הגילאים של חברי הפורום לא מובנים לי

הגילאים של חברי הפורום לא מובנים לי

איך מנהל הפורום בן 15 ורוב הגילאים פה זה 14 15 16? נטאשה יצאו ב 1988 עם האלבום הראשון לפי חישוב פשוט 2002/3-1988 שווה 20 עוד לא הייתם בחיים כשם יצאו או שהייתם בני שנה/שנתיים ושינויים בהרגלי הצריחה האלבום הכי נמכר שלהן יצא ב 1991 הייתם תינקות אז..... משהו לא מובן לי. אני את שינויים בהרגלי הצריחה קיבלתי לבר מצווה (1992) את הראשון קניתי קצת אחרי זה (גיל 13-1992) בלה בלה יצא בערך כשהייתי בגילכם (אני הייתי בין 16 משהו כזה) ?????????????????????????????
 

kiSharon

New member
אמממממ´...

אני בן 26 וממשיך לגדול...
 

Yael Floyd

New member
זה ממש לא קשור לגיל.

ילד בן 10 אפילו יכול לשמוע החברים של נטאשה, אסור לו לשמוע כי הוא לא היה כשהם קמו? העיקר המוזיקה.
 

exit_from_here

New member
מה לעשות

באינטרנט יש יותר חשיפה לנוער ופתחתי את הפורום לא כי אני חושב שאני יודע יותר מאחרים (בעצם אני יודע הרבה פחות) אלא שחיכיתי שמישהו יתפתח פורום לנטאשה ואף אחד לא פתח אז שלחתי טופס בקשה בעצמי. אני אישית גדלתי על נטאשה מהדיסק הראשון כי האחים שלי השמיעו לי אותם כי זה מה שהם שמעו וזה מה שהם רצו שאני אשמע(ובגיל שנה לא יכלתי להתנגד ולא חושב שהייתי מתנגד). ואני מתעניין הרבה בנטאשה... ולדעתי כל אחד בכל גיל יכול לשמוע נטאשה ולהיות שותף כאן בפורום.
 
וואי זה כ"כ הסיפור שלי!

גם אני ראיתי שלא היה פורום נטאשה ורציתי להציע את זה לתפוז אבל לא רציתי להיות המנהלת כי אני לא יודעת הרבה על נטאשה כי אני רק בת 13.5....אבל לא הצעתי כי בדיוק לחצתי על הודעה שהיה בה פירסום לפורום הזה...וגם אני מכיה את זה דרך האחים שלי....אבל רק בתקופה האחרונה התחלתי לאוהב אותם ממש....אה וניצול שרשור: אני מודיעה בזאת שהתאהבתי רשמית ב"שברי את הטלויזיה"! איזה שיר מדהים! אהבתי אותו תמיד אבל עכשיו אני פשוט
!
 

Injured Soul

New member
האמת ?- אני לא רואה כל קשר

... לשנת ההקמה (והקיום, למעשה), של הלהקה ולגילאי הפורום. מוזיקה (אלא אם כן אתה מחשיב את קלטות הילדים הנלוזות שיוצאות בשנים האחרונות, וסוגי מוזיקה המיועדים לגילאים מסויימים- דבר שכמעט ואינו קיים), היא עניין של טעם ולאו דווקא עניין של גיל. נכון, אנשים כמוני (16... כמעט...), היו די עוללים כשהלהקה הוקמה וסביר להניח שהטעם המוזיקלי כלל יותר שירים כמו ´עוגה עוגה עוגה, במעגל נחוגה (תודו- יצירת מופת...
), מאשר ´מלנכולי´. אז מה ? אותם עוללים בגרו והפכו לאנשים שמוזיקה די מעניינת אותם. סביר להניח שהם חקרו בנושא (כמוני, שפשוט תרה אחריי להקות, שירים וסגנונות שונים, ואין בוקר כמעט שהרדיו לא פתוח אצלי...), או שפשוט הקשיבו לרדיו. קורה, לא ? ומי מאיתנו לא שמע שיר של ´החברים של נטאשה´ בגלגל"צ (מה שמזכיר לי, שחזרתי היום הבייתה מהקניות היה את ´היא לא דומה´ של ארכדי בגלגל"צ... שלא ייעזו לסגור את התחנה !), לפחות פעם אחת ? אחריי הכל, שירים, אף אם הם ישנים לא נוטים להתאפסן (זו רק אני או שההטייה הזו אינה קיימת ?), בארון הנוסטלגייה עם כמויות מסחריות של נפטלין, לא כ"כ מהר. אנשים בגילי שפוטים של הביטלס ולד זפלין. כי הם אוהבים את המוזיקה הזו, ולא צריכה להיות סיבה אחרת. אוקיי, נראה לי שזה מתחיל להעיק, והפואנטה בכל הובנה, הלא כן ? בכל אופן, אני אישית התוודעתי ל´חברים´ מאחיי הגדולים, שהיו *אז* בגיל העשרה. ככה זה, לזמזם בגיל 3 את ´טייק דאת´ בג´יבריש מדוברת (היום, זה לא היה קורה)... מה שכן, רובי עדיין חתיך... אבל אני סוטה מהנושא. בכל אופן, כך התוודעתי ל´חברים של נאטשה´, ´מוניקה סקס´, ´מופע הארנבות של דר´ קספר´ ורבים אחרים, לצד ´דר´ אלבן´, ´האוודאיי´ ועוד. היום, זו אני שמחפשת את אותם שירים, ובעצם, כל מה שאני רק יכולה, וגאה לומר שהאוסף שלי כולל שירים בשלל שפות, כמו גם גרמנית ויפנית, לצידה של הצרפתית והאמהרית ונראה לי שגם רוסית. כמה מגוון. אם קראתם עד לכאן (יקיריי, זה לא ייקרה, אבל אני רגילה למחסור בכח אדם בקטע של ההקשבה... או שלא...), קבלו נא מופע איחוד של ´החברים של נטאשה´. אחריי הכל ידידיי, קאמבק של זמרים ולהקות מקשישות זה הטרנד עכשיו (ראו ערך- אדם, תיסלם וכו´ וכו´ וכו´...). -לילה טוב.
 
למעלה