הבחירות שלנו......

אז אם המשפט שלי לא הכי ברור

למה את לא שואלת שאלה ישירה לגבי המשפט שלי? (-; תסתכלי על החברים שלך ותחפשי את הקווי הדימיון בהתנהגותם הכוללת. האם רובם הם אנשים שכירים או רובם הם עצמאים האם רובם הם מהסוג העושה דברים בחייו או מהסוג המתלונן. האם רובם הם מהחברה הרכלנים או ההיפך. האם רובם בזוגיות או רובם רווקים (זה תלוי בשכבת הגיל במידת מה - אף על פי שגם בכל שכבות הגיל ישנו מעין קו מוביל - "אנשי זוגיות" או "אנשי דפוק וזרוק") האם רובם הם מה"מקובלים" או מה"יושבים בצד" האם רובם מוחצנים או מופנמים אני יודע שיש גם וגם, אבל מה יותר.. ישנו קו מוביל/מנחה/משותף, לרוב החברים בחיינו - לרוב האנשים שנוח לנו איתם! הנוחות הזו באה מתוך היכרות עם צורת התנהגות כזאת או אחרת. כשאנחנו בתת מודע מזהים צורת התנהגות מסויימת שאנו מכירים מהתקופות שהיינו ילדים אזי הביטוי הפיזי הוא ש-נוח/כיף לנו איתם. יש אנשים אשר מתפתחים בדרך ואז לומדים לשנות את החברים שלהם בהתאם להתנהגויות שהם היו רוצים שיהיו להם (לאנשים) ככה תוכלי למצוא הרבה אנשים שיש להם חברים מצליחנים מאוד (לדוגמה), אבל הם לא הרבה.. רוב בני האדם מסתובבים סביב אותו סוג של חברים. כמובן, שזו לא תורה מסיני וגם לא מחיפה, זו דעה והסתכלות שלי, יש מקומות שזה מתאים ויש מקומות שלא. האם עכשיו המשפט יותר ברור?
מיקי
 
קו הדימיון

שהם אנשים אחראים וגם טובים. מה זה אומר? מה זה אומר עלי? מה זה קשור ל "כשאנחנו בתת מודע מזהים צורת התנהגות מסויימת שאנו מכירים מהתקופות שהיינו ילדים אזי הביטוי הפיזי הוא ש-נוח/כיף לנו איתם" מה נותן לנו הזיהוי? למה זה ולא אחרת? ואיך זה מתקשר למשפט של דירסט "את אלו שיכולים להכיל את היחס שלנו לעצמנו." תמצא את החיבור בין שני המשפטים. תודה
 
מה זה אומר?

מה זה אומר עלי?זה אומר עליך שאת מסתובבת עם אנשים שהם גם טובים וגם אחראיםמה זה קשור ל"כשאנחנו בתת מודע מזהים צורת התנהגות מסויימת שאנו מכירים מהתקופות שהיינו ילדים אזי הביטוי הפיזי הוא ש-נוח/כיף לנו איתם"מה נותן לנו הזיהוי?בדרך כלל מה שמוכר לנו - נוח לנו. ולכן כשהתת-מודע שלך מזהה התנהגות שדומה להתנהגות מוכרת מהעבר, יש תחושה של היכרות עם האדם.קרה לך כבר שפגשת אנשים והרגשת כאילו את מכירה אותם שנים?זה בדיוק זה.למה זה ולא אחרת?שאלה טובה, אין לי שמץ...ואיך זה מתקשר למשפט של דירסט"את אלו שיכולים להכיל את היחס שלנו לעצמנו."אני מעריך שאפשר לקשור ביניהם ביחס של 'גם וגם', או ביחס של 'או זה או זה'. למה בדיוק דירסט מתכוון במשפט הזה?
 

Deerest

New member
מישורים שונים

אשה, אין אפשרות לחבר אותם, אלו משפטים שנובעים ממישורי הסתכלות שונים לחלוטין. כשאת יכולה להסביר מדוע את חברה של פלוני זה נובע מהמשפט הראשון. כאשר אין לך שמץ של מושג מדוע את חברה של אלמוני, חפשי את המשפט השני.
 
האם

בזה אתה אומר שיש שני דרכים לבחירה? שני סוגי חברים? או משפט 1 מכיל בתוכו את 2? האם 2 זה הסתכלות עמוקה יותר? יש מצב ששני המשפטים יחולו על אותו חבר? איזה? תהיות....
 

Deerest

New member
לפעמים

כשאת נפרדת או לא מוצאת יותר טעם בחברות מסויימת זה אולי, אולי, כן? סימן שמשהו בך השתנה. נקודת המבט שלך צריכה להיות מבחוץ פנימה, אלייך ועלייך. הרי החבר מעיד עלייך. עוד תהיות...
 
חחחחחחחחחח

די אני לא יכולה יותר
דירסט אתה בכוונה רוצה שאני ארגיש מטומטמת מה אולי כן? לא הבנתי כלום חברים זו רק אני? מצטערת קבל
 
עוד תהיות....

"הרי החבר מעיד עלייך" "אמור לי מי אתה ואומר לך מי חבריך" אם החברים שלי הם כאלה שיכולים להכיל את היחס שלהם לעצמם...זה אומר שגם אני כזו שיכולה להכיל את היחס שלי לעצמי? אם החברים שלי הם כאלה שהם לא יכולים להכיל את היחס שלהם לעצמם...זה אומר שגם אני כזו שלא יכולה להכיל את היחס שלי לעצמי? ואתה הרי כתבת הפוך בתחילת השרשור או שאולי הם יכולים להכיל את היחס שלי לעצמי אבל הם עצמם לא יכולים להכיל את היחס לעצמם...הסתבכתי
מי עוזר לי?מי?
 

Deerest

New member
יחד עם זאת

רוב החברים שלי הם כאלו כי הם ההורים של החברים של הילדים שלי. גם זו בחירה. במקום ובזמן אחרים אשה, הנושא שהעלית גדול והמקום והזמן כאן קטנים.
 
למעלה