הבעיות של היום..אפי..את חייבת לשמוע

  • פותח הנושא hili
  • פורסם בתאריך

hili

New member
הבעיות של היום..אפי..את חייבת לשמוע

יש לי בעיה נוראית!! כל פעם שאני שמה לק בציפורנים..אני צריכה לנקות בצדדים וזה ממש נוראי.. כי בזמן שאני מנקה הכל נהרס לי.. אז בהתחלה אמרתי.. נו למה יש לי חבר עם לא כדי שהוא ינקה לי מסביב לציפורנים?? אבל אז כולם התחילו לצחוק עליו.. אז הוא החליט שהוא לא מוכן לעשות את זה יותר..והבעיה שלי חזרה.. מה עליי לעשות?! מהילי שאוהבת את חבר שלה למרות שצוחקים עליו..
 

hili

New member
עדן.. בואי אני יסביר לך..

המילה "החליט" כאשר הבן אומר את המילה הזאת הוא חושב שהוא יכול להחליט החלטות בעצמו אבל בעצם הוא לא יודע שהבנות צריכות להחליט בשבלם הכל.. אז נגיד פה זה מאוד נחמד שאני יחליט בשבילו.. אבל מה קורה אם תמיד כל פעם לפני שהוא יוצא מהבית אני צריכה להחליט בשבילו מה ללבוש?? את יודעת איזה מעמסה זאת?! כל פעם אני צריכה לקחת עליי את הנטל הזה שאם הוא לא יאהב את מה שהוא לובש ויאשם אותי?? מה אז?!
הילי מוצאת עוד בעיות שלא קשורות..
 

r i p l y

New member
אל תשימי לק והבעיה תיפתר....../images/Emo8.gif

תודי שזאת אחלה עצה..!!
 

r i p l y

New member
ואולי גם...../images/Emo39.gif

אם את מתעקשת .... אולי גם תקחי קורס מזורז ברישום כדי ללמוד איך לדייק : בדגש על >>>>פרספקטיבה ופרופורציות.נקודת מגוז זוויות , התכנסות ופיתוח התפיסה המרחבית.. זה תמיד חיוני!! ואם גם זה לא עוזר.. אז תחליפי חבר.. (סתם סתם.)
 

adidas^

New member
עצה פרקטית!!

פשוט תלכלכי את כל המסביב לציפורן- בלי חשבון. במחקלחת הראשונה או אפילו בשטיפת ידיים הראשונה כל המסביב יורד לך- באחריות. אז תלכלכי בלי חשבון!!
 

hili

New member
זה בשביל הלק.. אבל מה

עם הבעיה השניה שלי...?
 

hili

New member
יאאאאאאאא

הצלחתי והצלחתי!!!
בלי עזרה של אף אחד!! חי..
לזון..
 
אני מבקשת

בכל מה שקשור ללקים, רולים, צבע לשיער, פדיקור-מניקור, קרמים לבוקר, ללילה, לאחה"צ, ולשעות בין הערביים - leave me out of it. בכלל ראיתי שהרעיונות שלכם ב -3 לפנות בוקר, לא יביישו את מיטב מדעני הכור האטומי בדימונה (שבעצם לא קיים, ובכלל רק מיצרים שם את המטריות הקטנות האלה ששמים על קוקטיילים). ובטח אתן גם ישנות עכשיו ובכלל לא יודעות שהתעוררתי, ואני ששה אלי קרב !!!
 
אמנם לקח לי כמה שעות

להבין על איזה קישור את מדברת.. :) ובכן... היות ואת המחליטה כפי שכבר סוכם מראש, את יכולה להחליט מתי לתת לו " להחליט"... קפיש? > עדן מחליטה שהנושא מוצה<
 

התמ-ים

New member
מספיק פעם אחת .. פעם אחת ..

שתבקשי מהחבר של החבר שלך ... שלחבר שלך כבר לא יהיה איכפת שצוחקים עליו ... אפשרות שניה, אל תשימי לק בצדדים ... רק במרכז הציפורן ... ככה זה לא ילכלך בצדדים, ולא תצטרכי לנקות ... אפשרות שלישית, ציפורניים מלאכותיות (או איך שלא קוראים לזה). ואז החבר שלך יחליט על מה הוא מעדיף שיצחקו עליו ... או שיצחקו על החברה שלו ... (ושיחשוב שוב!!!)
 
למעלה