הגיגי מעגלים

הגיגי מעגלים

אז נתחיל בתזכורת שמעגל הוא האופקי של כדור , והכדור מתחיל מנקודה שמציינת פעולה . אם נאמר שיש לנו מספר רמות של אור פנימי המתפשט מרמה לרמה בצורה סיבובית עד שהוא מגיע לכדור ומעגל . כאשר כל רמה לובשת את זו החיצונית לה . כאשר בתוך הפרמטרים של הגוף ניתן לומר שהנקודה נעה בין קודקוד הראש בקו ישר עד לנקודת החיבור בין האגן ועצם הזנב ועולה חזרה לקודקוד דרך כל הרמות בעת ובעונה אחת . מסביב לתנועה זו מתפשטים כדורים ומעגלים .היוצרים שדה כמו ביצה של שלוש אמות . וגופינו רק מכיל חלק ממעגלים אלה והשאר בהילה . כאשר המוטיב ההכרתי/תודעתי שלנו פרוס בתוואי הביצה הזה . ויש לו נרטיב מרכזי , שלעומתו תלויים בעצם כל מה שאנו תופשים וחווים . כאשר אנו עושים מדיטציה אזי כל בלל החוויתי תפישתי צף לו , ומסתדר לפי סידור פנימי שהוא לא הגיוני למרות שיש לו רציו פנימי . ולעיתים אנו מזהים אפיקים בהם נרטיבים משניים עוברים בהם בין כל מה שצף , ואז אנו לומדים על אפיק של מוטיב פנימי שמגיע עד לגבולות הביצה . זה חשוב כי זה נותן לנו את האפשרות לתעל על המוטיב הפנימי כל מיני סוגי השפעות , תחילה רק כאמצעי של חישה כלפי טווח של שלוש אמות , ובו הכל מאיר מודע וחושב , ואז נפתחים לנו היבטי מודעות והכרה וזרימת מידע , בשלבים שבהם אנו לומדים להתחבר לאפיק באופן קבוע , מסתדרים כל מיני תכנים של מודעות מחשבות רגשות דמיונות והארות של חלימה פנימית לא הגיונית המביאה לנו שלווה . בשלב זה צריך לעבוד על למרכז את הדברים לקו הקודקוד והאגן , ומשם להתחבר אל האפיק . ככל שנגביר את הקשר בין האפיק לקו המרכזי , כך העוצמה הפנימית תעלה , עד שלבסוף היא תאיר לתוך האפיק ואולי לעוד אפיקים . בשלב זה אחרי שזה האיר לתוך האפיק יש לנו מספיק חיות/אנרגיה לתעל בבטחה כלפי המעגל , ולמלא אותו באור , ואז כל הניסיון שלכם עם דמיון מודרך וכאילו עבודה עם מעגלים עם הדמיון תישא פרי , אלא שזה לא יהיה עם דמיון זה יהיה אם אור מודע פנימי . שלב הבא תמלאו את המעגל באור פנימי ,מהמרכז דרך האפיק למעגל , עד שהאפיק יאיר כולו , ויחזור משוב של אור מקצה המעגל דרך האפיק חזרה למרכז . עתה אפשר להתחיל להתעסק בעיסוקינו בבטחה . כאשר כל זה נעשה אזי ניתן להאיר את הקו הפנימי ולעלות רמה ברמותינו הפנימיות , ואז כל מיני תכני אינטראקציה עם הבריאה יהיו +רמה נוספת שאותם אתם לא מכירים מחיי היום יום . והם פותחים עבודה אם אלמנטים רבים ומגוונים באופן פנימי לגוף ואף באופן חיצוני כלפי המציאות החיצונית . וזה עוד מסלול פנימה ולמעלה ברמותינו הפנימיות . שיכולים להשפיע על תכני השפעתינו . אולם עסקנו במעגלים . כאשר אנו מרכזים תודעה למשל בנקודה בטווח השלוש אמות , אנו מזרימים את כל השלכתינו החוצה , ובכך מתעלים נתיבי השפעתינו הפנימית הכוונתית והרצונית , כאשר יש לזכור תמיד להחזיר את נקודת הריכוז פנימה . באופן טבעי כל אחד בנוי טיפה שונה , ומה ינבע בסתם ריכוז בנקודה יהיה שונה . וצריך להכיר מה זורם טבעית אצל כל אחד , מהפנימי החוצה , ולזהות לפי זה מה שיטת ההתקדמות המתאימה . מספר הכיוונים שאפשר להתפתח עליהן הוא עצום . ואופני הזיהוי שלנו כלפי הסביבה עלולים לעבור שינוי . וזה יכול לבוא בזיהוי פנימי של מה בריא וטוב , ובכך אולי נבקש להיות מרפאים . או להיות מדריכים רוחניים . כאמור יש לנו מספר רמות שהם מאירות לתוך הביצה , כאשר הרמות הגבהות יותר, יותר במרכז הביצה . מרכז הנביעה של הגוף כלפי הביצה בא כשני רוחב אצבע מהטבור . ומיקוד הריכוז בנקודה צריך לבוא תחילה מהראש ולהשתלב עם מיקוד מתקדם יותר מתחת הטבור . כאשר כל אימון או תרגיל כזה צריך להסתיים פנימה !!!! בדרך ניתן לתעל את כוחתינו מרמותינו השונות בהם אלמנטים שונים כולל היסודות , לכלל השפעה במעגל . ובדרך לשים לב לצורת ההארה הכדורית והאופקית המעגלית , ולייצב רגישות לטווחים אלה לפני השחיקה שבשימוש רק לעומת מעגל . שלב נוסף הוא לסמן מעגל חיצוני . כאשר סידורים של נביעה פנימית יכולים לבוא כסמלים או סג'ילים .(ואז יהיה לזה גם כוח מעבר לרק דמיון). תכנים כגון אלו הם למתקדמים ולא פשוטים , ואלה שהוציאו מהכוח אל הפועל תכנים כגון אלו , מעבירים אותם לתלמידיהם , כצורת חניכה בהם נפתח בעזרת המורה נתיב שכבר נחצב , והוא בדרך כלל מכיל כל מיני הוראות כוחות וסגולות נילווים . מורה טוב יכיר מספר נתיבים ויחנוך את החניך במספר אופנים (המסלול הקצר לכוח) ואחרי חניכה יעשה ייצוב לאפיקים . אחרת צריך לחצוב נתיב אישי וזה לא קל . אנו מכירים הרבה אנשים שעושים כבר בהתחלה מעגלים עם סמלים , כדי להתחבר לחפיפה של חניכה או עוצמה בצורה מהירה . ולרוב זה לא יעיל אלה עם יש מורה שאצלו הנתיב פתוח לרמתו , ובדרך כלל לכאלה יש איזה מספר תלמידים . מסלולי עוצמה וכוח במעגלים הוא נושא נרחב מאוד, רק שהוא מבוסס על הפנימי ואיך הוא פועל החוצה . וזה אני מקווה שהצלחתי להבהיר קצת . סתם קצת הגיגים , שזה לא בדיוק מה שרציתי לכתוב , השעה כבר מאוחרת . כי זה רק מרמז על הרבה מאוד נושאים ואפשרויות וכל פסיק פה אפשר לכתוב ספר . רציתי לכתוב על המעגל פריסת התודעה הפנימית וסידורה הטיבעי , ואיך משם להגיע לתכנים ומלפסים יותר עמוקים , וגם חלק מזה, שזה יותר השינויים התפישתיים , שיכולים להשפיע על ההתנהגות ותפישת הקיום , וגם בדרך של מסלול הגדילה הפנימית יש כל מיני כוחות הסרים למרותינו וכיצד לרתום אותם . זהו לעכשיו ... דוד
 
עוד הגיגים

חידוש הפעולה היחסית בתוך תחום הביצה, כאילו מחליטה ומבטלת מה שיש וקובעת את התצורה של הפעולה החדשה על גבי מה שהיה בתחום הביצה , והיא ממשיכה אור פנימי שמשתלב עם מה שהיה דבר היוצר טווח קיומי בביצה בו יש תהליכים שביחד עם האור המודע נותנים יחס של שינויי מודעות , דבר המסביר את חישת האינטואציה שלנו , כאשר אופני המודע עם האור באים מרמה מודעת וחושבת יותר גבוהים ופנימיים והם מכוונים את האינטואציה שלנו . אחד הפטנטים זה להתחבר לזה וללמוד את מנגנון האינטואציה , שבא כאמור כרציו פנימי שלו תנופה לעומת שאר פריסת אורותינו בביצה , ואז נוצרים מצבים שמה שהיה הגיוני במצב אחד הוא רק הגיג באספקלריה של של התנופה המתחדשת . דבר המוביל לכאילו חוסר הגיון , ועל כן יש לפתח מתודה בא יש שפה מובנת לנו של הרציו הפנימי , ולפתח ייצוב של תפישה של הרציו הפנימי ואילו ערכים מקבלים הדברים שמושפעים מהתנופה , כאשר יש לזכור שמה שמושפע מהתנופה עדיין נמצא בביצה , והוא יחזור או כהגיג או כמשתלב עם הרציו הפנימי . ואז יש לבנות מסלול מהמוזז מהתנופה ועד לחזרתו והשתלבותו עם הרציו הפנימי , ואז נוצר שדה תפישה רחב ויציב יותר . בו אנו לומדים להשתלט על הזרימה מאיתנו וחזרתה , ולפתח בתוך זה אפיק ייציב של כוונותינו ורצונינו . הרבנים קוראים להליך זה יישוב דעת , והם מנצלים תלמוד משנה וגמרא לציין את השפה הפנימית של הרציו הפנימית , וכן את המוטיבים שהולכים ושבים . ואז לימוד של מאפיינים פנימיים יותר והליכיהם אם חשיבה גבוהה יותר . יישוב הדעת חשוב למאג בבניית עוצמתו האישית ותיעול מבעו הפנימי השפעתי . כאשר המאג לומד את פריסתו במעגל של שלוש אמות כגודל הביצה התחילית . וחוצב הליך פנימי אישי ומיישב את דעתו ואז נביעתו ייציבה וחזקה . כאשר עתה נתמקד קצת יותר במעגל . כאמור יש איזה נביעה עומדת מפנימיותינו המלווה אותנו ופורסת מרחבים המורכבים מאורות ומודעות . צורת המעגל היא מנביעה של כדור , ואנו צריכים ללמוד את ניתובינו הפנימי עד לקצה המעגל , וללמוד את ניתובינו הפנימי בכדור , כאשר הכדור והמעגל הם כאילו בלל של מודעות לא מסודרת , והקו הפנימי עם הרציו הוא המאפיין שלהם שנותן להם ערכים שאנו מתרגמים זאת להכרה מודעת וחווית הדבר . כאשר בשלב הראשונים זה הכל מבולבל , ואנו סומכים בעיקר על חוויה ואינטואציה , וקצת על השכל הקר . כאשר השכל נותן לנו סידור ההשלכות עתידי בו מתאפיינים הכוונות שהשתלשלו + אלמנטים של חשיבה מקובעת ולא זורמת . כאשר תפקיד זה מתהפך אחרי יישוב דעת , ואז השכל הוא חלק מהזרימה וזה גם תלוי כמה מהדעת יישבנו . ולכן המנגנון הבסיסי של שכל קר יישמר וצריך גם להיות מודעים להליכי פעולתו ולעיתים גם לשמור עליו . כאשר מאג מתעל את עוצמתו האישית ,הרי הוא מנצל את זרימתו הפנימית ומה עוצמתה , ואם הוא גם יישב דעת וחיזק את עוצמתו הפנימית , הרי הסיכוי שהמשוב הביצתי תחילה והמשוב מטווחים גדולים יותר ישפיע עליו לרעה נמוך , ויש אף נקודת היזון חוזר בו המאג מתעלה מעליה בעוצמתו האישית הפנימית ואז משתחררים לו עוצמתו וכוחות , ואז יש מצב של גדילת טווחים של חישה והשפעה . כאשר יש כאלה שמקצרים את הדרך בלי לעבוד על הפנימי ועוצמתו , ורק מתחברים יישירות החוצה , דבר הפותח אותם להשפעות וסכנות חיצוניות . אז כאמור בטווח הכדור מעגל ביצה יש פריסה של הכרה מודעת שאנו מטיילים בה. והרעיון הוא לעלות על מסלולים שלנו בתוך הביצה כדור מעגל . ואז לנצלם כאפיק , כאשר בניסיונות כגון אלו , כל התת הכרה עפה לנו מול העיניים עד למצבי חלימה עירים , דבר היכול ללא עבודה מסודרת והדרכה להוביל לחוסר ייציבות ואפילו שיגעון . אולם אם למדנו להשתשלט בבטחה על אפיק פנימי . עתה נכונה לנו העבודה מה זה אומר במגע עם מעגל מסומן חיצונית , או מה הגישה בכלל כלפי אביזרים , וכלי שימוש דבר הניתן לתכנות ברמה מסויימת . יש לזכור שכל השלבים הללו הם של מתחילים , והעיסוק פה הוא באורות פנימיים , ועדיין לא הגענו רשמית לעבוד עם האור המקיף שזה בעצם תחום המאגיה (לפי הקבלה). ואילו שלבי הכנה בה עובדים עם כל ההיבטים הפנימיים ההשלכתיים החוצה אופני פעולתם ודרכי השפעתם . ואז בפשטות הגברה או העצמה שלהם משחקי טווחי השפעה שימוש באביזרים או בכל דבר בבריאה וסיווגו לפי יחסו למבעינו הפנימי . ופה זה ממש תחום ענק עם ריבוי של אפשרויות פיתוח ולימוד ושימוש טכניקות גישות שונות אסכולות ובתי ספר ודרכים שונות . כיצד דברים כגון אלו הצטיירו בגישות שונות או בפולקלורים של עמים שונים ומסורות שונות , וכיצד מתחברים לכוח או יכולת להשפיע . נסיתי להעביר פה איזה ראייה של המבע הפנימי עד למעגל . כאשר יש לזה הרבה יותר מרכיבים כיצד בתוך המבע הפנימי הנ"ל אני רותם כוח של ייסודות הנמצאים בתחומי הפנימי , או כיצד אני רותם יסודות אלה מהנמצא בחיצוני לי שזה כבר מאגיה . מאג טוב ילמד את שני היבטי ההפעלה של ארבעת היסודות בין אם הם פנימיים או חיצוניים , וכיצד להתחבר עליהם . והיסודות הם רק אספקלריה אקטיבית למבע הפנימי וישנם עוד אלמנטים בהם המאג לומד לנצל את מבעו הפנימי . כי הרי המבע הפנימי הוא רק שלב הכנה לשימוש בכוחות חיצוניים במקיף שזה עיקר עיסוקו של המאג . וביימינו הטווח הפנימי והשפעתו +אמצעות עזרים מחשיבים ככישוף ,שזו טעות לעניות דעתי . אבל זה כבר תפש אז למה שנתווכח , זה לא הכישוף שכתוב עליו בתורה .זה הגיג מודרני שגם עובד . טוב קצת על... דוד
 
וקצת עוד

הפעם נתמקד מעגל שאנו מסמנים , אם זה תל עפר קטן או מלח או שירטוט על הרצפה עד עתה דיברתי על המעגלים הפנימיים , עכשיו קצת נתרגם למעגלי חוץ . למתחילים המעגל הראשון המומלץ הוא על אדמה אדומה ,בו אנו מודדים שלוש אמות ובקצה השלוש אמות אנו עושים תלולית עפר קטנה לאורך היקף המעגל , ורצוי שלא יהיו אבנים או צמחים בטווח המעגל ,הקיצר שום דבר חוץ מאדמה אדומה . יושבים באמצע ומתרגלים את הנביעה הפנימית עד קצה המעגל . כאשר עתה נשים לב לאנרגיה שעולה מהאדמה , ואיך זה משפיע על הניתוב של הדברים שעד עתה עשינו בתרגולי מעגל פנימי, כאשר הבסיס הרוחני עובד באופן הבא . לאדמה האדומה מספר פעולות קבועות שהם בדומה לנקודה הפנימית הרצה לאורף הקו בין קודקוד הראש לעצם הזנב והאגן . ועתה עם הנקודה או הקו הפנימי אנו נחבר את אנרגית הביצה דרך הנקודה שנמצאת כרוחב שני אצבעות מתחת לטבור , ונכוונה לחוש בנקודה מקבילה שיש באדמה , ונגלה שיש איזה חפיפה פנימית בין התנועה של קווינו המרכזי והאדמה האדומה , ועתה יש מספר אפשרויות ניתן לחוש בפעולה כמו הקו הפנימי שלנו שיש באדמה , לאדמה האדומה יש כ-6 קווים כמו שלנו יש , וה-6 הנ"ל הם מה שנותנים כוח למאכלים הגדלים על האדמה ובתוכה , ומכך מזינים אותנו , ואפשר להתחבר לקווים אלה ולקבל השראה מקבילה של חיזוק קווינו הפנימי ובכך לגדל עוצמה פנימית וכוח . כאשר ניתן לגרום לאפקטים של זה ללות אותנו , וכל אחד ימדוד עד היכן זה מלווה אותו ועד כמה משפיע עליו ועל אורכותיו , זה מעגל בסיסי , וחלק מהעניין הוא לחוש בהשראה של האדמה ולחזק את נביעתינו הפנימית ביחד עם האדמה האדומה . שלל התובנות והראיה של זה יכולים להעמיס עלינו הרבה עד שלא נרגיש כלום . ולכן מומלץ להתחיל באביב תרגול כזה או בחורף או בסתיו לא בקיץ . לאחר שלמדנו מספר פעמים חישה וחיבור אלה ,(ולסיים בלהכניס את הכל פנימה ) עושים אותו דבר באדמה חומה , ובחיבור שמים לב לחיבור השונה ומה זה עושה לביצה שלנו , לאדמה החומה 3 קווים שהם כמו הנקודה של הקו הפנימי , ועוצמתה חלשה יותר , ואולם זה קל יותר לחוש בדברים ויש יותר ביטוי לעוצמתינו . ואז לעשות אותו תירגול אם אדמה שחורה כאשר באדמה שחורה אין קווים ואתם רק מביעים את השלכתכם הפנימית , החושים ממש יעופפו ויהיה הכל קל . לאחר שלמדנו לחוש באדמות השונות ובגבולות המעגל ולעשות תרגילים כמו הארת כל המעגל באורי הפנימי , ואז הארתי + הארת האדמה ולעמוד על ההבדלים בין העוצמות השונות ומה קורה לנו תוך כדי משחקים אלה , דברים כגון אלה הם בבסיס הרבה מאוד מעשיים מאגים , ומשמשים להרבה עניינים שונים . שלב הבא הוא להכיר ממשקים נוספים של תוחמי מעגל והשפעתם הדקה , דהיינו עם אני שם מלח או פיח/גחל כבוי וכו' כגבול המעגל של השלוש אמות . המלח לעניין זה הוא סוג של מוח של הבריאה שמשתלשל והוא כמעין חוצץ בינינו לשאר הבריאה , ולא לשכוח כל דבר צריך לעבור פילטר של אינטואציה ושכל קר ולפתח את מה זה אומר לי באופן אישי כלפי המעגל הפנימי שלי לביצה או לאפיק הפנימי ועד לקו המרכזי , ולפתח סוג של נתיב השראה וממשק חיבור בינינו וגבולות המעגל . לאחר מכן ניתן אחרי עבודת מטה רצינית להתחיל להתייחס לדברים מעבר לגבולות המעגלים . ואז לנסות משטחים שונים היכן האפיק שלי זורם יותר טוב ויותר מתחבר , איזה סוגי תוחמים למעגל טובים יותר להשראות שונות ושימושים שונים ... ואיך זה משפיע עלי , לעשות אנליזה של איזונים השפעות והדרך להשתחרר מהם , אילו נביעות יותר טבעיות לי . כאשר יש לזכור שכל תוחם מעגל משמש ממשק לפנימי וחיבור לחיצוני . מניסיון עדיף להשקיע במעגל באדמה אדומה הרבה תהליכים ואנרגיה ורק אחר כך לעבור לסוגי אדמה שונים . אם אתה מתחיל ולא מצליח לחוות כלום , יעני סתם יושב במעגל ולא קולט כלום , זה כי יש עומס רוחני גדול עליך , ואולי כדי שתעבוד על חיזוק האנרגיה הפנימית שלך קודם , אתה חלש מידי להתעסק בדברים . אם בכל זאת תרצה לחוש נסה במעגל על אדמה חומה או שחורה . בסיס איטי אך ייציב זה על אדמה אדומה (לוקחים את הדשן אל מקום טהור) . שלבים נוספים הם הכרה של כל מיני עזרים כגון: חרבות פגיונות אבנים קריסטלים נירות מחומרים שונים קטורות אפילו צמחים שונים . ולבסוף גם יין(ולא לשכוח לברך על הגפן)ועוד ריבוי של דברים . כל זה נותן הכרה בסיסית למתחיל להגיע לעבוד אם כוחות גדולים יותר אם עוצמות כלפי מעגלים , וזה כבר דבר יותר מורכב . אז זהו עוד קצת הגיגים ... דוד
 
טוב עוד טיפה

והפעם השפעות של מעגל . אז נחזור לתאוריה הידועה שיש לנו 365 גידים בגוף שהם רושם של 365 גידי אור היוצאים מגוף האור שלנו ו-365 ימים בשנה , וחנוך לקח אותו האלוהים בגיל 365 . 365= שס"ה , שזה אומר ככה . האות 'ש - מראה על נקודת מבט: על מצב נייח ,ועל הדינמיקה הקודמת שהביאה למצב זה , דהיינו המשכת העבר . ומתווסף לזה היבט המסובב (מהפנימי החוצה) שבא לנו כסובב לנו(ומצויין באות ס') , דהיינו גוף האור מסובב את החיצוני לו והמשכה זו של הסיבוב באה לנו כהיבט של גידי אור וגידי גוף ומספר הימים בשנה ומספר שנות חייו של חנוך לפני הילקחו . דהיינו איך המוטיב המסובב בא לביטוי כמציאות ,בטווחי השפעה שונים , אם זה כגידי אור עד קצה העולם והבריאה, או כגידי הגוף המפעילים את הגוף בשילוב קישוריות לגידי האור עד קצה העולם והבריאה , חלק מאיך אנו מזרימים השפעה החוצה, ולבסוף איגוד של כל זה במשך 365 שנה , שסוגר עוד מעגל של קיום השפעתי פנימי . וכן כל טווח כזה של השפעה וחיבור בין הגידים השונים הימים בשנה ו-365 שנים של חנוך , הוא היבט מעגלי/כדורי . וכך נביעתינו הטבעית באה לידי ביטוי . לדוגמא אם אנו חווים פחד , אז זה בעצם סידור של פיזור עצמות חנוך , או כיצד מצבינו הפנימי פרוס לעומת המעגל הגדול יותר של פנים האדם ברמה הכוללת יותר של חנוך , ופנים זה בא כהיבט המעצב את המרחב בו אנו נתונים ומתייחס להבדלותינו שחלקם כאמור פרוס בגידים . (שגידים זה ביטוי לאור מתגבר ביחסיות של הבדלות ), ואז היבט זה כאנו לא מאוזנים איתו יוצר פחד . אולם רציתי לדבר על ההשלכה בטווחים אלו הנפרסים מגופינו כטווחים שונים של מעגלים , כאשר לפי תפישה מסויימת ביהדות אנו אמורים לאסוף את כל חלקינו הפזורים ואז להיות כדור אור , ולזה כתבו את המשפט "חדל לך מהאדם כי במה הוא נחשב". דהיינו להתעורר להווית אור גדולה יותר שלא מחוייבת לפורמט נברא של גוף. ומהרמה הזו לרמתינו פה בעולם נסב ענייני הרוח והקיום , שחלק מעניינים אלו נותנים לנו אופציות קיומיות ושימושיות , בהם להתעסק במאגיה ולנצל היבטים של מאורינו לעומת כוחות נוספים בבריאה , בכדי להתמלא באור ולגדול . אז הקיצר יש במעגלים הנפרסים מכל ענייני ה-365 או שס"ה , יש בהם נתיבים ואפיקים ביש , מה מידתם ביחס לכדור הארץ או לגרמי השמים וההשפעות השונות של הבטי אור מודע כרוח או גשמי או נוזל , ועד לשימושים בכל מיני אספקטים מרמות שונות של כל הליך זה מהפנימי לחיצוני +מה שעוד קיים בעולם ובבריאה , שעיקר הפריסה כלפי חוץ היא במעגלים . ואז משם ממשקי החיבור שלנו לאלמנטים וכוחות ונביעות וכו' הקיימים בחיצוני לגופינו הפיזי , ואיך כל דבר משפיע ומה פועל ואיך , כאשר היחס הבסיסי הטבעי הוא מעגלי ,שבא מהפעולה של הנקודה על הקו הפנימי , ובתווך של כל זה נמצאים הלחשים השיקויים האיבזורים המשפיעים והטענתם ,ועוד ריבוי אופנים ושימושים , שבשם כולל קוראים לכל זה ועוד מאגיה . אז בעצם יש לנו פריסה של ממשקי מעגלים הנשלחים בשלוכות מאיתנו חלקם טבעיות ולא מודעות באופן טבעי , וחלקם אנו מכוונים ,דהיינו אם אני מפעיל כוונה או רצון , בדרך של הפעולה הזו יש התלבשות של ממשקי המעגלים הרוחניים סביב הכוונה או רצון ואז אנו נעצים בדרך מחשבות רגשות מהווים אינטואיציה ושאר מרכיבי נפש רוח וגוף , בתצורת פריסתינו הטבעית , ודרך פריסת מעגלי השס"ה יתרחב הטווח השפעתי , אם זה כלפי גיד גופני או של אור או כלפי יום או בטווח שנים , וכל זה יתלבש סביב הכוונת הכוונה או הרצון שלנו , עד שיגיע ליעד המתוכנן ומה רמת הדיוק והתיזמון תלויה עד כמה אנו מאירים באופנים אלה . וכל זה כאשר אנו משתמשים בממשק הטבעי שלנו , ישנם גם ממשקים הופכיים כגון רוח הפוכה או תהודת חלל תהו ובהו . ממשקי מים חושך תהום ועוד ריבוי ממשקים , אבל זה כבר עניין יותר מתקדם . רציתי קצת לדבר על ההשפעה המיידית של ההשלכה דרך המעגלים הטבעיים כביכול , ואז לחיבור הדברים לכוח המילים או עצמים שונים , ומה מרכיביהם ומכך איזה תודעה ומורכבות הם מכילים , ומכך מה השפעתם בחיבור לניבעתינו הפנימית הטבעית . ואז נחזור לגדלי המעגלים (השלוש אמות)בהם העוצמה הפנימית מלווה אותנו , וכיצד כאשר אנו עוזבים מעגל , כיצד זה מלווה אותנו . דרך כל מעגלי השס"ה הטבעיים ,ואז מה מהמרכיב הנ"ל מלווה אותנו בדרכינו . ואולי נבין למה שמים מזוזות בדלתות ביתך ובשעריך . ומה כוחם של עצמים עם הטענות של השפעה , וכיצד זה מלווה אותנו בדרכינו במציאות . ומה מידת החיבור שצריך להגיע למעגל לפעולה מלווה או רק שזה נשאר בתחומי המעגל . אילו כוחות לרתום למעגלים שילוו אותי מעבר לתחומי המעגל הפיזי , איך זה פועל ולמה ומה המחיר . ראיתי שלכל אורך היסטוריית הפורום לא נגעו בזה בכלל , וכל אחד פה מחריז שהוא כבר מבצע דברים מופלאים , ובדברים הללו הדרך הקצרה היא הארוכה עם המחיר הכי כבד . וכל זה ברמת הבסיס לפני שנוגעים במאגיה אמיתית . יאלה חברה עם הרמה הגבוהה של הדיוניים איפה אתם ? דוד
 
חידוד קטן

הטענה היא שכדי שהמעגל שאנו עושים של שלוש אמות(כ-90 ס"מ) , ילווה בהשפעתו אותנו אנו צריכים ממשקי חיבור להעברת התכניים , יש לנו ממשק טבעי שאותו טרחתי לציין בכתבים מלמעלה , שדרכו עוברים השפעות פנימיות שלנו כלפי חוץ דרך התגברות השס"ה מעבר למעגל . ולכן בתנועת הדברים חזרה תוחמים את המעגל (במלח או פיח/גחלים וכו' )כדי שזרימת התהודה החוזרת תעצר בהם, ולא תגיע אלינו . השפעות פנימיות שלנו יכולות להיות משאלות כוונות רצונות מחשבות רגשות אורות לחשים וכו' באופו טבעי . דרך ממשקי השס"ה כאשר אנו צריכים רמת השפעה פנימית גבוהה יותר כדי שתכנים אלה יגיעו מעבר למעגל , ויעברו את אופני ואפיקי השס"ה . ישנם עוד ממשקים כגון תהו בהו חושך תהום רוח הפוכה טומאות ועוד, אשר יכולים לשמש ממשק בו הליך השפעתי מיתוך המעגל נעשה , ואז זה אפיקים לכוחות לחשים וכו' , אפיקי החושך הטומאות הרוח ההפוכה ,נקראים בשם כולל מאגיה שחורה . וכאמור עיצתי בעניין היא לעשות שני מעגלים מעגל ראשון של הטבעי , ומעגל נוסף חיצוני יותר בהיקפו לפעולה עם כוחות אלו . שלב נוסף הוא זימון כוחות ויישויות להשפעות רצוי במעגל משני . טוב זה עוד חידוד קצר ... דוד
 
נתיבי עוצמה

בחנו את המעגל , שבא בעצם מכדור, שבא מתנועת אור פנימי . ואז מהפנים החוצה יוצאים אפיקים מתנועת האור בצורה סיבובית , כלפי המעגל והכדור , כאשר מהתנועה הפנימית יש מספר רמות של התפשטות , על האפיקים הללו מולבשים החושים שלנו , שהחוש הוא בעצם מחוש של אפיק האור המודע ותנועתו בטווחי המעגל וכדור המלובש בטווח ההתגברות הפנימית הנקראת גוף . ואזי יש לנו פריסה תלת מימדית , שרובינו יודעים להתייחס באופן מסודר רק למה זה עושה ופועל ברמת המעגל , דהיינו חסר לרובינו הזיהוי הפנימי של האפיקים וזרימתם ותווחם הפנימי יותר ולא במעגל החיצוני לגוף . ומה גורם לבילבול ואי הסדר הלא מודע שאנו לא תופשים , זה משחק התנועה הפנימית לאורך האפיקים עם מרכיב של זמן , ופה צריך לפרט מה זה זמן אישי , ההגדרה הקלאסית היא של מרחב המקיף את הפנימי כקיום שחולף מהקיום . מעין מראה מרחבי של תצוגת פנימיותינו בבואה במרחב . ואז זה אומר שעל התוואי של האפיק יש מעין מנהרה תודעתית, שאותה אנו מכירים מהאינטואיציה , והיא קצת יותר רחבה וחושבת . נחזור להתמקד באפיק , לאפיק כאמור יש מסלול סיבובי מהפנימי החוצה , ועוד מראה וטווח זמן נלווה , כאשר באופן חוויתי המסע הנ"ל הוא של המודע וההכרה הפנימית הנעה כלפי חוץ , ובדרך בזרימת האפיק יצצו לנו כל מיני מחשבות תהיות חלומות דמיונות שאלות קיומיות , מי אנחנו ומה אנחנו , אבל כאשר אנו מאומנים בהתחברות לאפיק,אזי יש לנו אפשרות להתקדם לאורכו ולשלוחותיו לתוך המעגל או הכדור החוץ גופי , או להתקדם פנימה לתוך רבדים פנימיים עמוקים יותר . שבהתחברות לרמה פנימית יותר המודע ואורו יותר גבוהים וחזקים , ואזי העוצמה כלפי המעגל/כדור גדולים יותר . ואז אפשר להפעיל באופן טבעי השלכות פנימיות כלפי המעגל או עד היכן ששלוחות האפיק מגיעות . (חשוב לא למצות את כוח האפיק בהשלכה החוצה כמו בבירור משהוא מהעולם , כאשר השלוחה מתקדמת לאורך נתיבי השס"ה הטבעיים , או אפיקי חושך תהו בהו וכו', כי אז אנו נחלשים ופתוחים לדברים חיצוניים ) . כאשר יש מיקוד וריכוז וחשים/רואים מנהרה של מודעות הנשלחת מאיתנו , חשוב למרכזה ולמקדה לאמצע . החיבור לאפיק דורש תרגילי ריכוז הכרה ומודעות , וזה יתחיל בדרך כלל בנשימות ונתינה לכל המחשבות לצוף , ואז לעקוב אחרי המחשבות היכן הם מסתדרות במרחב אחרי שחשבנו אותם , כאשר האלמנט החשוב כאן הוא בזיהוי , המחשבות שירדו כלפי מטה (אחרי שחשבנו אותם) והם הגיעו להמשך של כאילו מישור הנובע מתחת לטבור ,ושם מסתדרות המחשבות , וחלק מהעניין הוא להצליח לעקוב אחריהן , ואז במנוחתם על המישור ניתן לזהות הארות העוברות דרך מספר מחשבות , והם יסמנו לנו את הרושם של האפיק . ואז לאט לאט להתחבר יותר ויותר לאפיק ולמרכזו , ולבסוף להעלות אותו למול עינינו , ואז יש השלכה מודעת מהמצח(העין השלישית) וגם ממתחת לטבור . ואז ניתן לראות לחוש ולרתום היבטים של האפיק הפנימי , שזה כולל אורות חזקים יותר , מאפייני היסודות במרקמינו הפנימי, סידור המבע של לחש ,תכונותיו לאורך התנועה הזמן ושאר אלמנטים פנימיים , המכוונים את הלחש ביתר עוצמה ודיוק . כאשר כל העניין צריך להיות כמו משחק צוללות בול פגיעה , רק שבו יש סידורים פנימיים בבואם במסלולם הסיבובי אם מראה זמן . זה שלב ראשוני של האפיק הפנימי בקצרה . עתה נעבור לנתיבי העוצמה , כאשר אני שלוח אפיק כזה החוצה , הוא יכול לנגוע בעולם מבחוץ , ולהרגיש במרקם של הדברים ,(לחוש במרקם של לחש ישן וכו'), כאשר לאפיק אני יכול לחבר נתיב עוצמה , וזה בכניסה פנימית יותר למפלסים עמוקים יותר של אורי הפנימי , ואז גם לזהות אורות בעוצמות כאלה בעולם , ולזהות נתיבי אנרגיה על פני האדמה או באויר או דרך כל ממשק שהוא , ואז הליך לא פשוט של קשירה או העצמה וטעינה לנתיב עוצמה , כאשר אני תמיד צריך לבדוק שאפיקי לא יקבל עוצמה שאני לא אוכל לעומד בה , בדרך כלל זה יבוא כניתוק טבעי וחוסר תחושה ומודעות רגעיים , אולם כאשר עובדים עם עוצמות גדולות , כדי לא להעמיס יותר מידי על האפיק בהתחברות לנתיבים של עוצמות . השלב הזה של חיבור לנתיבי עוצמה חיצוניים הוא כבר עיסוק מאגי . כל עוד זה עיסוק בפנימי זה רק שלבי הכנה . וכן צריך לתרגל ולהתאמן כדי להגיע לתוצאות ולהכיר את עצמינו בעניינים כגון אלו . אז שלפתי קצת מהשרוול , אני מתנצל מראש שזה לא מסודר , אבל זה טעימה ... דוד
 
נתיבי עוצמה ב'

אז נמשיך מהנקודה בה אנו מזהים קווי אנרגיה או נתיב עוצמה , הנתיב עצמו מורכב מאור ומהשלכה של אדם ברמה יותר גבוהה כלפי המישור החיצוני דרך מסלולי השס"ה הטבעיים , מה שיבוא כקווי עוצמה/אנרגיה שאנו מכירים זאת , בהסתכלינו על האדמה ובה אנו רואים נתיב של עוצמה . יש מקומות מפורסמים בהם יש התלכדות של מספר קווי עוצמה (כמו סטונה'ג) , בהם להשראה המקומית של התלכדות קווי העוצמה והשפעותיה יש פולקלור נרחב . שזה בעצם אומר שהיה שם אדם(צדיק) בעבר עם רמת אורות פנימיים יותר גבוהה , שהוא ייצר בנתיבים הגדולים של המסלולים הפנימיים התלכדות של העצמות פנימיות של אפיקיו , והוא חיברם למקום . למקומות מסויימים יש היבט כזה מבני אדם או מיישויות או אלים שייצרו חיבורים והתלכדויות כאלו . שזה בעצם התלכדות של מספר אפיקים פנימיים הבאים בחוץ , ואנו יודעים לזהות את נתיבם על פני האדמה , כקווי עוצמה/אנרגיה , כאשר לכל נימול יש את האורות הפנימיים הללו בתוכו (חלק מענייני הברית מילה) שהמילה מחברת אותנו לרמות הגבוהות הפנימיות הללו , מעבר לרק היותינו במרחב נתון , ואז מתאפשרת השראה גבוהה יותר לתוך המרחב וחיבור לכוחות פנימיים יותר , שאם נבחן לרגע מה יש בתוכינו ואיך זה בא במסלול בחיצוני ,במסלולי השס"ה , נבין יותר איך אנו משפיעים באמצעות ההיבטים הפנימיים או בשילוב עם האלמנטים הקיימים בבריאה . נתיבי העוצמה בדרך כלל רק יודעים לזהותם באדמה , אולם הם קיימים בכל ממשק אם זה באויר או במים בחושך או אור , בתהו ובבהו ,וכל מיני טקסים לחיבורים לאורות כאלו של נתיבי העוצמה , הם חלק מהפולקלור הרב שיש במאגיה , ולכל נתיב כזה מה צורת זרימתו ואיך להתחבר אליו ומה הוא נותן ומה המחיר . יש לזכור שבכל שלב החיבור הוא דרך האפיק הפנימי , ויש לדאוג לא להעמיס מעבר ליכולתו של האפיק , כמו יותר מידי טעינה מקו עוצמה , בדרך כלל המסלול המאגי מציע חיבור מהיר לקו עוצמה להשפעותיו וסגולותיו , בלי האיבחון המדוייק היכן זה יושב לעומת האפיק הפנימי . טוב צריך לרדת עכשיו מהרשת ביי. דוד
 
נתיבי עוצמה ג

אז טענתי שיש כל מיני קווי עוצמה או נתיבים שהם בעצם מאור של אפיק פנימי המופיע בעולמינו החיצוני , והם בדרך כלל פרוסים לפי מסלולי השס"ה + החיבור האינדווידואלי של זה שייצר את הקו עוצמה,או ועוד התלכדות של מספר קווי עוצמה . הקו עוצמה הכי פשוט לזיהוי הוא על האדמה אולם הוא מופיע דרך כל הממשקים , וכאשר מנסים להיטען מכך צריך לדעת להתחבר ובדרך כלל צריך מישהוא שיפתח לנו ויקשר אותנו לחיבור , סתם להגיד אני מקבל אנרגיה מהקוסמוס ולפרוס ידיים לא עושה כלום . צריך ממשק חיבורי טבעי או דרך תכשיט הטעון בחיבור . במטאפיזקה הזו ברגע שיש חיבור הוא מעבר לזמן ולמקום כל עוד אנו בטווח האספקלריטיבי המתאים , דהיינו עם אני רק צמוד למציאות הגשמית של כדור הארץ זה אמור לעבוד בכל מצב . ישנה אפשרות שלהתחבר לסוג של נתיבי עוצמה איחרים , שבהם יש מסלולי אורות של תהו בהו חושך תהום , או עוצמת חושך שלה נתיבים משלה וזה כבר בעיסוקי המאגיה שחורה ובצד האפל של הדברים . ישנם עוד סוגי נביעות הקיימים בבריאה שאיכויותיהם שונות מאוד מכל המוכר ... נשלב עתה עניין משני מאמרים שלי , האפיקים והנתיבים , + קווי האורות באדמה . טענתי שבאדמה אדומה ישנם 6 קווי אור , שאם חיבור דרך האפיק לקווי האור או העוצמה שיש באדמה אדומה , אפשר להיטען (בתוסף האדמה לתת כוח) שזה הכוח החיות שיש במאכלים הצמחיים והפירותיים , ואפשר להיטען מזה ישירות עד למצב שלא צריך לאכול לתקופה . או להעלות בטווח מסויים את עוצמתינו האישית הטבעית . נתיבי העוצמה הם או ממקור פנימי גבוהה יותר או מהחוץ כאשר מישהוא שם את זה שם ואני צריכים לבקש רשות . בדרך כלל כל משיכת עוצמה ממקור כלשהוא משייך אותנו ומחייב אותנו לכל מיני דברים שקבעו אלא שיצרו עניינים אלה , וזה יכול להשפיע חזק על מהלך חיינו , בדרך כלל עם פונים למקורות חיצוניים שלא מעמינו , הרי יש רמה בה הדברים נכללים גם בקרב עמינו , ואז המשלמים בעבור לקיחת העוצמה הם אנשיים ממשפחתינו מרמות גבוהות יותר וקדומות או מעמינו כי ערבים זה לזה . ישנם ריבוי של נתיבים או בארות עוצמה הפרוסים בעולמינו ובדרך כלל לא נהיה מודעים להם בכלל . ברגע שלומדים להשתמש באפיקים פנימיים ובנתיבי ומקורות עוצמה , אנו נכנסים רשמית לתחום המאגיה . וזה לעיתים כמו חלום פנטזיה ודברים הזויים , משום שמוחינו והכרתינו היום יומיים פשוט לא מסוגלים להכיל דברים כגון אלו , וזה דורש הרבה מחוייבות אישית והתמדה בדרך ורצינות , ולעבור את כל הדרך ולהיות בקיא בה זה לא פשוט . בעולמינו מקצרים עניינים , עושים סמל או סיג'יל או טקס המחבר את כל הדיספלינה המורכבת , לכל נקודת אחיזה שימושית , ואז אפשר להתקדם בקלות ובמהירות , ואפשר ליפול חזק . רוב האסכולות המודרניות פשוט מקצרות הליכים ואת ההבנה המטאפיזית , לכלל שימושיות , סטייל אני לא צריך להבין איך פלפון עובד אני רק צריך לדעת להשתמש בו , ואז הרבה מהבנה והידע והאפשרויות המרובות הגלומות , מרודדות . אני אתן דוגמא : פעם חברי הפורום פה ידעו שלמשל רוניות(ויקינגיות נורדיות) זה סמלים של נתיב עוצמה קדום , דהיינו נתיב של אפיק פנימי עם נתיב עוצמה הבא לביטוי בסימול פנימי , שזה בעצם הרוניות , ומחיבור לנתיב והאפיק אפשר להפעיל את הרוניות . היום זה יותר מיסטי ולא בדיוק מובן מה ואיך עובד .והידע מחברי הפורום נשכח (מעניין למה?) וזה כנראה ככה הרבה יותר מושך ..כשזה מיסטי ומיסתורי . אבל לקבלני עבודה משופשפים זה צריך להיות ברור , במיוחד ליוצרי ס'גילים עצמאיים .או סמלים . כאשר תילמדו על האפיקים הפנימיים ונתיבי העוצמה . מעגל עם פנטגרם לדוגמא יראה לכם לגמרי אחרת , אתם תהיו מודעים לאופני החיבור לזה , מה שעכשיו זה כזה תקווה שאולי זה יעבוד ויהיה מגניב ויעיף אותנו. טוב קצת חפרתי (אני לומד את הסלנג של הצעירים ) מקווה שמישהוא ותיק בפורום יגיב ... דוד
 
קשירת נתיב עוצמה למעגל

אז מה צריך: 1)ידע ויכולת להתחבר לאפיק הפנימי , 2)לדעת לזהות נתיב עוצמה , 3)לעשות מעגל של שלוש אמות עם תלולית עפר בהיקף ופיח מתחת לתלולית . עכשיו לעיתים נזהה איזה נתיב עוצמה באדמה , במורד איזה הר או על פני בקעה או מישור . ואז אנו זקוקים לנקות את השטח המיועד למעגל על הנתיב של העוצמה , דהיינו להסיר אבנים וצמחים , ולהשאיר רק משטח אדמה (מקום עוצמתי במיוחד יהיה עם אדמה אדומה) . לחפור בנתיב מעגל של שלוש אמות לעומק של שלוש ס"מ ולמלא אותו בפיח , ואז לכסות בעפר שיבלוט טיפה מפני הקרקע . לשבת באמצע , ולהתחבר לאפיק הפנימי , ולחוש עימו היכן עובר מפלס זרימת נתיב העוצמה , מה עומקו רוחבו היקיפו , ולנסות להתאים בקירוב מירבי את האפיק שלנו אליו , המגע של האפיק המודע עם הנתיב , יציף את האפיק , ויחל כמו דו שיח בין האפיק לנתיב , כאשר יש איזון בין האפיק לנתיב , אפשר לפתוח פתח בו הנתיב יתחיל לזרום במעלה האפיק , וזה אחרי שיווי צורה לתוכן הנתיב , ואז למרכז את האפיק פנימה אבל לא עד הסוף , ובכך ליצור כמו פעולת יניקה , כאשר בדרך כלל לא מרגישים כלום בהתחלה , עד שכעבור זמן מה , מתחילים להיות תנודות באפיק , ובלל של אנרגיה אחרת זורם באפיק , עתה צריך לעשות פעולה של הטענה מהאפיק לכדור/מעגל של אותה אנרגיה אחרת . ולפעם הראשונה רק לתת לזה לשרות במעגל כרבע שעה . כאשר כל ההליך הזה אחרי ריבוי פעמים הופך לנגיש וקל , אפשר לרתום את האנרגיה הזו שאנו רווים בה , פנימה כל פעם טיפה ולא עד הסוף , להשאיר את זה בטווח שמחוץ לגוף ולהפנותו למעגל . ועתה אפשר כמו המשך האפיק להשתלח דרך נתיב העוצמה , בדרך כלל זה יעורר אצלינו כל מיני מפלסים של תכנים פנימיים הזויים למוח הרציונאלי , אולם עלינו להישאר ממוקדים באפיק . בכל פעם שהאפיק משווה צורה לנתיב , כמו תהליך אוסמוזה אפשר לקבל השראה לאפיק עצמו , ובהטענה הוא ישאף להתרחב (האפיק) ועלינו כל הזמן למרכזו , דהיינו השלוחה כאילו רוצה להתפשט ואנחנו צריכים למקד את צורה וגבולותיה , שלב הבא הוא לתת לאנרגיה המרווה את המעגל , לחלחל פנימה לתוך הגוף , ולא לקבל ישירות מהנתיב לתוך הגוף (חשוב מאוד !!!!!) . כאשר זה כבר מגיע פנימה , כל מיני רמות של אנרגיה פנימית יתעוררו , וצריך הדרכה מה לעשות בחיבורים יותר עמוקים אלה . כאשר זה כבר בפנים , יהיה ניתן לחוש במעגל ובנתיב העוצמה ממרחק , וכל שנגדיל את ההשראה , נוכל לחוש במעגל ובנתיב העוצמה ממרחק , עד לרמה שאנו יכולים להפנים את זה פנימה ואז הנתיב ועוצמתו יהיו נגישים לנו כל הזמן ובכל מקום . בדרך כלל כאשר עובדים אם נתיב עוצמה צריך לזהות את איכויותיו מה הוא משפיע באיזה טווח ורמות , ואיך זה בא לי לפי הפילטר הפרטי שלי באפיק ולחיי . דברים כגון : תצפית מעבר לזמן על טווחיה , חידוד החושים והתודעה וההכרה ומה מיתוך זה אני מפנים , אילו סגולות וכוחות הנתיב משרה . בקיצור ניתוח מדעי מעמיק על תכנים והשפעות , ומה זה עושה . הערה: חשוב לזכור לטבול במים אחרי כל עבודה עם נתיב עוצמה . צריך לזכור שבסיס הדבר הוא של אור מודע , ולא המודעות הפרטית שלנו , ואנו צריכים לעבוד על יחסי הגומלין . לכל נתיב סוג המודעות שלו מה הוא מראה מחבר מאפשר , ואילו חיבורים אני עושה ומה אני עושה עם כל זה ... גם עניין לא קטן , כאשר אני טעון בכך אני יכול לנתב בהליך הפוך עם האפיק ולהשרות מהעוצמה שחלחלה פנימה ,למקומות אחירים , ואם סוג הנתיב יש לו סגולות חיוביות, אני יכול להשפיע עם זה וטעון אם זה לדברים אחירים (כגון קריסטלים או עצמים שונים ). כמובן מאג טוב יחבר את אפיקו לקריסטלים גם ככה לשימושים שונים . הערה: יש לזכור שזה לא עובד עם הדמיון ולא המחשבה , אלא עם חישה פנימית . ופה בעצם הורדנו 90% מהסלט הכישופי מאגי הלא אמיתי של המתחילים . המעגל הטעון בנתיב העוצמה , יכול לשמש להרבה מאוד פעולות וטקסים . לפני שנעבור לשלב השימושי ומה ולעשות עם כל זה . נצטרך לעשות לפחות עוד שני מעגלים על נתיבים שונים ולדעת להתחבר עליהם ולשים לב להבדלים . לאחר שאנחנו מאומנים בשלושה מעגלים , אפשר ביתר ביטחה להתחיל להשתמש בזה , ולדעת לזהות איכויות של נתיבים . וללמוד באופן ייסודי את כל האינטראקציה עם זה , מה הפלוסים ומה המינוסים , מה זה נותן ומה זה לוקח . וזה רק איזכור קצר על נתיבי אדמה ומעגלים . יש בכל עניין קטן פה נושא נרחב למספר ספרים ,והרחבת ההבנה כיצד מתקשרים לעוצמות ואיך משתמשיק באפיק , ובמה זה שונה מסתם אינטואיציה או שאני שולח את תודעתי . כיצד אני חבר את ייחוד הנתיב או מקור עוצמה אלי ומפנימו . ולגבי השימושים זה תחום כל כך רחב , שצריך ספרייה מאגית שלמה לגבי הדברים הללו . אז קצת על קצה המזלג ... דוד
 
כמה עניינים.

מאג מתחיל לומד את היבט האפיק , במקום להשתמש בדימיון או במחשבה אינטואיטיבית . כאשר הוא מתקדם הוא לומד במקביל: טווחי חישה ושימוש חיצוניים , וגם הליכים פנימיים יותר בהם הוא נכנס יותר למבנה הפנימית של הוויתו ולומד להתמקם בו , עד למצב בו יש לו את רמת היום יום ועוד רמה פנימית (או רמות) בהם הוא מיושב בדעתו בפנימיותו . וזה שונה מדעת המוח היום יומית . לגבי החיבור עם נתיב עוצמה , בו הנתיב ואיכויותיו הם כמו שלוכה תודעתית בה המאג דרך אפיקו רואה את תובנת הנתיב , בה יש הרבה מידע כגון: מה קרה במקום כל ההיסטוריה , חיבורים לתודעות של אנשים שהיו במקום על טווח השפעתו , תובנות על המבנה המטאפיזי של הנתיב וסוג התודעה שיצרה אותו , אילו ידיעות וכוחות טמונים בכך , שאפשר את חלקם ברשות להפעיל . מידע ותובנות על מעגלים נוספים שנעשים , וזה מתפתח בדרך כלל אחרי עשיית שלושה מעגלים , בהם אתה לומד להשוות מעגלים , ואף להגיע דרך נתיבי עוצמתם למעגלים הביתיים עם הסמלים של כל מיני מתחילים וחובבנים , ואולי לשלוח להם מידע עיצות תובנות שימושיות ועד לתחום האפל של העניינים האלה מה אתה יכול להשפיע . עוד עניין הוא זמניות הדברים בהם אתה עשוי להגיע לחיבור ותנועה דרך המעגל בנתיב העוצמה לזמנים שונים ואולי אף לאספקלריות שונות של הקיום עולמותיהם וייצוריהם, ואולי אף ליצור גשר של ייצורים משם לפה , או ללמוד איכויות כלליות יותר של הבריאה וללמוד לפעול בהם . דורש הרבה אימון וייצוב כדי להגיע לדקויות והאיכויות הללו , כי להצליח להבחין בעולם מקביל יכול להטריף את הדעת הרציונאלית המחוברת למקום וזמן ספציפיים . זה יכול לפתוח רמות תפישה ותובנות אחירים ולהגיע למידע ואינפורמציה בקלות , וזה יזלוג לחיי היום יום . אפשר להכיר דרך מעגלים כאלה אחירים מזמנים ועולמות שונים שעשו(או יעשו) מעגלים , וללמוד מהם כל מיני שימושים וטכניקות או אפילו להתחבר למורים מרמות גבוהות יותר . אפשר להגיע לתובנות מה היא הרמה בה הפיזיות שלי נמצאת ואולי אף לשחק עם זה , אם מראינו צורתינו מה אנחנו וכו' . האפשרויות הם מרובות , ותובנות הנתיבים כוחם וסגולותיהם הם איכות לא פשוטה . עד כה עסקנו בהיבט הטבעי הפשוט , אולי בהמשך נתייחס לממשקים ונתיבי עוצמה של כוחות כמו חלל התהו וחלל הבהו , שהם יושבים במקביל לחלל הפנוי בו אנו נמצאים , איכויותיהם וסגולותיהם . ממשקי ונתיבי עוצמה בחושך בטומאות בתהום (הרי בכל זאת אנו כרגע בתוך תהום רבה ואולי כדאי להכיר מה זה ואיך זה פועל ומשפיע). וכל תחום כזה הוא לימוד לגילגולים רבים ...ומיתוך כך שייכות יחסית לדברים הללו . שורשים וייחודים פנים וחוץ ,החלל הפנוי והקשר שלו לציצית טלית וכו' . יש כל כך הרבה , דוד
 
עוד שיקויים ורקיחות

כאשר המאג מאומן באפיקו ומעגלו , אופניו הפניימים המתעוררים יבאו לידי ביטוי בעשייה שלו , ואז יהיה לו כמו נטיה ומשיכה לכיוון של שיקויים ורקיחות שונות , שיבואו למאג בצורה אינטואיטיבית , שזה בעצם תרגום של האיכויות הפנימיות מהאפיק והמעגל , שעכשיו נובעים ביתר שאת מהפנימי , וזה יכול לבוא בתור סוג התעסקות יתרה בחלק מסוגי הצמחים והחומרים לשיקויים ורקיחות , דהיינו הנביעה והמשיכה הטבעית של המאג לכיוון פנימי אישי תהיה יותר חזקה , וכך כמעט בכל תחום , ועל כן צריך לשקוד ולאמן באופן סדיר את ההביטים שעתה לא באים לנו טבעי , דהיינו לשמור על עיסוק נרחב ולא רק מה שבא בטבעי ונוח . כאשר אנרגיות פנימיות משתחררות ברמה גבוהה במעגל , יכולים להיווצר חיים בצורה חדשה במעגל וסביבותיו , דהיינו יכולים להופיע צמחים חדשים או חרקים חדשים , הקשורים לנביעת המאג אפיקו ומעגלו בתחומי המעגל , ואז יהיה סוג של צמחייה אישית או חרקיים אישיים , שכמאג טוב ננסה להרבות אותם בעולם כי זה בכל זאת האנרגיה שלנו . שמייצרת עוד חיים ואז זה איכות שרק לנו יש , ואפשר לנצלה לשיקויים ורקיחות ושאר פעולות טבעיות מאגיות , וצריך לדעת לבחון הן מההיבט הרוחני והן מההיבט הכימי מה מרכיבי הצמח ואיך הוא משפיע , אולי מישהוא ייצור צמח שירפא סרטן וכו' או סתם סגולות המלוות את המאג , וכמובן המאג יקח לביתו ויגדל בעציץ ויעשה משתלה . חשוב לבדוק שזה לא צמח נפוץ שכבר יש , אלא צמח חדש לגמרי . אם מישהוא מגיע לרמה הזו הוא כבר מתעסק באורות מאוד חזקים . ואז אפשר ליצור מעין כישוף טבעי פרטי אם הצמח או החרק במעגל . הערה: מעגל על נתיב עוצמה משאירים את המעגל במשך שנה ולא הורסים אותו בסוף הפעולה המאגית , (גם כדי לראות מה יצמח) . וזה נחשב שלנו רוחנית רק עם זה בטווח המדויק של 365 ימים . ואז אפשר לרקוח שיקויים ורקיחות וקטורת עצמיות . הרבה מהצמחים בעולמינו והחרקים הגיעו באופן הזה . וזה איזה שהוא חיבור אישי להפעלת תוצא הארץ עשב או רמשים וכו' . כאשר מבחינה רוחנית היצירה הזו תהיה רשומה על ה מאג ותהיה הקניין שלו (תחת האל) . ובמקום שהוא ישתול צמח כזה , השראתו של המאג ומעגלו יפרחו וישפיעו מקומית . עוד פאן בגדילה של עוצמה ... דוד
 
קטורת ומעגל

כאשר אנו עושים קטורת בתוך המעגל מה אנו בעצם עושים ? אז צריך קצת להסביר את פעולת הקטורת מבחינה מטאפיזית לשם כך . בעירת האש דרך החומרים של הקטורת באם זה מקל קטורת או גחל שאליו שמים את החומרים , יוצרת פעולה של התפשטות מהרובד הפנימי של ייסוד האש כלפי החיצוניות , ואז בהתפשטות יש עשן דהיינו הפעולה מהרובד הפנימי נתפשת בעולם יחסי ארעי חולף שאנו רואים כעשן , ואז נוצר בעצם טווח או חלל בו , בין פעולת האש והעשן נכנס יותר אור מרמה מטאפיזית יותר גבוהה ופנימית , והיבט זה הנכנס הוא המטהר ודוחה את היבטי החושך והטומאות ע"י מילוי אורות גבוהים יותר , ובעצם פעולת ההחלטה ממקור פנימי לדחות את החיצוני החשוך והטמא (נקרא לפי סוד האותיות אופן הפעולה הנ"ל קטורת) כאשר אנו בזמן זה של בעירה במעגל , יש קישור בינינו לבין יסוד האש המתפשט לעשן , במובן בו השלכתינו מפנימיותינו מתחברת מרמת יסוד האש בנו עד לרמת העשן דרך החומרים , אשר מציינים סוגי אור מודע התפוס בצמחים או חומרים , שיש למודע אור זה מקבילה בהשלכתינו הפנימית , ואז יש חיבור בין הקרנתינו והשפעתינו להשפעת הקטורת , כל עוד נמשך היחס שאנו במעגל עד שש אמות , דהיינו בטווח השש אמות יש אינטראקציה עם השלכת הכדור/מעגל הטבעי שלנו לבין האש והעשן והחלל שלהם המתמלא אור גבוהה . ואז בטווח בחיבור בינינו ובין האש עשן יש ביטוי לתכנינו המודעים השכליים הרגשיים וכו' , כאשר השיח יכול להיות בינינו לבין האש החומרים העשן או חלל האור המתמלא , כאשר פעולתו עוברת דרך טווח השפעת המעגל , ומעלה ומטהרת את המאפיינים השונים של השלכתינו , באם זה מחשבות ,רגשות, מילים וכו' , ומחברת את הדברים במעגל ולנו לרובד יותר גבוהה או לעולמות גבוהים יותר עד לרקיעים , ואת זה אפשר לראות באופני הסתלסלות ועליית העשן (במקל קטורת), הראיה הפנימית של האדם גם קשורה להיבטים שמעל הזמן בשילוב עם הייסודות והתפשטות עד לעשן ועליית הדברים לאור מעולמות גבוהים יותר שמעבר לזמן עולמינו, שנותן לנו דרכם הצצה לתובנות כמו חיזויים, או אפשרות להדרכות רוחניות גבוהות יותר לגבי מה התובנות הנכנסות לעולם דרך החלל המתמלא מעולמות גבוהים יותר ועד לדרך ראייה זו את עולמינו , ומשם יכולות תיקשוריות שונות , ועומת כל זה לחיבור לא צריך יותר מרגישות ואינטואציה . יש לזכור שפעולת העלאת קטורת מכניסה נים של אור גבוהה יותר מעולמות או רקיעים גבוהים יותר , שנשארים במקום בו העלינו את הקטורת , ואז ההשראה המקומית של נים אור גבוהה יותר נשארת במקום , ומשפיעה לתוך מעגלינו אור גבוהה יותר . דבר היכול לשמש גם לתקשר עם יישויות שמעבר לעולמינו . ודרך הנים מתבצעת פעולה של הארה נקוי וטיהור לטווח ההשפעה של הקטורת , ומיתוך כך העלאת מהוויינו הפנימים בזמן השימוש בקטורת , למעין נביעה גבוהה ופנימית יותר הנותנת גם כוח ותובנות ומעלה את תובנותינו הזניחות במעלה עשן כלשהוא . דבר המשמש לאיזשהיוא סמן רוחני לעומת חלקינו הגבוהים יותר , שהנשמה משתמשת בכך לעריכת חשבונות שונים , ומשם הורדה לתובנות נגישות בעבורינו . אז ניתן לומר שהעלאת הקטורת במעגל מעלה את מהווינו הפנימים דרך האור הגבוהה יותר , ובכך גם מחברת זאת לממשקי השס"ה הטבעיים, מה שנותן יוצר עוצמה וכיוון להשלכתינו בפעולת העלאה של הקטורת במעגל ובזה לפעולתינו המאגית בפרט , ומזה התוצאות היותר חזקות . למאג מאוד מודע יכול להיות שיוכל לעקוב אחרי השפעת כל הסילסול של העשן וכל התהליך , אולם זאת רמה שבדרך כלל מיוחסת לנשמה ולמלאכים , ואנו פה ושם קיבלנו כל מיני תובנות שהועברו אלינו על כל מיני טכניקות תובנות ושימושים שבהם יש מסורות שונות , בשימושים שונים , כגון בחיזויים או בטהרות או התפשטות הדברים דרך מרכיבי השס"ה הטבעיים . עד כאן קצת על זה ... דוד
 
אחרי מחשבה קלה

חשבתי שכדאי שאני לא אעלה בכתבי את איך עושים חיבורים לשחור הפוך וטמא , ורק כותב את ענייני הטבעי וחיובי המאיר . למרות שזה פאן חשוב וגדול ולעניין , אלא עם תהיה התעניינות מיוחדת בעיניינים כגון אלה . אז נכתוב קצת על לחשים במעגל . ופה המקום להזכיר את הכדור/מעגל את הרבדים הפנימיים ורמותיהם הזמניות והעל זמניות . ואז בו נכנס קצת למפרטים ... בשביל להיות לוחש לחשים טוב , זקוקים להבנה מבסיסית עד גבוהה , בקשר בין המילים ומוצאם היחסי מהריבוד הפנימי , ומכך כוחם והשפעתם לתוך ודרך מעגלי השס"ה בצורה מסובבת וישרה . בטווח הרמות שבהם המילים והדיבור משפיע , יש רמה בה ריבוד ההשפעה הוא על היבט הנקרא: חש . שבו יש משום עיצוב מרחב ההמשכה מהפנים לחוץ (או המשתלשל)בו יש מאפיין של ראיית מרחב מקיף בו מתקימיים הדברים וחולפים , דהיינו לעומת מושא מסויים , מה אני מכניס מהמוטיבים שהיו (שאני כאילו מזהה במרחב התודעתי היחסי של זמן עבר) ומכך מתאפיינת השפעה של עיצוב מרחב והמשכה ,הנקראת חש . דהיינו אני פורס תוואי בו ההשפעות מהפנים החוצה מתעצבות כמרחב וההמשכות בהם עם איפיון של זרימת עבר . והיבט זה בהיותו פרוס במרחב משפיע על רמה זו והדברים הנתונים בו , היבט אחד הוא החושים . ואז כאשר אני רוצה לסדר מילים עם השפעות פנים לחוץ בתוך פריסה של מרחב משפיע ולסדר בו את עיצוב המרחב והמשכתו , כממשק הפועל ונוגע בחושי זולתי או נוגע בכל מיני פריסות בעולם המלוות אותי או את זולתי , או מאופיינות ונוגעות במקום או דבר בטווח רמה זו , בו יש התגברות של פריסת עיצוב המרחב והמשכתו , בבואו במגע עם דבר נוסף . ואז בעצם יש תשתית בסיסית של פריסה בה אני בונה ומסדר תכנים ורבדים של השפעות במילים , הנוגעות בטווח הנ"ל . עם זה היקש של זמן , או היקש אופן אינטראקציה ספציפית בין התוואי הממשקי למושא ההשפעתי . דהיינו כיצד אני בונה את הלחש באופן משפיע ומדוייק לתוצאה רצוייה . כאשר הלחש מוסיף את עיצוב עולמי כבסיס המפעיל את מוטיב החש , ואז זה לחש . כאשר אני מצמיד לכך הליך ללא עיצוב עולמי כבסיס זה נקרא נחש . ואז יש נחש ולחש , כאשר אלא נחשבים הרמות הנמוכות יותר של השפעת הדיבור , אולם הם היותר שימושיים פונקציונאלית (כמו השפת מכונה במחשב הם הממשק הטכני הנמוך) ואז עליהם צריך לבנות מילים עם רמות ועוצמות גבוהות יותר של קישורים פנימיים החוצה , או מילים בהם עצרנו קישוריות והפעלה של תריגרים של כל מיני אלמנטים השפעתיים , שלמדנו לרתום כמו נתיב עוצמה , או מרמה פנימית גבוהה יותר בהפעלתם של ייסודות או מוטיבים מורכבים אחירים של אורות והשפעות רוחניות ומטאפיזיות . כאשר מקום בו מרכזים ריבוי של מעשיים ותכנים פנימיים ועוצמות הוא המעגל , ואז באופן ביצועי המעגל נפוץ בשימוש לוחשים כי זה מעצים את שאר פעולותיהם הפנימיות החוצה . מאג טוב יקיים מעגל נפרד רק ללחשים , ולא יערבב שאר פעולות מאגיות עם אותו מעגל ישתמש במעגלים נוספים לשאר הדברים . אז נדרש להכיר את אופני הפעולה של המילים וקישורם מרמות שנות להשפעות שונות , וממשקי הפעלתם וסידורם כשילובי מילים וטריגרים להשפעות משולבות . אם מרכיבי זמן וממשקים טבעיים כגון שס"ה או אדמה אויר מים רוח (ובאפל חושך טומאות רוח הפוכה )תהו בהו תהום ועוד ... שלב חשוב הוא לדעת מתי יש מספיק אנרגיה רוחנית שהלחש ימשיך גם מעבר למעגל , רוב הלוחשים והמנסים ללחוש לא עוברים את המעגל ואז אף פעם לא משפיעים , ובאינטרנט ככלל יש ריבוי של לחשים שפשוט לא עוברים את המעגל , ומאג מנוסה ידע זאת מייד . וזה אולי כדי שמתחילים לא יעשו השפעות מזיקות , ונדרשת עוצמה ברמה בסיסית כלשהיא כדי להפעיל דברים . יש כאלה שהנביעה הטבעית שלהם במקצתה חורגת מגבולות המעגל , ואז יש להם כל הזמן השפעות כמעט מודעות , וכל מיני מכשירים חשמליים משתוללים בקירבתם או שיש להם חשמל סטטי גבוהה . זה טוב בתור סקרנות למתחיל , אבל נדרשת הרבה יותר עוצמה כדי להעביר השפעה מעבר למעגל , ומאג בראשית דרכו יעבוד על בנייה של מוטיבים של עוצמות .ונדרשת השקעה ... זהו קצת על.. דוד
 
למעלה