה. כל נסיעה למדינות אויב או כל קשר עם ארגוני טרור כאלה ואחרים זה מעשה בגידה... צריך להעמיד אנשים כאלה לדין! ובמקרים חמורים שלילת אזרחות! לא צריך ללכת רחוק מידי למשטרים חשוכים כמו היטלר או סטלין... המתכונת האירופאית הקיימת היום היא בדיוק מושתתת על היסודות הללו... איפה אתם רואים פה דיקטטורה??? רבותיי, על סמך מה קבעתם שאביגדור ליברמן הוא דיקטטור או פאשיסט?! מאיפה זה בא התיאורים הללו? אני חושב שכולנו מסכימים שאנשים כמו מרדכי וענונו או עזמי בשארה הם בוגדים שפלים ונבזיים, איזה סיבה יש לנו להחזיק במדינה אנשים כאלה?! ואנשים שטוענים שליברמן הוא שונא ערבים, זה לא נכון! בכלל לא נכון! ליברמן מתעב אנשים לא נאמנים למדינה! ואין מה לעשות, כנראה שרובם הם ערבים... ההפגנות שרצו בסכנין עם דגלי חמאס וג'יהאד, המחבל שיצא מג'אבל מוכאבר ורצח אנשי ישיבת מרכז הרב... כל אלה הם איומים מסוכנים! אני אפילו יכול להוכיח את דבריי, לליברמן יש במפלגה נציג דרוזי ידוע ומוכר בקהילה שלהם הרי הם גם ערבים! אז למה יש אותו במפלגה של ליברמן? התשובה פשוטה מאוד רבותיי, הדרוזים הם אוכלוסייה נאמנה למדינה, משרתים בצבא, מתערים בחברה הישראלית, ויש להם אחלה כנאפה מסורתי
! הכנעת הטרור באופן סופי ומוחלט! רבותיי, אין לנו עם מי לדבר בצד השני, רק עם אבו מאזן! והנה, אבו מאזן שולט עם פת"ח ברמאללה... ואנחנו לא עושים להם בעיות והם לא עושים לנו, רק אז אפשר לדבר על השולחן! עם חמאס וחיזבאללה אי אפשר! הכנעת החמאס והחיזבאללה הכרחית לקיומינו חייבים לחסל את הערפדים האלה! במשך 8 שנים (לפני המלחמה בעזה), לא הכניס צה"ל את האף לעזה, ובכל זאת יש מאות אלפי קסאמים על שדרות! על מה בדיוק זה הגיע לנו?! וערביי ישראל כפויי טובה, לא הרימו קול כנגד הטבח הנורא הזה של קסאמים בשדרות! ופתאום כשהייתה המלחמה בעזה, פתאום על סכנין צעקה בהפגנות! אלה הם בוגדים, לא אכפת להם שאנחנו ניהרג פה! הם שונאים את המדינה הזאת! רק מלחמת חורמה ורק יד ברזל ויד חזקה בלי רחמים!!! כל ילד או אישה או גבר שנהרג מקסאם בישראל... לחסל בית שלם בעזה!!! להרוג ולהחריב פי 2 יותר! בלי רחמים! רק ככה יבינו החמאס שאיתנו לא שווה להתעסק! זה אירגון טרור ששולל את מדינת ישראל לגמרי!!! אפילו לא בגבולות 67!!! אז.. אין מה לדבר עם אנשים כאלה!!! החמרת הענישה בישראל לא ייתכן שבמדינה שלנו יהיו אנסים ועברייני מין שמקבלים מקסימום 3 שנים בכלא, וזה עוד בהגזמה כן? לרוב הם מקבלים אולי כמה חודשי שירות! מנוולים ששודדים זקנים, מקבלים גם כן עבודות שירות, ואולי אפילו 4-3 שנים כלא שזה לא ענישה מחמירה מספיק! כל אחד במדינה הזאת עושה מה שבזין שלו, מצפצף על החוק, אפילו בכביש... הנה לא מזמן ראיתי בחדשות, את יובל המבולבל, 128 עבירות תנועה!!!! זה בנאדם שהוא סכנה בכביש! הוא הפך בנאדם לנכה בגלל תאונה שעשה פעם! למה לא שוללים לאנשים כאלה את הרישיון ומכריחים לעשות טסט נוסף על מנת שינהג שוב? למה אין אכיפה מוגברת בעניינים האלה?! למה המשטרה בישראל הפכה לגוף שאף אחד לא סומך עליו בכלל? אני שומר מהרבה אנשים "אחחח נו מה כבר המשטרה יכולה לעשות?!" האנשים האלה צודקים! מספיק רק לראות תוכנית "כלבוטק" או "שומר מסך" כדי לראות איזה פושעים וקרימינלים יש לנו במדינה הזאת שהמטרה מקדשת להם את האמצעים ונכנסים לכלא לכמה חודשים ופה נגמר הסיפור. מה לגבי איכות הסביבה ומפעלים מזהמים?! למה אין חוק במדינה שאומר חד משמעית שזיהום אוויר וסביבה זה פשע לכל דבר, אנשים סולים מזיהום אוויר, אסטמה, סרטן ועוד מלא חולירות (אני גר בחיפה, אז אני יודע מה זה זיהום אוויר אמיתי)... למה אין אכיפה?! אין ענישה מחמירה מספיק! וזה דבר שאם לא נתקן אותו, זה יהיה בכייה לדורות! נועה לביא, ינבל1, the new L אני פונה אליכם ואומר, אתם יכולים לחשוב מה שאתם רוצים, זה לא מעניין אף אחד, אבל שיהיה לכם ברור דבר אחד, אנחנו, העם היהודי כאן, ואף פעם לא נלך מכאן, ואף פעם לא נחזור לגבולות 67! אנחנו לא צריכים להתנצל על זה שאנחנו כאן! מנהיגי וגדולי האומה שלנו כמו בגין, ז'בוטינסקי, טרומפלדור יתהפכו בקברם אם יגיע יום ונוותר על זכותינו להקים פה מדינה ציונית אמיתית! אנחנו חייבים לאנשים האלה הרבה! הם אלה שמתו למען האדמה הזאת בשבילי, בשבילכם ובשביל כולנו! הם אלה שלחמו! הם אלה שנאבקו! לא תהיה יותר ממשלת שמאל בישראל אף פעם! זה אני מבטיח לכם! ארץ ישראל שלנו וזהו, נקודה! אנחנו צריכים להגיד תודה לאלוהים שיש לנו גוש ימין חזק בראשות ביבי-ליברמן! רק הם יחזירו למדינת ישראל את הכבוד שאבד לה ואת הזכות הקיומית של העם היהודי להתיישב במדינתו! היידה ביבי! קדימה ליברמן! עלו והצליחו!
 

bachner1

New member
ש"ס רואה בעצמה מפלגה ציונית

למיטב ידיעתי זה אומר שהם ציונים.
 

יניבל1

New member
לא יכול ליהות

החרדים,להבדיל מחילונים והדתיים, מחזיקים בתפיסה שאומרת שישראל צריכה לקום עם ביאת המשיח יש דבר תנועה ציונית דתית (מייסדה הוא הרב קוק) אבל אין שום תיעוד לנועת חרדית ציונית(ואם כן אז מי יסד אותה? אלי ישי? )
 

bachner1

New member
חיפוש קצר באתר של ש``ס יגלה לך

שש``ס היא מפלגה ציונית...
 

bachner1

New member
הנה, עכשיו היה לי זמן לחפש:

מתוך "מסמך העקרונות" של ש"ס שמופיע באתר שלהם: "תנועת ש"ס מאמינה בקיומה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי, המושתתת על ערכי הדמוקרטיה על פי תורת ישראל. תנועת ש"ס שואפת לקבץ את כל נידחי ישראל מכל הגלויות, כדי לבנות בית יהודי במדינה יהודית גדולה וחזקה בכל שטחי ארץ ישראל." אם זה לא ציונות אז מה כן?
 

motyka

New member
איך הוא יתמודד עם החרדים?

החרדים הם לא ציונים, לדעתם יש חוקים העולים על חוקי המדינה ותהיה להם בעיה עם הצהרת נאמנות מה ההתיחסות של ליברמן לסוגיה?
 
בסדר זכותם...

הם לא ציוניים.. אלה הם גרים במדינה הזאת, הם חיים במדינה הזאת... הם לא תורמים? סבבה... הם גם לא מזיקים... הם לא תוקעים למדינה סכין בגב ומסובבים אותה... אני מדבר על קבוצות חרדים כמו נטורי קרתא וכאלה... לא ש"ס ויהדות התורה שהם מפלגות ציוניות... ערבים לעומת זאת.. לא רק שלא תורמים... הם גם מזיקים... מוסרים מידע לאויב, נפגשים עם אירגוני טרור בלבנון וסוריה... אני כמובן לא מכליל.. אבל הרוב הוא כזה...
 
טעות חמורה

ש"ס היא מפלגה ציונית ביותר... יהדות תורה, יש בה כמה פלגים לא ציוניים לחלוטין, אבל זה מפלגה ציונית שרוצה לשמור על הצביון הדתי-יהודי של מדינת ישראל כיום... אני מציע לך לבדוק בכל המקורות לפני שאתה סתם אומר
 

motyka

New member
זה נובע מעצם הגדרתה כמפלגה חרדית

יש סתירה בין חרדיות לציונות
 

יניבל1

New member
מוטי צודק

על פי האמונה של החרדים המדינה היהודית צריכה לקום "עם ביאת המשיח" ומבחינתם אין קיצורי דרך (לעומת הדתיים הלאומים למשל שדווקא כן תומכים במדינת ישראל כפי שהיא היום , וגם רואים עצמם כציונים).
 
לא בהכרח

בהחלט רוב רובם של החרדים בעולם הם לא ציוניים... אבל החרדים שיושבים כאן, וחיים כאן.. העובדה הזאת שהם פה.. כבר הופכת אותם לציוניים במידה מסויימת... ככה ש... כמובן שיש קבוצות כאלה ואחרות יוצאות דופן.. אבל ש"ס ויהדות התורה, אומנם לא הכי ציוניות שבעולם.. אבל ציוניות במידה ניכרת גם כן...
 
חלק ממצביעי ש"ס אינם חרדים כלל

האוכלוסיה שש"ס מייצגת בכנסת אולוסיה ממוצא אפריקאי(מזרחים) אשר ברובם דתיים - חלקם חרדים וחלקם לא, מהשכבות החלשות באוכלוסיה - אשר ברובם משרתים בצבע ועובדים. אפילו אם תסכל על חברי הכנסת של ש"ס כחצי מהם שרתו בצבא. ש"ס היא מפלגה ציונית לכל דבר. נכון שרוב החרדים בעולם אינו ציוני, אך החרדים שמצביעים לש"ס הם כן. ש"ס היא המפלגה שאני הכי מתנגד לדעותיה אבל לא יעלה בדעתי לחשוב אפילו על לפסול אותה.
 

motyka

New member
לגבי המצביעים אתה צודק

מדובר על אופייה של המפלגה
 

יניבל1

New member
ש"ס מיעדת את עצמה לחרדים

חילונים שמצביעים לשס הם בדרך כלל משפחות עניות ומרובות ילדים שש"ס נלחמת גם בשבילם על קיצבאות הילדים(כשהיא בכלל מייצגת את החרדים) , אבל זה ממש לא אומר שהיא ציונית .
 

יניבל1

New member
יש לי חבר שעבד על קבן והשתמט

(מאלה שאתה קורא לשלול את זסכויותיהם) רועי כהן , סטלן מתל אביב לפי מיטב ידיעתי הוא לא נפגש עם אירגוני טרור (אבל לא דיברנו שבוע אז אולי אני לא מעודכן)
 

GIOVANINI

New member
נכון צריך לשלול ממנו זכויות

משתמטים צריכים לדעת שיש מחיר לזה וכל עוד אין הם ימשיכו לחיות על הגב של אנשים שכן נותנים. לא צריך לקחת ממנו אזרחות כן צריך לקחת ממנו זכויות.
 
למעלה