הביקורת ב-ynet

augustinus

New member
הביקורת ב-ynet

ראיתם את הביקורת של ynet.co.il/articles/0,7340,L-3039582,00.html target=_blank>גבע קרא עוז ב-ynet? ביקורת די קטלנית, למען האמת. אני מכיר את דניאל מהדיסק הראשון שלו, ששימש לי זמנים רבים מפלט מוזיקלי אדיר. אבל הדיסק השני, לא שמעתי את כולו, אבל מה ששמעתי, נשמע כמו אוסף קלישאות ומוזיקה שחוזרת על עצמה. האם מתגלמת כאן האמרה, "משורר מאוהב הוא משורר מת"? היכן ה"בא מכאב" של דניאל, לאיפה הכל נעלם. חבל, לעניות דעתי.
 
זכותך לדיעה הזאת.

אם יורשה לי להגיב- בן אדם כותב על המצוקות, הבעיות, רגעי אושר, חושך, ועוד. אם מה שהעסיק את דניאל בכתיבת הדיסק זה הנושא של אהבבה הוא לא חייב לתת דין וחשבון על זה. מישהו אמר משהו ליהודים שחצי מהשירים שלהם זה על כאב ו"אלוהים לא איתנו"? לא. אף אחד לא אמר כלום. דניאל אמן מדהים, ואני מאושרת שניתנה לי הזכות לשמוע אותו. מדניאלה.
 
הזדהתי נורא עם מה שכתבת.. ../images/Emo9.gif

ואת צודקת לחלוטין. אמן כותב בשביל עצמו קודם כל, על מה שעובר עליו ולא על מה שהחברה מבקשת שהוא יכתוב. אם ישנם אלה שרואים בזה מיותר וחוזר על עצמו, מה חבל.. אני חושבת שהוא יוצר ענק עם רגישות שאי אפשר לתאר.. דניאלה אני אוהבת אותך
 

hodayoyo

New member
הכתב הזה קוטל כל מה שנקרא בדרכו...

הוא עשה את זה גם לשי גבסו ולשאר אמנים.
 

One Echoe

New member
אממ..

כי שיי גבסו באמת שיא הקיטש(חוץ משיר אחד), אבל טוב, זו רק דעתי. בקשר לכתבה, יש משהו במה שהוא אומר. בסך הכל זה באמת די תקוע שאלבום שלם מדבר רק על נושא אחד, ומורח אותו. אבל מצטער, אם לא הייתי קורא את הכתבה הזאת בחיים לא הייתי חושב על זה. כי האלבום הזה כ"כ מרגש..שלא חושבים כששומעים אותו. מתחברים לכל שיר..כל לחן, לקול, לפסנתר..אין מילים לתאר כששומעים. אז אולי הכתבה די טיפשית אחרי הכל..כי לא תמיד צריך " לחדש ", לא אם אתה נשמע כמו דניאל סלומון..ובסך הכל השירים גם לא בדיוק נשמעים כמו שהוא הציג אותם. כל שיר מדבר על נושא אחר שמתקשר לאהבה..ככה אני רואה את זה..רבות הדרכים למשל.. " רבות הדרכים לאהוב אותך.. ". בקיצור, דניאל סלומון אמן מרגש והדיסק השני שלו מדהים.
 

hodayoyo

New member
מעניין אותי לדעת..

איזה שיר זה השיר האחד שאמרת שהוא לא קיטש? שמעת את כל האלבום שלו?? בתכלס הוא ודניאל (בדיסק הראשון) מדברים על נושאים דיי דומים רק כל אחד מכיוון שונה כי בסה"כ דניאל מבוגר משי באיזה עשור... על שניהם אנשים אמרו לי שבא להם למות כשהם שומעים ת'שירים שלהם :/
 
למעלה