הגיע אלי בדואר לוח ההופעות החודש במועדון ברלה

alonaski

New member
הגיע אלי בדואר לוח ההופעות החודש במועדון ברלה

בלהבות חביבה. מעניין עד לאיזו תפוצה גיאוגרפית הם מפיצים את הפרסומות שלהם... מישהו מכם היה שם בפאב-מועדון הזה באחת ההופעות? במוצא"ש 13/10 יש הופעה של גלי עטרי. אני מאוד אוהבת את השירים שלה... אמשח לדעת אם מישהו מתכוון להגיע?
 

alonaski

New member
וגם - הגיע "כבר הכפר" עם שלל פעילויות שוות!

כל חודש כשמגיע "עכבר הכפר" אני מתמוגגת מכמות הפעילויות שמארגנים לנו ומהגיוון העצום! ממש כל הכבוד לאנשים שמאחורי היוזמה, התיכנון והביצוע! שי כל כך הרבה הרצאות מעניינות, וחוגים חדשים לילדים, נוער ומבוגרים... ממש כייף לגור כאן בזכות זה!
אני מתכוונת להגיע לערב של עופר רגב ב 18/10 שירצה על סיפרו החדש: "בת קול ברוח". עופר רגב הוא אישיות מרתקת!! למי שלא מכיר- מדובר בחוקר ארץ ישראל שהוציא כבר מספר ספרים, תושב צור יגאל... אבל במקום שאני אתאר את עופר, לא יאומן, אבל יש עליו ערך בויקיפדיה
: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%95%D7%A4%D7%A8_%D7%A8%D7%92%D7%91 וגם כאן אפשר לקרוא על עופר ועל הספרים שלו: http://www.bestguide.co.il/Guides/guide.aspx?guide=30 ורוצה לצאת בהסעה המסודרת לבית ליסין להתצגה "תפוחים מן המדבר". בעלי היה בהצגה במסגרת העבודה שלו ומאוד המליץ לי עליה!
מה איתכם?
 
חתימה על עצומה

כבר בחודש יולי שנה זו החלה החתמה על עצומה לתת פרס ישראל לאריק איינשטיין על מפעל חיים תרומה לעם ולמדינה. מייד, צצו מליצי יושר לאומנים מוערכים אחרים כמו נחצ'ה היימן, ויורם טהר לב - שבהחלט ראויים. אך מה לעשות שלאריק החלו בהחתמה - למרות שהצהיר כי אינו מעוניין בפרסים - קשה לי להאמין שאם ועדת הפרס תחליט להעניק לו - הוא ידחה אותו. אני קוראת לכם לצרף את שמכם לעצומה - לא אני יזמתי אותה....
 

dave gahan dm

New member
../images/Emo207.gifאם יש בכוכב יאיר מעריצים של הזמר../images/Emo168.gif

רונאן קיטינג,או סתם כאלה שאוהבים חלק מהשירים שלו, חיתמו בבקשה על העצומה
תודה מראש למי שיחתום
ואגב,חתמתי גם על העצומה שלכם
 
יש לי רושם שאת בין הבודדות

שמעריצות אותו... כי בינתיים ראיתי את הודעתך בכל פורום שניכנסתי.... ולא ראיתי התלהבות... בכלל לא שמעתי את שמו עד שראיתי את הודעתך.
 

dave gahan dm

New member
אני בכלל לא מכירה אף זמר בארץ

רק זמרים מחו"ל כי רק בחו"ל יש זמרים מצויינים ואם תתני לי שם של זמר מהארץ אני בטוחה שאני לא יכיר
 
למעלה