הבעת דעה קצרה

הבעת דעה קצרה

על סיום העונה הנוכחית. דבר ראשון כפי שכבר נאמר- היה ממש מטומטם "להעלים" את כל עלילת עפרה ומושיקו (ובשביל לפצות על זה כאילו, הם ארגנו שבכ"ז הם יתאהבו בסוף) ויותר מדי פרטים אתה לא יודע מה כן היה בסוף ומה לא, את מה "צריך לשכוח" כי זה מבלבל.... ואיך שדני סלח לרננה וללולה עשו בצורה הכי מפגרת שיש. ועצם העובדה שהוא סלח לה פשוט לא הגיונית. דבר שני, לקראת הסוף, היו המוווון פרקים מרוחים ומשעממים, ואז בפרקים הממש אחרונים- נוצר חסך אז פתאום הם דחסו את כל הפאנצ'ים לכמה פרקים בצורה ממש מיותרת. כל הגילויים של מושיקו על דני, ושל רננה, אפילו עלילת ברנר ומייקל היתה כ"כ מרוחה ואדיוטית כל העונה (באמת, זה כבר ממש פתטי. ואיך שברנר שכח שגם לו היתה תקופה שהוא אהב את מייקל, נו זה פשוט מטומטם.) בקיצור פתאום דחסו הכל, וחבל. היו יכולים לעשות את זה הרבה יותר מותח והגיוני. אני לא רוצה להגיד רק דברים רעים, האמת היא שעובדה- זו סדרה שכיף לצפות בה, ויש אחלה שחקנים (למרות שיותר אהבתי את השחקנים מהעונה הראשונה.. ואפרופו- היה כיף אמנם שבוקי חזר, אבל בשביל מה לעזאזל...?!). פשוט צריך לבוא מראש עם ציפיות נמוכות ולהבין שכנראה היוצרים חושבים שהגיל המקסימלי של הצופים בסדרה הוא 11, או שבתחילת כל פרק הם ירשמו אזהרה: "הסדרה "דני הוליווד" הינה לא הגיונית, ולכן יתכן שתיווצרנה סיטואציות מסובכות שלא נדע איך לצאת מהן אז נמחוק פואנטה של 20 פרקים שלמים ונתעלם מהם כליל. כמו"כ אל תצפו לשום רצף הגיוני בין דקה לדקה ולשום תיאוריית מזוודות רציפה אחת. כללי המזוודה משתנים בכל דקה שמתחשק לנו לשנות. או במשפט אחד- אנו מזהירים אתכם מראש למקרה של עלבון, אם רמת האינטילגנציה שלכם היא מעל 0, השתדלו לא להיעלב."
ולמרות הכל, היה נחמד, כך שאני מוכנה אפילו לצפות בעונה נוספת.
אבל מכיוון שבטח לא תהיה, אנסה לענות על שאלת הסוף- דניאלה או רננה... : כמה שרננה יפה ומקסימה, אני הייתי בוחרת בדניאלה, בכ"ז רננה יותר ילדותית וקריזיונרית. בדניאלה יש יותר אופי מיופי (ביחס לרננה לפחות), והרי זה הכי חשוב...;] היא תוכל לחזור למקום שממנו היא באה (בניגוד לדניאלה שאין לה לאן לחזור) וחסל. זו דעתי (למרות שאני לא לגמרי סגורה על זה..P:) צ'או.
 

מוגלי7

New member
הוא התאהב בה ברגע שהיא גילתה לו את האמת.

דווקא הקטע של המדע הבדיוני עוד איכשהו מצליח לשמור על הגיון בסדרה בעוד שקטעי הטלנובלה הרגילים מצליחים לבלבל. איך הוא מתאהב בבחורה שעד לפני שתי שניות הוא לא היה משתין לכיוון שלה?
 
אם אתם מתכוונים לנשיקה

לא היה בה כלום. אחרי שהיא גילתה לו את האמת, הוא מאוד העריך אותה, ולדעתי, נתן לה נשיקת ידידות, לא יותר. אני לא חושבת שהם התאהבו
 
אין דבר כזה "נשיקת ידידות",

לפחות לא בסדרה הזאת.. וחוץ מזה כל הפרק האחרון הם רק עומדים חבוקים, אין פה מקום לפרשנות אחרת.
 

שיפרה21

New member
מה?!

מושיקו ועופרה הכי מאוהבים שיש! על מה את מדברת בכלל? ממש לא נכון מה שאת אומרת...
 
מסכימה כמעט עם הכל. (גם חוות דעת "קצרה"...)

היה באמת מפגר כל הקטע של השינוי מימד בסוף, זה גורם להרבה מאוד בעיות (אם מהתחלה הייתה אמורה להיות חתונה, אז למה בדיוק עברו מימד? מה קרה במימד שעזבנו? אם עברו מימד, אז החברים היו אמורים לדעת מההתחלה שמושיקו לא ימות, בוקי יהיה עם ננה וכו'..) גם הפרק האחרון יצר מלא פאקים ופרדוקסים- עם כל הדמויות שבאו מ68 והפרדוקס של עופרה. ובאמת החלוקה של הפרקים לא הייתה נכונה, ברנר ומייקל מרחו בטירוף את כל השטויות שלהם. אני בעצמי יכולה למצוא המוווון עלילות שהיו [כמו שאומרים הילדים] פי אלף יותר מעניינות, מותחות ומחזיקות את כל החצי המרוח של העונה. הקטע היחידי שאני לא מסכימה איתך הוא לגבי דני. לדעתי הוא יבחר ברננה, כי דניאלה במילא חייבת לחזור ל68' ולהמשיך את העלילה של עונה 1 משם, כדי שלא יהיה פרדוקס [כפי שהיא אוהבת לומר...].
 

MrHyde1

New member
ממש לא מפגר

בעיניי זו הייתה דרך מאוד מקורית ומוצלחת לגרום לאוסי ומושיקו להתחתן ולגרום לעופרה להיכנס להיריון מדודי. כל דרך אחרת הייתה יוצאת מאולצת וטיפשית (כמו ב"השיר שלנו 2" כשנינט התחתנה עם אריאל רק בגלל שהוא הכניס אותה להיריון). גם זה לא מדוייק שהכל נמחק, רק העלילה של מושיקו, אוסי ועופרה, וגם היא לא נמחקה כי אוסי ולולה ידעו על השינוי. אומנם בפרק האחרון היו המון דברים בעיתיים ולא הגיוניים, אבל בעיניי זו הייתה דרך מאוד יפה ולא צפוייה לסגור את הסדרה. לא כך? רק דבר אחד, הייתי מעדיף שדניאלה ב-2009 תהיה דניאלה שמתה ב-2008 ולא דניאלה מ-68, כי כבר נועה עברה משם וכולם יודעים שזה אפשרי, אז כשחושבים על זה לעומק הפגישה בין דני לדניאלה לא הייתה כזו מיוחדת (אבל עדיין מרגשת ויפה!). בכלל, אהבתי שלקראת סוף העונה לא הפסיקו לעסוק במסע בזמן בכל הדרכים האפשריות. שינוי המימד, הבאת דמויות מ-68 ל-86 (וההפך), השימוש הרב במזוודה והגילוי שלה ע"י כל הדמויות. אם כל העונה הייתה ככה אז זו הייתה עונה מושלמת. בנוגע לעלילת ברנר-מייקל, אני דווקא הייתי מרוצה ממנה. תחשבו על זה שבכל העונות של "השיר שלנו" ו"דני הוליווד" לא היה שום זוג שמתחילת העונה ועד סופה לא היו ביחד, וגם הם היו משעשעים. לא יודע מה איתכם, אבל אני אתגעגע
 
גם חלי וציון לא היו יחד מתחילת העונה ועד סופה

עד כמה שאני זוכרת... [וכמו מייקל וברנר לא באמת הייתה להם השפעה על העלילות המרכזיות, בניגוד נגיד למיה ועופר או רינגו ונועה] הם היו משעשעים, אבל באיזה שהוא שלב זה התחיל לעצבן. היה יכול להיות מעניין אם היו מגלים שלברנר/מייקל יש איזשהו קשר ללולה ולמזוודה והם היו מדברים עם החברים ומתכננים משהו נגדי. בפרק האחרון היו הרבה בעיות, אבל משום מה זה באמת נראה נחמד איך שעשו מלא פרדוקסים והשאירו אותנו לפתור את הכל
חחח קראתי באיזה שהוא מקום שזה מעין פארודיה על כל העונות של הסדרה, וכשחושבים על זה לעומק זה נשמע הגיוני.. בקשר לדניאלה- אני מסכימה איתך. היה הרבה יותר מעניין ככה, ובעצם כל הרצח של דניאלה היה "רק בראש" של החבורה. השימוש הרב במזוודה בסוף בהחלט היה מעניין, אבל באמת חבל שזה לא קרה מתחילת העונה- זה היה מוסיף פיקנטיות לעונה באופן משמעותי, ומקטין את המריחות..
גם אני אתגעגע... נקווה שתהיה סדרה אחרת שיהיה אפשר לדון עליה בכזה עומק. (דיברתי עם חברה שיש לה הוט על זה, וכל פעם היא מזכירה לי כמה זה מסובך...)
 

MrHyde1

New member
גם בדני אין ממש עומק ../images/Emo6.gif

אנחנו אלו שמסבכים הכל. אבל את צודקת, כיף שיש סדרה שאפשר לחפור עליה, בטלנובלות אחרות קצת קשה כי הכל רגיל מדי. אפילו "חשופים", שהיא אחת הסדרות האהובות עליי ביותר, לא הייתה סדרה שאפשר לדבר עליה יותר מדי. נטע פלוטניק אמרה בראיון איתה שהסדרה מאוד מודעת לעצמה ושסצנה עובדת רק אם יש בה לפחות שלושה דברים לא הגיוניים. אז יכול להיות שלמרות הכל התסריטאים מודעים ואפילו מכוונים לפאקים ולפרדוקסים, כמו שאמרת.
*חלי וציון דווקא כן היו יחד לפני הסוף, אני לא זוכר אם הם התנשקו או לא, אבל הם קבעו דייט מתישהו ובסוף הוא לא יצא לפועל בגלל אלינור שילון.
 

MrHyde1

New member
ועוד בעניין של מייקל וברנר

הבעיה איתם הייתה ששניהם דמויות מהאייטיז, בעונה הראשונה הזוגות היו שילובים של שנת 2008 ושל שנת 68 (רינגו ונועה, דני ודניאלה, מיה ובוקי). כך שלא היה אפשר לפתח את העלילה לכיוונים יותר מדי מעניינים כפי שהתרגלנו אליהם.
 
למה? היה אפשר נגיד

לגלות שברנר הוא הבן של דינה, אחותו של רינגו מהעונה הראשונה, (מה שמזכיר לי פאק בעלילה איך רינגו לא הלך לחפש את המשפחה שלו?) ואז רינגו הוא בעצם דוד שלו. ואז העניין שהיה בין רינגו למייקל היה יכול להיות יותר מעניין וגם היתה אפשרות שברנר יגלה על המזוודה וישתתף בעניין הזה. [עם מייקל זה לא היה יכול לקרות, כי רינגו אמר שהיה לו איזה קטע עם אמא שלה..]
 

enigma14

New member
בואנה עדי קלעת בול לתיאוריה שהייתה לי!

התיאורייה על ברנר התבאסתי שזה לא מה שקרה בסוף ובכלל על זה שהשאירו את ברנר ומייקל מחוץ לעיניינים........
 
בירצי? חחח זה עבר לי בראש רק עכשיו,

וזה באמת היה מעניין אם זה היה קורה, כי אז ברנר היה יודע על המזוודה, והיה משתף פעולה עם רינגו- וגם היה עושה לעצמו "בוקי" בראש [מקשר בין רינגו הדוד שלו לרינגו ה"נתנייתי"...] האמת- מאמצע העונה זנחו מאוד את כל העניינים המשפחתיים שבסדרה [חוץ מאוסי, לולה ורננה].
 
למעלה