הבלבול הזה הורג.......

popkoren22

New member
הבלבול הזה הורג.......

אני אספר בקצרה את המקרה שלי: המקרה אירע לפני שנתיים בדיוק. הלכתי לישון שנת צהריים, אחרי העבודה . לאחר מכן קמתי וישבתי עם חברים. בלילה הלכתי לישון בסביבות השעה 2400 בלילה, לאחר שעתיים התעוררתי בבהלה. ממש חרדה!! . אני לא זוכר בדיוק מה היה בחלום, אבל היה שם משהו עם או קשור לגברים. אחרי שהתעוררתי בבהלה , לא יכולתי להרדם. באותו יום הייתי צריך לנסוע לעבודה. ההרגשה שהייתה לי , לעולם לא חוויתי אותה לפני כן!! .רעד בגוף, רחמים עצמיים,דופק מטורף ועוד.... מאותו יום שהיה כאמור לפני שנתיים , אני מבולבל מינית!!! . עד לפני המקרה הייתי וידעתי תמיד ונמשכתי תמיד לנשים בלבד ,הן מינית והן רגשית. אני מרגיש ככה באמצע החיים כאילו נוספה לי המשיכה המינית לגברים.וחברים כמובן שהייתי רוצה לדעת מי אני , מה יהיה עתידי וכל הדברים מהסוג הזה. זה קרה לי בגיל 24!!!. היום אני כמעט בן 26,לומד ולא יודע מה נסגר איתי??? כמובן שמאז המקרה לא היה לי אף קשר. התנסתי פעמיים עם טראנססקסואל, והאקט המיני לא היה כזה רע. מצד שני הייתה לי הרגשת גועל מסויימת.אני אישית מבין את כל האנשים שמבולבלים במיוחד שזה קורה כביכול ב"אמצע החיים" ולא בתחילת הטיפשעשרה. אני כיום לא יודע לאן אני מקוטלג\משוייך.מבחינת הזהות המינית שלי. הייתי לפני שנה עם פסיכולוגית , מספר מפגשים ולא העלנו שום דבר . חברים , אני רק יכול להגיד שאני היום סובל מאוד!!! .זה משפיע על כל האורח חיים שלי, כל מה שארע לפני שנתיים , עדיין נמצא אצלי. אמרו לי שהומואים או דו-מיניים לא בהכרח נולדים ככה , מה שאנחנו נהגנו לחשוב תמיד , אלא באמת ככה ובכל גיל אפילו 40 אפשר שהנטייה המינית תשתנה. אני לא התייעצתי עם הרבה אנשים בכל העניין הזה ,עד היום. אני גם לא יודע מה להגיד לאנשים ,היות ופעם הייתי סטרייט גמור , זאת-אומרת שלחשוב שמה שהומואים עושים זה הדבר הכי מגעיל בעולם, היום בתפיסה שלי זה ממש לא מגעיל אותי. מצד שני אף פעם לא התאהבתי בגבר ואני לא יודע אם זה יכול לקרות אי-פעם.כיום לנשים אני נמשך ,כמו תמיד הן מבחינה מינית והן מבחינה רגשית, אני חולה עליהן , את זה אני יודע. אבל זה לא אומר שאינני מבולבל היום בגיל 25 , כאשר אני לא יודע איך ומה יהיה בעתיד הקרוב שלי!! אני באמת מבקש מכם לעזור לי ולעוד הרבה אנשים כאן בפורום הזה. אני בטוח שיש כאן הרבה אנשים כמוני, אודה על כל התשובות שלכם
 

marik

New member
ברוך הבא

אתה יכול בבקשה להבהיר כמה נקודות: 1. למי אתה נמשך היום? 2. על מי אתה מפנטז היום? 3. האם קיימת יחסי מין פרט לאותם 2 מקרים עם טראנסים? 4. האם היה לך קשר רומנטי ועם מי? 5. אם קיימת יחסי מין עם גברים, האם היית אקטיבי או פסיבי? איך הרגשת? 6. למה זה כל כך מטריד אותך ומפריע לך להמשיך לזרום עם החיים ויהיה מה שיהיה?
 

popkoren22

New member
בהחלט

1.היום אני נמשך מינית לנשים כמובן ובמידה מסויימת גם לגברים. 2.מינית אני מפנטז גם על נשים וגם על גברים. 3. יחסי מין קיימתי רק עם אותם טראנסים, וכמובן בחורות,לא עם גברים. 4.הקשרים הרומנטיים שהיו לי , היו אך ורק עם נשים. אני לא רואה את עצמי בקשר רומנטי עם גבר , לא כי זה לא הגיוני ,אונוגד את "חוקי החברה" , זה פשוט לא מושך אותי. 5.כאשר הייתי עם הטראנסים הייתי פעם אחת פסיבי ופעם אחת אקטיבי.כאשר הייתי אקטיבי הרגשתי טוב.ופסיבי גם ההרגשה לא הייתה כזאת רעה אם כי כואבת. כמו שאני מכיר את עצמי , לסאדו-מזו תמיד הייתה לי משיכה(עם נשים כמובן) ו להיות העבד כביכול.... 6.למה זה מטריד אותי? זה מטריד אותי כי ככה באמצע שנות העשרים קורה דבר מהסוג הזה, אחרי שכביכול נסגרת על המיניות שלך, זה מטריף.(אני אישית הייתי תמיד סגור על המיניות שלי) ופתאום ביום בהיר אחד אתה מרגיש כאילו אתה הופך להיות בצד השני או במקרה שלי , להיות באמצע(דו) . וזו עובדה שזה ממש ,אבל ממש מפריע לי באורח החיים התקין שהיה לי לפני כן(לפני שנתיים). תודה רבה מראש על כל תשובה
 

marik

New member
קודם כל אני מעריך מאוד את הכנות שלך

ואת הבגרות שלך. אני מכבד אותך על זה. אתה מבין שאתה בי וזה כבר טוב. בוא ננסה לחשוב על תסריט כזה: תכיר בחורה פצצה שתזרום איתה ותבין אותה. מישהי שתקבל אותך כמו שאתה. וזה כולל משחקים למיניהם שכוללים מין אנאלי (לשני הצדדים). דבר אחר, אתה יכול תמיד למצוא טראנסית שתהיה הבת זוג שלך. דבר שלישי, כל עוד אתה לא סוגר על עצמך ולא מחוייב להיות בקשר אתה תמיד יכול לקפץ ולהנות משני העולמות. אין דבר רע בלהתנסות ולחקור את המיניות שלך אך כשיגיע הרגע - אתה תדע עם מי להישאר ולבנות את החיים שלך. בכל מקרה, אין בזה שום דבר שבגללו אתה חייב להרוס לך את החיים. ואני כן אומר את זה ככה בכוונה. אתה זה שהורס לעצמך ומדרדר את עצמך. אתה היחידי שיכול לבנות את עצמך או להרוס את עצמך. אז מה אם גילית שאתה בי? זה מה שגורם לך להפסיק ללמוד או להתפתח? זה לא שחלילה (טפו טפו טפו) קיבלת סרטן או משהו... אתה יודע עם איזה צרות אנשים מתמודדים בעולם? יקירי, הכל בסדר! הכל -ב-ס-ד-ר- ! תמשיך בחייך, תהנה מהם. מכל מה שיש להם להציע. מהבנים ומהבנות. מכל דבר. תלמד מכל דבר. ותזכור תמיד, שהכל, אבל הכל זה רק לטובה.
 

popkoren22

New member
זה עדיין לא עושה את זה כזה ברור....

אני מצטער ,אבל לא הבנתי את דוגמת התסריט? . אם אני אכן "בי" זה אומר שאני אהיה חייב לשכב עם גבר או להתענג בעזרת דילדו ? האם זה משהו שאתה חייב לעשות אותו בשביל הבריאות הנפשית שלך? טראנסית בתור בת זוג ,לפי מה שנראה לי זה לא יקרה. תשמע אני לא יודע איך זה יהיה ומה יהיה בעתיד. אבל אל תשכח שהמשיכה שלי לנשים לא רק מבחינה מינית כי אם גם מבחינה רגשית , היא הרבה יותר חזקה. כמו שציינתי , לגברים אין לי בכלל משיכה רגשית. (לא רואה את עצמי מלטף גבר ומדבר איתו באינטימיות במיטה ) . כרגע אני אכן לא סגור על עצמי ולא יודע מה ולאן לנתב את עצמי בחיים האלו!!! . אמרתי , הבעיה הכי גדולה שדבר כזה קורה לך באמצע שנות העשרים ולא בגיל ההתבגרות , הוא הקשה מנשוא!! . ומה גורם לבנ-אדם שעד לפני שנתיים ידע בוודאות שהוא סטרייט. לא חשבתי ולא עניין אותי אף פעם איבר המין הזכרי......ופתאום ביום בהיר אחד זה קורה! זה העניין המוזר לי . את זה אני עד עכשיו לא מצליח להבין!!. אם תוכלו לעזור לי להבין את זה ,אני מקווה לשפר את ההבנה הכללית בנושא.
 

marik

New member
אה .... בכיף

נטיה מינית או משיכה מינית נקבעת לפני הלידה ובשלב הינקות. ז"א עד גיל 3 בערך. בדר"כ מגלים את זה בגיל ההתבגרות ועד סוף השלב הזה אבל מי שהתכחש לזה עלול למצוא את עצמו בגיל מאוחר יותר מתמודד עם זה. אני לא אומר שהתכחשת. לעיתים זה קורה שגם בגיל מאוחר יותר מתעוררת הסקרנות והמיניות. יש גברים שבגיל 40 מחליטים לפרק את המשפחה ולהתחיל חיים חדשים בזוגיות עם גבר. אין בזה כללים ברורים. אתה יכול להעלות על הדעת מצב שאולי משהו בצעירותך אותת לך לגבי זה והתעלמת מזה או הדחקת את זה?
 
למעלה