הבוסית גונבת את הקרדיט

הבוסית גונבת את הקרדיט

הי, ביום חמישי שלחתי לבוסית שלי ולצוות מייל עם עבודת ניתוח מסוימת שעשיתי לגבי מסמך דרישות שקיבלנו מהלקוח. היום הגעתי בבוקר למשרד וגיליתי שהיא שלחה את הניתוח שלי בתפוצה ללקוח ולמנהלים הבכירים, וגם אני מכותבת, רק שהחתומה עליו זו היא, ולא אני..... גם לא מצויין בתוכן שאת העבודה אני עשיתי. רק שממתינים לתשובות וזהו. עכשיו, היא לא הגיעה היום ולכן לא דיברתי איתה, ואולי עדיף שכך.... יש לכם רעיון מה לעשות, כי בזמן האחרון אני כבר מרגישה שהיא מרוקנת לי את התפקיד מכל הסמכויות ועכשיו זה כבר ממש מוגזם !
 
שלום לך

מה טיב יחסייך עם הבוסית? האם את חושבת שאת יכולה לדבר איתה על זה? איך את חושבת שכדאי לנתב את השיחה על מנת שהיא תהיה חיובית ויעילה לעתיד? למה את מתכוונת בזה שהיא מרוקנת את תפקידך מסמכויות? כמה זמן את עובדת שם?
 
מספר פרטים נוספים

אני עובדת בפרויקט הזה 3 שנים, מזה שנה תחתיה באופן ישיר. היו לי כמה שיחות איתה, בהן ניסיתי להבהיר לה את הדברים, אבל לא נראה שהמסר עובר. היא תמיד אומרת שהיא מאוד מעריכה את העבודה שלי, אבל ממשיכה לרוקן את התפקיד שלי מתוכן, ולמעשה אני מתפקדת כחותמת גומי. היא עשתה פעם, במקום אחר, תפקיד דומה לשלי, והתקדמה לתפקיד ניהולי. עם זאת, היא לא יודעת לשים את הגבול בין התפקיד הקודם שלה לתפקיד החדש וממשיכה עדיין לעשות את התפקיד שלי. כך שלמעשה, לי אין מה לעשות..... עכשיו, אפשר להגיד שאני סתם מתבכיינת, אבל אני לא היחידה שאומרת את זה. גם אנשים מחוץ לצוות רואים את זה, רק שאף אחד לא מוכן להגיד לה כלום. התוצאה היא שאני מסתכלת על הקיר רוב היום ולא עושה כלום כי היא רוקנה לי את התפקיד מתוכן וכעת אני רק חותמת גומי - אני רק צריכה לאשר שמה שהיא סיכמה עם הלקוח בסדר.... עד שנחצה הגבול בצורה החדה ביותר - כבר עבדתי ועשיתי דברים והיא העבירה אותם בשמה. אני לא יודעת איך לדבר איתה ולנתב את השיחה באופן חיובי בלי לחנוק אותה כרגע, וזאת בשיא הכנות.
 
תודה לך

על הפרטים הנוספים. האם ניסית לחפש עבודה אחרת? אני לא ממש יודעת עד כמה שיחות נוספות תעזורנה.... אבל אני כן ממליצה לעשות לפחות שיחה נוספת כדי שלא תהיה מופתעת אם תחליטי לחפש את עתידך במקום אחר. נראה לי שהיא טיפוס ריכוזי, קשה לה לא להיות בשליטה, יחד עם זאת היא גם לא יודעת לנהל. שנה זה הרבה זמן על מנת שתגיעי להחלטות. תנסי למצא מקום אחר. יש לך זמן. במקביל תדברי איתה ממקום רגוע. תתארי לה מה את רואה ומרגישה. תשאלי אותה אם היא מוכנה לעשות שינוי. אני מקווה שעזרתי ולו במעט. אני מאחלת לך
 
למעלה