הבונים החופשיים

atlantis13

New member
וזה נמשך :

"

הנרי קליי, להפסד המועמד לנשיאות הנשיאות (ד ר) אישר את מייסון. הנרי קליי היה אומן של Grand Lodge של קנטאקי, נואם אלף דולר עבור G.L. 1806-09. חברים מאד טובים של דופון הנאורים. של דופון כבר היו אחת המשפחות העליון הראשי, יש שמועה כי קליי בא להם הדרכה כיצד לנווט את האומה. תפקיד של דופון בבניין של בירת אמריקאי, אשר היה מונח, נבנה עם דפוסי הנסתר רבים.

1833

סמואל פרנסיס דופונט נישא לבת דודתו סופי מדלן דופונט. הרבה לשמחתו של דופון. דופונט היו המועצה המשפחתית שבו גם לנשים היו זכויות הצבעה. דופונט כמו להגדיר עזרתי משפחת רוטשילד הנישואים של ילדיהם, רבים מאלה המוקדמות היו בני דודים. ג'יימס Bidderman, בנו של Bidderman דופונט אוולינה, נסעה לצרפת ולתת הנפטרים שלו של דופון שושלת בצרפת. אחת המשפחות זה ועולי־רגל קשרי נישואין, היו חברים קרובים של דופון היה משפחת Cazenoves. הן המשפחות היו חברים קרובים עם תומאס ג'פרסון, אלברט גאלאטין, הגעתי למסקנה כי תומאס ג'פרסון והן אלברט גאלאטין היו הנאורים. יתר על כן, גיליתי באמצעי אחסון ארבעים משסה מדינאים אמריקאי כרך 13, p.386 זה אלברט גאלאטין טען צאצא Callatinus קונסול רומי העתיקה. מדהים כמו שזה נראה, האצולה שחור יש שהמשכתי למנות את שני הגזעים.



אותם אנשים לשלוט בעולם היום הצאצאים במובנים רבים של הסרגלים שנים האחרונות. אנטואן צ'ארלס Cazenove, נולד ב ז'נבה, Sw. היה שותף לעסקים עם אלברט גאלאטין. במהלך מלחמת 1812, דופונט אבק שריפה במפעל מאז החברה הראשית אבקת אמריקאי היה המטרה ידועה עבור הבריטים להרוס עם זאת, הבריטים מעולם לא תקף. של דופון היה מאורגן מיליציה מקומית הנקראת את ריינג'רס ברנדיוויין. מעניין, דיגלה המיליציה הייתה כוורת על משי לבן. לאפייט ביקר בדלאוור של דופון הקיץ של 1825. מייסון חשוב אחר מי יבקר של דופון היה הנרי קליי שהיה מזכיר המדינה האמריקני וראש המפלגה הוויגית. הנרי קליי היה אומן של Grand Lodge של קנטאקי, נואם אלף דולר עבור ל' ג' 1806-09. הוא היה אחד של הבונים החופשיים מעורב פגישה ברמה גבוהה בשימוש לשכות הסנאט של ארה על 9 05:36 1822 עבור הפגישה שלהם. אם של דופון היה כבר אחת המשפחות העליון העיקרי, ייתכן שקליי בא להם הדרכה כיצד לנווט את האומה. של דופון שיחק תפקיד בבניין של בירת אמריקאי, אשר היה מונח, נבנה עם דפוסי הנסתר רבים.

3 ביולי 1835

לפי 2:235 הסרט התיעודי ההיסטוריה של הכנסיה (DHC), היה זה ב-3 ביולי 1835 כאשר מייקל צ'נדלר "הגיע בקרטלנד (OH) להפגין כמה מומיות מצרים." לפי הרישומים "היו ארבע דמויות אדם, ביחד עם שניים או יותר מגלגל הפפירוס מכוסה עם דמויות חרוט והתקנים." התצוגה של צ'נדלר כל כך סקרן המורמונים המתגוררים בקרטלנד כי הם אמרו איש נודד הופעות איך הנביא שלהם, ג'וסף סמית, היה היכולת לתרגם את הפפירוסים... בעשותו כן, הכריז סמית


"שאחד התפקידים הכיל את כתביו של אברהם, אחר בכתביו של יוסף במצרים"

(היסטוריה תיעודיים של 2:236 הכנסייה (DHC)).

על פי הקדמה הספר של אברהם, סמית האמין המסמך אכן נכתב על ידי אברהם "את הידיים כתבה על פפירוס." MRM - ממציא את ספרו של אברהם אבינו

1836

צבי הירש קאלישר התקרב רוטשילד, המוצע רוטשילד לקנות כל ישראל ארז. זה לקח שנים רבות עבור משפחת רוטשילד ליצירת סוף סוף את ישראל. משפחת רוטשילד היה כוח העיקרי מאחורי היצירה של ישראל, כל כך מתאים כי האומה נושאת שלהם קסום חותם שלמה כמו הלוגו של המדינה. היהודים Ultra-orthodox בישראל לא ישרת בצבא הישראלי כי הם יודעים כי האל לא היה מאחורי היצירה של ישראל המודרנית, אבל מעדיף עשיר נוחה שכזו נמצא יהודים. הם מסרבים לשרת את החוטאים. . הם יותר חכם יותר מאשר גברים כמו ג'רי פולוול המסתובבים proclaiming ישראל הוא העם של אלוהים. אנשים כמו פולוול הם הסוג הזה מחבר מוצא התייחסות שוב ושוב במסמכים היהודי מדברים על הכוח שלהם בתוך הפונדמנטליסטים. אלוהים הוא בסופו של דבר האחראי, הוא איפשר היטלר לשלטון, סטלין לחזור לשלטון, ואת משפחת רוטשילד היא לשלטון. באותו מובן שאלוהים שולט, רוסיה של סטאלין המבורך, שולט הוא אמריקה וישראל.

1839-1858 שוויץ

Furrer ג'ונאס, 1839 מנהיג הליברלים ציריך. 1842-1846, סגן נשיא הקונפדרציה השווייצרית. 1846-1858. נשיא הקונפדרציה השווייצרית ארבע פעמים. אישר מייסון.

1840s

קולינס ג'ון אנדרסון. הוא היה מעורב עמוקות עם החלקות הנאורים מעורבים כמאוחד/הרוזנקרויצרים/הבונים אשר יצר abolitionists המיליטנטי אשר נועד לפתוח במלחמה נגד הדרום. הוא עבד עם ויליאם לויד גאריסון. עבור, חשיפה מלאה על זה הקורא צריכות ללמוד את הפרק על הכנסייה אוניטרי, להיות חכם כמו נחשים. ג'ון אנדרסון קולינס היה סוציאליסט (הגלגול הראשון של מה שקרוי קומוניזם). הוא ניסה מספר ניסויים חברתיים הקומוניסטית החל מ ה־40 של המאה ה־19. החשיבות של איך כל זה מתחבר הנסתר, הנאורים ניתן להערכה על-ידי קריאת (באש מוחות של גברים על ידי ג'יימס בילינגטון.)

1841

ויליאם קולינס ויטני נולד. (d.1904) וויליאם היה הכוח המניע Pres קליבלנד, מי היה הבובה שלו. הוא גם ניהל קבוצה של הקפיטליסטים חשובה רב עוצמה בשם הקבוצה ויטני. יתר על כן, קולינס מדם של ויטני נכנסה משפחת פיין. ויליאם התחתן פלורה פיין. משפחת פיין היה חלק גדול של משפחת רוקפלר, סטנדרד אויל. (זה הוא עולם קטן בחלק העליון). ויליאם שני הבנים שלו הם הליבה של השפעת ויטני מסדר הגולגולת & עצמות .
1. הארי פיין ויטני. ונכנס עכשיו קולינס מדם של ויטני של ואנדרבילט על ידי נישואי תערובת! שהארי מתחתן עם גרטרוד ואנדרבילט בשנת 1896.

1844

רצח של ג'וזף סמית. גם צאצא של ג'וזף סמית ג'וניור שהיה קורבן התעללות טקס שטני, בשקט סיפר לאנשים מסויימים כי משפחתה הוא אכן שושלת הדם שטני. יתר על כן, שציינתי אחרים פיסות מידע אודות כיצד מנהיגי הכנסייה המורמונית סולט לייק סיטי (LDS) עובדים עם החלקים השונים של האימפריה של הנאורים, כולל שעדי חסוי. 1944 בריגהם יאנג לוקח פיקוד על הכנסייה המורמונית. שם פרטי של יאנג היה המורמונית. זה ניתנה לו בגלל החשיבות של משפחת המורמונית. סבתא שלו היה Sibil בריגהם- Sibyls היו prophetesses של העולם העתיק, השם הוא שם נפוץ למחצה הנסתר. בריגהם יאנג ומשפחתו לתרגל קסם. הם היו גם בצורה אינטימית מודע שלהם גנאלוגיה, אשר חוזר שושלת המרובינגית! יש לתהות אם זה צירוף מקרים כי הסמל הראשי Merovingians, הדבורה הוא גם הסמל כדי להפוך את הכנסייה המורמונית ביוטה. . תראה Deseret תעשיות (חנויות יד שנייה המורמונית) בניין באזור שלך ואתה תראה הדבורה בצד שלהם. אבל לא רק עושה בריגהם יאנג יש דם המרובינגית לפחות שתי שורות של דם (וגם יכול להיות כמה שיותר 6 קווים של דם חזרה), אבל הוא גם קשור משפחת קולינס (משפחה הנאורים של מסצ'וסטס)



בהמשך, בריגהם יאנג נמצא גם בדיקת דם היחסי של Wheelers. אם קרובי משפחה של יאנג ווילר קשורות ווילרס השטני הנאורים, אז יש לנו דוגמה של איך 3 זני שטניים העליון דם יש שזור והוא תוצאתו של מסון, מכשפה, נשיא LDS בריגהם יאנג. למרות הפיצול הציבור התרחשה בין המורמוניות בנייה לפני המורמונים ליוטה, זה היה רק לצריכה ציבורית. הנהגת יש תיאום פעילויות. הדת המורמונית הוא ממש טקס גבוהה של הבונים החופשיים, זה מסביר למה המורמונים הלכו ליוטה, המורמונים שנערך בבתי ספר הבונים החופשיים. (הושע סטאוט מזכיר אלה בתי ספר הבונים החופשיים המורמונית על המורמונית הגבול; יומנו של הושע סטאוט, בעריכת חואניטה ברוקס, 2 כרכים, סולט לייק סיטי: האוניברסיטה של יוטה העיתונות, 1964, 2:415, 423.) אחרי ליוטה, בריגהם יאנג יצר קשר עם המנהיגים של הבונים החופשיים באנגליה, הציע כי המורמוניות להעניק של הציבור רטר להפוך משלו פולחן הבונים החופשיים. ההירארכיה אמרו לו לא. לאחר הזה בריגהם יאנג החלה בפומבי להרחיק המורמוניות מ בנייה, הבונים החופשיים מוזר שבר הרבה חוקים משלהם להתרחק בפומבי המורמוניות. שושלת פרימן

(1844 - 1911)

ג'ון מקדונלד ברתולומיאו--עקב הקשרים של אביו עם מושחתים הדמוקרטית ב ניו יורק זה מהנדס הרכבת, מנכ ל הרכבת הצליחה להוציא. חשובים. ג'ון בנה מערכת הרכבת התחתית של ניו יורק, וכשהוא מת החשמל בכל מערכת הרכבת התחתית היה כבה עבור 2 דק בכבוד. הוא בנה את המנהרות ואנדרבילט מצפון 42nd st NY & פריטים אחרים.

1853-1910

מגזין חודשי ג עמ' פאטנם. . וזה עכשיו הבנים של ג עמ' פאטנם... . ג'ורג ' עמ' פאטנם אישר מייסון. נשוי אמיליה ארהרט. . היא נעלמה בשנת 1937 מעל בדרום האוקיינוס השקט, עם פרד נונן נווט שלה, שני שלישים של המרחק שלה לנסות לטוס ברחבי העולם.

הערה: 1856-1865? ג'ון וילקס בות ', האיש שרצח את לינקולן בשנת 1865. אישר מייסון.

1863

ויליאם קולינס ויטני (init. לתוך הגולגולת & עצמות בשנת 1863) של משפחת קולינס. זה חבר של השושלת קולינס היו שני בנים, אשר שניה
 

atlantis13

New member
ונתקדם עם השנים :

"
בשנת 1864

ז'אן אנרי דינן, מייסד הצלב האדום בשנת 1864, גם מייסד בעולם יאנג גברים נוצרים קרן, שיתוף הזוכה הראשונה פרס נובל לשלום בשנת 1901. ידוע כדי לקדם את הטיפול של שבויי מלחמה, ביטול העבדות, בוררות בינלאומית, פירוק נשק, מדינה יהודית. אישר מייסון. הצלב האדום מודה הם עזרו לברוח הנאצי

1869

תעלת סואץ הוא נבנה על ידי דה לספס, על פי סעיף הקדוש סימונס על סדר העולם החדש.

1872

צ ' ארלס ראסל הרתיע (אחד של Satanic_bloodlines הקים את התאחדות הסטודנטים הבינלאומי התנ ך.) הגלגול/ה ל ך השמירה בדרכי החברה. לפני שהם הפכו המכונה עדי יהוה, הם נקראו Russellites, Dawnists המילניום (כינוי ולחש קסם), והתלמידים ך הבינלאומי. ראסל היה האבירים הטמפלרים מייסון של יורק טקס, ב אלגני אבא אישר מייסון. ראסל היה גם מנוי אפלטוניסט סודי עם Quakertown, הרשות הפלסטינית קבוצת של אפלטוניסט, כפי הפירמידה שהוא הורה שהוקם מעל הקבר שלו.



השימוש שלו כנפיים-סאן-דיסק (לחץ על התמונה). ראסל (לחץ על התמונה מימין) בבעלות בית קברות בפיטסבורג. שטניסטים המובילות מנסים בתי קברות עצמו מכמה סיבות.


• קודם כל, זה מקל על לרשות קורבנות אדם, אשר נקברו בחתיכות מתחת הבורות טריים לקבורה של מישהו אחר. הארון ממוקם בתוך הבור, זה יהיה נדיר שמישהו לחפור מתחת לרמת הארון שוב לעולם.


• הכוח השני, זה קסם מזוהה עם בתי קברות. הכוח הרוחני של המת הוא עצר על-ידי הפיכת מעגל אור מעליהם ואז בתוך המעגל שטניסט עירום מטילה.


• עצמות השלישי, ספציפיים הם ביקשו כגון גולגלות, ידיים שמאליות. ידיים שמאליות נשמרים על מנת להחזיק נרות מסוימים טקסים.


אישר מייסון. שושלת ראסל - צ'ארלס הרתיע ראסל, הנסתר, מגדל שמירה & הנאורים

1876

ינואר כאשר הוא היה בן 23, ראסל קיבל עותק של המבשר של הבוקר, מגזין האדוונטיסטית בהוצאת נלסון ה ברבור של רוצ'סטר, ניו יורק. אחד המאפיינים של קבוצת של ברבור באותו הזמן היה האמונה שלהם כי המשיח חזר סמוי בשנת 1874, תפיסה זו שהוצגה בתוכנית Herald נתפס תשומת לב של ראסל. זה אומר כי האדוונטיסטית מקבוצה זו לא נשארה מובס, כפי שאחרים היו, כאשר המשיח לא הופיע בשנת 1874, כפי שניבא האדוונטיסטית מנהיגים; איכשהו קבוצה קטנה זו הצליח להחזיק התאריך על ידי המאשרת את האל אכן חזר באותו המועד, רק סמוי. ראסל עשירה בתשלום דרך של ברבור פילדלפיה ונפגש עם אותו כדי לדון אמונות וכספים. המסקנה הייתה כי ראסל הפך התומך הפיננסי של העיתון, נוספו כמה הוצאת בתור עורך משנה. הוא תרם מאמרים עבור הפרסום, כמו גם מתנות כספיות, קבוצת לימוד קטנה של ראסל באופן דומה הפך המזוהה עם ברבור. ראסל, ברבור האמין ולימד כי חזרת בלתי נראה המשיח בשנת 1874 להיות אחריו מיד לאחר מכן, באביב שנת 1878 למען הדיוק, מאת התלהבות-הגוף לוקח משם של המאמינים לגן עדן. העדים לא מאמינים בפרץ בדוקטרינות המודרנית, אבל זה רק 144.000 ילכו לגן עדן ביחד. היסטוריה קצרה של ארגון השמירה

(1878 - 1941)

אנגוס דניאל מקדונלד רכבת הנשיא עם כל סוגי מנהיגות רכבת עמדות, נאמן של נוטר דאם, האבירים של מלטה, חבר מועדון בוהמי .

בשנת 1878

כאשר זה צפוי להיחשף נכשלה להתרחש בזמן בשנת 1878, העורך של Herald, מר ברבור, המציא את "אור חדש" על זה, דוקטרינות אחרות. (נשמע מוכר) ראסל, עם זאת, דחה חלק מהרעיונות החדשים והצליח לשכנע חברים אחרים כדי להתנגד להם. לבסוף ראסל להפסיק את הצוות של האדוונטיסטית מגזין, פתח את שלו. הוא קרא לזה שמירה של ציון ונוכחות הראלד של ישו, לאור הגיליון הראשון שלה עם התאריך יולי 1879. בהתחלה זה היה אותה רשימת דיוור כמו Herald של הבוקר , שטח רב הוקדש להפריך האחרון על נקודות של חילוקי-דעות, ראסל שהתרחץ איתו עותק של רשימת התפוצה של המגזין כאשר הוא התפטר בתור העוזר של העורך. בשלב זה צ ' ארלס ראסל רצה כבר לא מחשיב את עצמו אדונטיסט, וגם לא של מילריט. אבל, הוא המשיך להציג מילר, ברבור כמו מכשירים נבחר ע י אלוהים להוביל את האנשים שלו בעבר. היווצרות כת ברורים סביב ראסל היה התפתחות הדרגתית. ההזדמנות הקרובה שלו היה לא אדוונטיזם, אבל עם האדם ואת המדיניות של ש ח ברבור.

1879 19 במאי

וולדורף אסטור 2nd ויקונט אסטור (ב' מאי 19, 1879-d.Sept 30 1952). הנין את ג'ון ג'ייקוב אסטור. אשתו היתה ננסי Witcher ויקונטית. אסטור וולדורף בבעלות הצופה מאמר ראשון באנגליה, היה בבעלות אביו. הבונים החופשיים הנאורים עצמו בעיתון חדשות, ברוב תחנות טלוויזיה, ואת רובם ככולם של הוליווד. הם הבעלים מערכות החינוך שלנו, שהוקמה רוב קולאז'ים. יש לנו כבר שיקר לגבי העבר שלנו ואנו באפלה של הסביבה עולמות. . הם חדרו רוב הדת עולמות, עיוות התיאוריות הנוצריות. אנחנו רק שומעים, רואים מה שהם רוצים לדעת עכשיו שם אחרי באינטרנט.

1880

הכנסייה המורמונית מפדואה את הספר של אברהם , והוא הפך חלק פרל של מחיר מצוין. עומד לצד התנ ך, ספר המורמונים, הדוקטרינה והבריתות שזה נכלל במסגרת "תקן עבודות של המורמוניות." פרשנות הג'ון סמיתים בכתובות של הפפירוס נמצאו עם המומיות בשנת 1835.

1881

בוקר ט. וושינגטון מחנך וסופר. מייסד המכון בטסקיגי. אישר מייסון. סדר היום שולט באוכלוסיה

1882

פרנץ אנטון מסמר. התאמן המסמריזם, forerunner של היפנוזה. אישר מייסון.

1883

האיחוד של הנשים בעולם הנוצרי טמפרנס הוקמה. הסדר של הטמפלרים טוב נוצר לראשונה בשנת 1851-יוטיקה, ניו יורק אלה מאוחר יותר הובילו לאיסור. אסטור היו גם מעורבת בתנועה טמפרנס נגד משקה אלכוהולי אשר החלה על ידי איגוד הנשים הנוצרית מתינות. התנועה טמפרנס היה אליטה יצר תנועה בדיוק כמו היום שיש לנו בעיות גדולות כמו אפרטהייד אשר מורכב על-ידי אותם להעסיק אותנו. ג'וזף קנדי אונאסיס, שני העליון 13 הנאורים משפחות אחרות נהיו עשירים ממני התנועה טמפרנס, ואת האיסור על ידי מהברחת אלכוהול. המקבילה של היום של התנועה מתינות היא המלחמה בסמים.

1884

צ ' ארלס ראסל הרתיע האבירים הטמפלרים מייסון של יורק פולחן, ב אלגני אבא ראסל היה המייסד של החברה בדרכי התנ ך, המכונה עדי יהוהומגדל השעון. אישר מייסון. ראסל היה גם מנוי אפלטוניסט סודי עם Quakertown, הרשות הפלסטינית קבוצת של אפלטוניסט, כפי הפירמידה שהוא הורה שהוקם מעל הקבר שלו. השימוש שלו כנפיים-השמש-הדיסק, והשריפה שלו שלושה ימים לאחר מותו. ראסל בבעלות בית קברות בפיטסבורג. שטניסטים המובילות מנסים בתי קברות עצמו מכמה סיבות. קודם כל, זה מקל על לרשות קורבנות אנושיים אשר נקברו בחתיכות מתחת הבורות טריים לקבורה של מישהו אחר. הארון ממוקם בתוך הבור, זה יהיה נדיר שמישהו לחפור מתחת לרמת הארון שוב לעולם. הכוח השני, זה קסם מזוהה עם בתי קברות. הכוח הרוחני של המת הוא עצר על-ידי הפיכת מעגל אור מעליהם ואז בתוך המעגל שטניסט עירום מטילה. עצמות השלישי, ספציפיים הם ביקשו כגון גולגלות, ידיים שמאליות. ידיים שמאליות נשמרים על מנת להחזיק נרות מסוימים טקסים. אישר מייסון. שושלת ראסל

1884

האגודה הפביאנית נוסדה באנגליה. (החברה הסוציאליסטית). השם של החברה נגזר את הגנרל הרומי פאביוס Cunctator. גם מחובר הנאורים. למשל, הנסיך הנאורים פרופסור. ג'ורג ' אדוארד גורדון Catlin, מספר הביטוח הלאומי צליין חבר היה חבר הוועד הפועל של האגודה הפביאנית. הלוגו של פביאן הוא זאב בעור של כבש!! בין חברי מוקדם (הקומוניסטית). ג'ורג ' ברנרד שו, סידני וב, אנני Besantאדוארד פיס, Wallas גרהאם. Fabians כמו ולס שכתב צחה על סדר עולמי חדש עם ספרים כאלה כמו סדר עולמי חדש, A אוטופיה מודרני, פתוח קונספירציה כחול הדפסים עבור A עולם המהפכה היה זאב בעור כבש. ה. ג. . של טוב הכנתי סדר עולמי חדש משהו שנשמע יתרון לכולם, לאוטופיה של מיני . זה לא מה שיהיה. (אני מאמין שידור רדיו בארות היה לבחון את התגובה קהלים פריצה מזויפים הקרובה)

1885

לילנד סטנפורד. איל מסילת הברזל. מייסדה של אוניברסיטת סטנפורד. נשלט באופן פרטי ביה מוסד להשכלה גבוהה-סטנפורד Ca. שנבנה לזכר לבנו. סטנפורד מקיים הסניף קמפוסים ב צרפת, איטליה, גרמניה, אוסטריה, יפן, טייוואן ו אנגליה. הסיעו את הדקר זהב קישור הרכבת הבין-יבשתי. אישר מייסון.

1886

. ג'ון צ'ורטון קולינס כתב ספר על וולטייר, בשנת 1908 הוא כתב ספר נוסף על וולטייר. בתור מרצה שנסעו ארה ב / גרמניה, העיתונות תמיד נתנו לו הסיקור הגדול. הוא היה מעורב עם הנסתר. הוא נמצא מת בנסיבות משונות בתעלה.

1886

פרדריק ברתולדי Aguste. פסל של פסל החירות בנמל ניו יורק. אישר מייסון. הבונים החופשיים פסל החירות

1891

משפחת רוטשילד הפך חזק בתוך הבונים החופשיים. אנו מוצאים את סנט-Simonian של, חלוצים millennialist דתי הנסתר של הקומוניזם, מהלל הברון דה רוטשילד ב Le Globe מגזין שלהם,


"אין אף אחד היום מי שיותר מיי
 

atlantis13

New member
כמעט בסוף :

"
1891

השמירה ך ואת החברה בדרכי, המכונה שעדי לימד כי אלוהים התגורר Alcyone כוכב ב קבוצת הכוכבים פליאדות ונוהל כי מהכוכב הזה הוא היקום! אמונה זו לימד ב- 1953-1891 נפח 3 של מחקרים במקרא, היה מבוסס על פסוקים בתנ ך.


1896

הארי פיין ויטני, (בנו של ויליאם קולינס ויטני) מתחתן עם גרטרוד ונדרבילט. . היה להם בן קורנליוס
1. קורנליוס ואנדרבילט ויטני, נישאה מרי נורטון, מי התחתן מאוחר יותר עם וו הרימן דירת שני (init. לתוך הגולגולת & עצמות ב- 1913), האיש שעזר במימון היטלר לשלטון. כולם צריכים לדעת כמה של הרימן חשובים! פאם הרימן הוא האדם מאחורי ביל קלינטון.

1898

"Bechtel (מבוטא בק טול) הוא סופר סודי תמנון תאגידים בינלאומיים, שנוסדה בשנת 1898. יש האומרים שהמשרד הוא באמת 'צל ממשלה' - זרוע העבודה של ה-CIA. . זה התלבושת בנייה והנדסה הגדול ביותר בארה ב ובעולם (וחלק אומרים, מעבר).


"ההודעות החשובות ביותר בממשל ארה ב מוחזקים על ידי קצינים Bechtel לשעבר. הם חלק של 'Web' (מערכת הבקרה מחוברים) המקשר את התוכניות Tri-lateralist, את C.F.R., את הסדר של 'Illuminism' (פולחן כל הנחייה) וקבוצות שלובים אחרים..."



"אכפת מניפולציה ניסויים. קרב מתחת לאדמה

1899

אלפרד Gwynne ואנדרבילט היה חבר של הגולגולת & סדר עצמות (init. 1899). א ואנדרבילט נשלחה אזהרה לא להפליג על Lusitannia, מכיוון האליטה ידע שזה להטבעה, אך הוא לא הצליח להשיג את המברק והפליגו אל מותו. וויטמן ואנדרבילט היה חלק מהקבוצה של האילומינטי שיצרו את השולחן העגול שבו של אסטור השטני של ססיל שטני שיחק תפקיד חשוב. אני לפעמים תהיתי אם במקום של Duyn ואן כי השם אנחנו צריכים לטפל בו הוא ונדרבילט. בכל מקרה, הנקודה היא כי מספר משפחות הולנדית במקור אלו נמצאים עמוק עם הנאורים. מקורו של ההון ואנדרבילט היא תעלומה מעורפל. זה היה קרוב מיליארד בשנת 1924, צריך לחרוג מיליארדים רבים היום.



הפניה אחת קובע כי קורנליוס ואנדרבילט, המקור ואנדרבילט מי עשה את זה עשיר, עשה לו סכומים גדולים של סחיטה (Minnigerode, מיד. גברים עשירים מסוימים. New York: ג פ פאטנם של הבן, 1927, עמ' 112-113.) לינדזי ראסל (של משפחת ראסל - משפחה נוספת של האילומינטי ראש 13) עבד של ואנדרבילט. זה היה ראסל לינדזי שהתחיל החברה צליין--6 מעלות של הענף הנאורים. לינדזי ראסל היה גם יו ר CFR, וזו 4°. של ואנדרבילט, של ויטני של גולד, של רוקפלר נתן סכומי כסף גדולים לבילי גראהם עבור מסע הצלב שלו בניו-יורק. "
 

atlantis13

New member
סמלים של האילומינטי ..

כן ריהאנה עשתה את הנשר שלהם על החזה - כמחווה לסבתא שלה - לא ברור למה - הנשר - OBEY- נשר הוא הסמל של העוף הדורס הכי "גדול" בשמיים - זה לפי הסבר שלי - משל לעוצמה וכוח - כאשר זה משולב עם רעיון לכת - זה כבר סמל דורס ושתלטן.

http://www.microsofttranslator.com/...opolitica/esp_sociopol_illuminati_11a.htm#top
 

atlantis13

New member
או שפשוט "תבחרו" אחד..


http://awareness786.blogspot.co.il/2013/03/illuminati-logos-symbols-snaps.html|שטן|
 
איש יקר

מדוע אתה מחפש משהו נסתר בדבר כ"כ ברור? ה"נשר" בחזה של זו המתקראת זמרת, אינו אלא תמונתה הדי ברורה של איזיס, אלה מצרית עתיקה.
 

atlantis13

New member
מעולה - יש לסמל הזה משמעות כפולה.

אחד המסמל כוח - לכן גם יכול להתחבר לאלה מסוימת ששמה לא משנה כרגע - היו הרבה אלי(לים) במצריים - כמו שהיו אלילים ביוון העתיקה ונוסטלגיית המיתולוגיה - על אלים ממקומות לא נחמדים בדר"כ.. ככה שאמרתי שהקעקוע שלה הזכיר לה מישהי בעלת אופי חזק - סבתא, כמובן שסמל זה תמיד יכול להתחבר למצריים העתיקה - בתור אלה - מה שסימל במצריים - כוח ושלטון - אלה כזאת או אחרת. (או מלך כזה או אחר).
 
היא אכן משנה:)

איזיס הינה אלה מצרית ולא יוונית.

ויקיפדיה אינו אתר חף מטעויות, ואינו מדעי. אבל כדאי לך לקרוא. באמת כדאי להכיר לפני ניתוח, תשאל כל פציינט :)

אבל האמת זה לא משנה, מי שרוצה לראות על טבעי יכול למצוא גם בקולה.
 

atlantis13

New member
אממ.. לאחר קריאה..

"איזיס, שחמדה את כס לבעלה אוזיריס, לא רצתה לחכות עוד. לכן אספה מעט מרוקו של רע בעת שישן, וערבבה אותו עם חימר ויצרה נחש. מכאן מזוהה איזיס עם הנחש. הנחש הכיש את רע, שלא הצליח להירפא אפילו מכל קסמיהם של האלים, כולל איזיס עצמה. איזיס אמרה לרע כי רק אם ימסור לה את השם הסודי שלו, תוכל לרפא את ארס הנחש. בסופו של דבר, נכנע רע לתנאיה של איזיס ומסר לה את השם הסודי שלו. לאחר שאיזיס ריפאה את רע, אילצה אותו לסגת אל השמיים לצמיתות, כך שאוזיריס יוכל לשבת על הכס. על פי המיתוס המצרי, אחיו של אוזיריס, סת, חמד את בית המלוכה וביקש להרוג את אחיו. לאחר מספר ניסיונות כושלים, הצליח סת לבתר את גופתו של אוזיריס והטמין את חלקיה במקומות מסתור שונים. איזיס יצאה למסע בחיפוש אחר חלקי גופתו של בעלה ואחיה אוזיריס. לאחר שאספה את כל חלקי הגופה, היא איחדה אותם וחנטה את הגופה, ובכך יצרה את המומיה הראשונה. היא קברה אותה בסתר והגנה עליה בעזרת לחשים רבי עוצמה. כאשר פרשה את כנפי הציפור שלה מעל גופתו של אוזיריס, הוא קם לתחייה, אך רק באופן חלקי כך שיכל אך ורק למלוך על הדואת, שם הוכתר למלך המתים."



אתה בטוח שאתה רוצה להכיר כזאת בחורה בתור "אלה" ?

כי אני לא ממש :)
 

atlantis13

New member
אין צורך להגיד כי כל האלים האלה תמיד..

חיפשו שליטה ושעשוע בבני האדם - אם היו קיימים ולא נשארט כמיתוס - וכך שלטו ביוון - מצריים, ובמשחקי האליטה הידועים ( ראו את הסרט גלדיאטור ועל סרט המדבר על מלכים בעת יוון העתיקה) וגרמו להרג רב - למטרת הנאתם.
 
עוד בנושא

ספרי דן בראון אינם ספרי היסטוריה. ה"כתבות ההיסטוריות" מהאינטרנט מאוד מביכות בחוסר דיוקן. ראה, אין לי בעיה עם התיאוריה לכשעצמה אבל אם כבר להביא הוכחות וציטוטים, כדאי להסתכל בהם טוב טוב לפני השימוש.אגב הבונים החופשיים. זה לא רק אירגון אחד בעל דעה אחת. ישנן כמה וכמה לשכות גדולות. לכל אחד מהן חוקים משלה. יש המקבלות נשים ויש שרק גברים. יש המקבלות גברים מעל גיל 21 ויש רק נשואים. בסה"כ הם התפתחו מתקופת ה"גילדות" וכל סיפורי השרלוק הולמס, נועדו בתחילה לייצור מיסתורין לשם הגנה, ואח"כ סיבה לרדיפתם ו/או עשיית ממון. אבל ראיתי למעלה תשובה די מפורטת לכן לא אאריך

אסיים באנקדוטה משעשעת. היה אדם חשוב מאוד שמו גרשם שלום. הוא כתב וחקר את הקבלה היהודית והיה איש חריף ובקי בהמון תחומים. פעם הוא פרסם מאמר המוכיח ע"פ כלי ניתוח מדעיים שאין זה יכול ליהיות שאת רוב הזוהר כתב רשב"י.ע"פ השוואות טקסטים, ניתוח השפה לפי התקופה ציטטות ועוד. אגב היו גם רבנים אורתודוכסים שהסכימו לכך לפני כמה מאות שנים. הוא קבל מכתב זועף ממקובל ש"הוכיח" ע"י גימטריות וכל מיני סימני ספירות כאלו ואחרות כי אין שום ספק ו/או צל צילו של ספק שמי שכתב את ספר הזוהר בשלמותו הינו רשב"י.
בתשובה שהחזיר לו פרופסור שלום, הוא השתמש באותם הכלים והכללים של המקובל והוכיח... שדווקא הכותב ( המקובל) הוא זה שכתב את ספר הזוהר ולא רשב"י:). כל מיני רמיזות ושירטוטים ומתיחת קווים "שמוכיחים" אין בהם בכדי לייצור תשתית ראייתית. לפעמים משתמשים בסמלים מקובלים לצורך פירסום בלבד מבלי באמת להבין מה משמעותם. לפעמים במטרה לייצור מעין "מסתוריות", ולפעמים סתם כי זה יפה ועשוי טוב.

פשוט קודם ללמוד אח"כ לחפש את טום מהציור השבועי לילד
 

atlantis13

New member
אני לא מבין את ההקשר..

תמיד היה איזה חוקר שאהב להתעסק בזוטות ובסמלים - אני מביא את הכל לדיון - חוקר כלשהו ולא מוכר שמספר שטויות - לא חסר חוקרים כאלו.

גם לגביי הקבלה - מה זה משנה מי כתב ומה ואיזה רב מפורסם כתב מה? כל עוד מסרו עבר הלאה ונעשה משהו עם דבריו - וזה לא חייב להסתכם בקבלה בלבד - תמיד היה קיים "חוקר אמת" אשר תקוע בספריו, סמליו והסבריו - ללא הסבר מעשי לתיאוריות שלו - ולכן תחום המחקר נמשך ונמשך - אך הרוחניות - נשארת בגדר מיתוס או מיסטיקנים - מה שחבל - אנשים "מחפשים" אחר מסתוריות ואפלה ברוחניות - רוחניות אמיתית מביאה עימה אור -

ומסתורין - תשאיר למיסטיקנים הישנים - שמדברים איתך על שערים וספירות - ועל שדים - וכן הלאה..
ואין לךףמה לעשות עם דבריהם חוץ ממקסימום לקבל צמרמורת קלה.
אך הידע שלהם בלתי ניתן לעשייה -
אלא אם כן אתה רוצה להסתבך עם מאגיה שחורה...
ככה,
שעדיף להעלות את זה לדיון ולא למעשים.

לא כל דבר צריך ללמוד - כל דבר צריך לקרוא - ואז להבין לבד עם איזה חומר אתה רוצה "להמשיך הלאה" - וזה יכול להיות כל דבר - רוחניות לא מוגבלת רק לתחום אלים ושדים - אלה גם למעשים של בין אדם לחברו ולא סתם נאמר למי שרצה ללמוד את כל סודות התורה והקבלה -


"צא ולמד" - אם אין לנו יד במעשה רוחני - אין לנו חוויה מהרוחניות - ולשבת על כוס קפה ולברבר -זה אפשר בכל מקום.

קח את מסריו של ישו - הברית החדשה, ואפילו את משה - מנהיגנ מהתורה של העם היהודי - האם הם ישבו בצד וקיטרו?
אולי בהתחלה הם לא היו בטוחים בתפקידם - אך הם לא ישבו בצד ודיברו לשווא - בסופו של דבר - המבחן האלוהי והרוחני - הוא/הם מעשים.
 

atlantis13

New member
האמת על "הנשר"..

"סמל הכנפיים, סמל מצרי עתיק הקשור במקורו לדמותו של אל השמש אמון-רא שלאחר מכן הפך להיבט הרוחני (כנפיים) של העולם (כדור). יש גם הקושרים לסמל הזה את הפסוק בספר מלאכי ג' 20 "וזרחה לכם יראי שמי שמש צדקה ומרפה בכנפיה".

עפ"י חוקרי התרבויות העתיקות, זהו סמל מתקופת אכד ושומר שנמצא בחריטות, חותמים וגלילים ארכיאולוגיים, המתאר את ה"אלים" מכוכב ניבירו (כוכב הנפילים), הכנפיים הם ראייתם של בני האדם בתקופה זו תיאור חללית שנתפסה בהבנתם ככנפי נשר, והכדור כוכבם.
 

atlantis13

New member
עבדות

הבונים החופשיים, צ'רצ'יל, - סמל הדגל -חרמש וסדן - חרמש - סמל העבודה - וסדן -סימן הכוחניות - האם הם משתלבים בניהם? בעבדות - כן.
 

atlantis13

New member
אמריקה - התחלת הפמניזם.

ושילובה כ"אנו יותר טובות בעבודה קשה מגבר" -שריפת החזיות המפורסמת ושלטון הנשים נגד הגברים - במקום להבין את חופש האישה - הפכו אותה לעבד העבודה הגברית כ"שווין זכויות" - כל עוד היא מראה "כוחניות גברית".
 
למעלה