הגדלה משמעותית של תקציב הילדים

Nice Phodo

New member
הגדלה משמעותית של תקציב הילדים

התגרשנו לפני מספר חודשים. הקמנו חשבון לצורך ההוצאות השוטפות של הילדים. עפ"י ההסכם יש רק תקרה של הוצאה בודדת. להוצאות מתחת ל 500 שקל לא דרושה הסכמת שני הצדדים. כך שבפועל האמא יכולה לקנות הרבה בגדים בסכומים קטנים אבל הסה"כ מצטבר ומרוקן את החשבון. ההסבר תמיד "אבל הילדים צריכים בגדים". היא רוצה להגדיל את סכום ההפקדות החודשיות ואני רוצה להגביל הוצאות. הילדים באמת לבושים למשעי ואני לא חוסך עליהם. מעולם בעבר לא הוצאנו סכומים כאלה על הלבשת הילדים. כנראה שהיא רואה רק את החצי שלה בעלות כך שהיד קלה על כרטיס האשראי. הצעות? תודה.
 
נהוג שבגדים כל הורה קונה, ולא מתקציב משותף

לפתוח הסכם שכבר נחתם ואושר בבימ"ש זה אפשרי אבל לא פשוט. התגרשתם בגישור? אם כן אולי תשבו לעוד פגישה עם המגשרת לחפש פתרון. אין פתרונות פשוטים לסיטואציות האלה שכל צד מתבצר בעמדותיו. תגיד שאין לך כסף לשלם יותר ולא שאתה לא רוצה. זה בד"כ עובד יותר טוב.

רק יצאתם לדרך החדשה כגרושים. זה מסוג המחלוקות שעוד תתמודדו איתן ורצוי מאד למצוא פתרון מבלי לשבור את הכלים.
 
הגדלה משמעותית של תקציב הילדים

שאלה פשוטה אך קשה כי אין לזה תשובה משפטית . גם לא ראיתי מה בדיוק כתוב בהסכם ומה המנגנון שלכם ביחס להוצאות .אתה יכול לבקש פירוט של הרכישות . באופן כללי כאשר מתנהלים יחד צריך גמישות הדדית . ברור כי צדדים אף פעם לא לגמרי תמימי דעים. אם שאר העניינים מסתדרים כשורה אני חושבת שלא כדאי לריב על זה .
&nbsp
 
הסכם יש לקיים בתום לב ובדרך מקובלת

אם הרכישות החד פעמיות חוזרות על עצמן בתדירות גבוהה עד כדי חשד של ניצול לרעה של ההסכם, יתכן שיש לראות בכך הפרת הסכם.
 
למעלה