הגדר מסוכנת לישראל !

mordin

New member
יתכן...

אני רק לא רואה מה אתה מציעה מלבד להפגין נגד הגדר? נגיד שנבטל את הגדר, מה אז? אנחנו לא נצטרף גדר אחרת להפריד בינינו לבין הערבים? באופן חד צדדי, בהסכם או בכל דרך אחרת (כדי שלא נתקע איתם פה יחד, אחרת הם ישריצו את עצמם עד שיהי רוב ערבי מוסלמי ואז שלום על ישראל). אלא אם כן אתה מצפה שהמשיח יחזור ויעשה להם לכולם תרנספר? כרגע, הגדר הוכיחה את עצמה במניעת חדירת מחבלים משטח הגדה התוואי שלה לא מושלם אבל בהחלט משאיר לנו מקום לחיזוק גושי התנחלויות גדולים ומצד שני חונק את הפלסטינים. בזמן שמה שאתה מציעה זה רק יספק תחמושת לתעמולה הערבית...
 

drorshli

New member
תשובה

ראשית מציע זה בלי "ה", טרנספר זה עם "ט" ואין דבר כזה פלשתינים....:) הכל מתחיל באימוץ הטרמינולוגיה של האויב אם לא שמת לב השתמשת בבטוי "הגדה" במקום יהודה ושומרון. לגבי מה אני מציע לעשות זה מסע ציבורי אדיר שיבהיר לעם ישראל שהגדר משרתת את האויב והיא בעצם הניצחון הכי גדול שלו מאז תש"ח. ולגבי שאלתך לגופם של דברים : לא, אנחנו לא צריכים שום גדר שתבדיל בינינו לבין הערבים ,כי גדר לא מונעת טרור, גדר משדרת שאתה מפחד והצד השני מבין את זה ומעודד מהצלחותיו הוא ממשיך ודינה של גדר כזו שהיא תזוז ותזוז ותדחוק אותך מערבה עד לים . ומה תעשה עם ערביי ישראל ? הדבר היחיד שמונע טרור הורא הרתעה ולא גדר במשך כל השנים לא היתה גדר אבל היתה הרתעה ולכן לא היה טרור ברגע שאין הרתעה לא תעזור שום גדר. ובקטן, קח את היישוב שלי מעלה רחבעם הוא לא מוקף גדר בתור עיקרון ואנחנו מסתובבים חופשי באזור ברדיוס של קילומטרים והערבים הבינו אחרי שהם ניסו מספר פעמים שאין להם מה לחפש באזור והגענו למצב שילדות בנות 12 יכולות להסתובב חופשי על ההרים סביבנו ללא נשק בלי שום בעיה דבר שבגליל בתוך הקו הירוק ליד הכפרים הערבים הוא לא מובן ,אני עובר כבר 6 שנים בתוך כפר ערבי בדרך הביתה ולא נזרק אפילו חצץ כי הם מבינים שזה לא ישתלם להם ושהתגובה שלנו לא תהיה רופסת כשל הצבא ולכן לא מתעסקים איתנו , מצד שני אנו מכבדים אותם ואני אף לוקח את המוכתר של הכפר הסמוך טרמפ מדי פעם . וזה המתכון לביטחון : הרתעה ,לא שום דבר אחר.
 

mordin

New member
אז מה מפת הדרכים שלך?

"והערבים הבינו אחרי שהם ניסו מספר פעמים" "ולא נזרק אפילו חצץ כי הם מבינים שזה לא ישתלם להם ושהתגובה שלנו לא תהיה רופסת כשל הצבא" "המתכון לביטחון : הרתעה ,לא שום דבר אחר" לא ממש הבנתי מה בדיוק עשיתם ומה בדיוק אנחנו צריכים לעשות. לגבי הגדר, גם אני חושב שזה לא היה הרעיון הכי מבריק אבל כרגע הגדר זאת עובדה בשטח ואיך שאני רואה את זה קרב אבוד אז במקום לבזבז אנרגיה ומאמצים רבים במשא ציבורי אדיר כנגד הגדר (שהיא כמו שצינת קונצנזוס בארץ ) אפשר לעשות הרבה יותר. לגבי המושגים הגדה, פלשטינים וטרנספר, אתה מוזמן לקרוא לזה איך שאתה רוצה אבל זה סוס מת, אם תפתח מילון בין לאומי הפרצופים שלהם כבר מזמן חקוקים שם. בכל מקרא אם זה ישמח אותך מבחינתי פלסטינים הם הערבים שאני רוצה לראות מעבר השני של הגבול. והגדה זה השטח שהם יצטרכו לקבל ( אלא אם כן המשיח יקדים את טיולו לאזורנו כמו שצינתי קודם) בצורה אופטימית זה כמה שפחות שטח עם כמה שיותר ערבים לצד השני של הגבול. לגבי המושג האחרון זאת מילה לועזית לא?
 

drorshli

New member
שום דבר לא אבוד

לשרון היה לפני 10 שנים 5 אחוזי תמיכה ומס' שנים אחכ נבחר לראשות הממשלה , וכל המאבקים בהתחלה נראים חסרי סיכוי אבל אם יש רצון ואמונה אז מצליחים . לגבי הרתעה זה מאוד פשוט כל אזור שנחליט שהוא בטוח יהיה בטוח זה מאוד פשוט זה רק עניין של החלטה ותאמין לי אם שר הביטחון היה נותן הוראה לצהל שמקיימים את טקס יום העצמאות בככר העיר בעזה בהשתתפות 100 אלף איש אז זה יקרה הכל עניין של החלטה ושל נכונות לשלם את המחיר . את בית לחם כבשו עם ג'יפ פתוח היום מסתובבים בשטות הזאת - בהאמרים ממוגני ירי שרק משדרים לאויב שאנחנו מפחדים ומזמינים עוד טרור הכל עניין של החלטה אם תחליט שישראלים נוסעים בתוך בית לחם כמו שהיה פעם זה מה שיהיה ואם תחליט שיש אפס סבלנות לזריקת אבנים אז לא תיזרק אבן זה מאוד פשוט. קח את הכביש שאני מגיע דרכו הביתה צה"ל נוסע שם עם מיגון נגד ירי אני נוסע שם בכל השעות גם ב2 בלילה וגם נשים לבד בלי נשק דרך מרכז הכפר ולא קורה כלום כי הכל עניין של הרתעה וכשיש הרתעה אתה לא צריך גדר. ןאם דבר הוא רע אז הוא רע ואם הגדר רעה לישראל והיא רעה, אז צריך לדאוג להסיר אותה ולא להמשיך עם מצעד האיוולת בגלל שהתחילו אותו.
 

drorshli

New member
היי

למי שמסכים איתי בעניין הגדר אני מבקש לא להתייחס אל מה שכתבתי כאל עוד הודעה אלא כאל משהו שהוא בנפשנו ולהעביר הלאה בתפוצת נאטו תודה! אני מתכנן לצאת בקמפיין בעניין ואני צריך כל פירסום.
 
למעלה