הגיע זמן להפרד...

הגיע זמן להפרד...

כשלקחתי על עצמי את הניהול של הפורום הזה חשבתי באמת שנוכל לשנות משהו, לשפר אותו ולהפוך אותו לפעיל וחי ומתפקד, וזו הייתה המטרה שהצבתי לעצמי. ובאמת, למשך תקופה הפורום "פרח" (בכל אופן יחסית לשממה שהייתה פה קודם) והייתה כאן ממש אחלה של אווירה, אבל מכל מיני סיבות – לא יודעת אם בגרויות, חוסר זמן שנבע מסיבות אחרות או סתם ירידה במוטיבציה; לא מאוד משנה – הפעילות (של כולנו) דעכה קצת ו... טוב, אתם רואים בעצמכם מה מצבו של הפורום עכשיו. כנראה שצריך גם לדעת לוותר כשצריך. אני פורשת מהניהול ובזמן הקרוב הפורום יסגר, ובכל זאת, אני ממש שמחה שכן ניסינו וכן עשינו את המאמץ במקום לוותר מהתחלה ובאמת רוצה להודות לכולכם (כולכן בעצם, לא? היו כאן זכרים מתישהו?
) – כל מי שלקחה על עצמה פינות, יזמה, העלתה רעיונות או אפילו סתם הפגינה נוכחות והגיבה בשירשורים: בסופו של דבר, אתן הפורום, ובלעדיכן גם תקופת הפריחה הקצרה לא הייתה קוראת. אז תודה :) ובכן, כמו שאומרים, היה טוב וטוב שהיה. להתראות, ומקווה שעוד יצא לנו להיפגש עוד ברחבי תפוז או סתם ככה, ממה שיצא לי להכיר אתכם יש פה ממש אחלה חבר'ה.
נטע.
 

limilu

New member
../images/Emo10.gif

חבל, אני אתגעגע לסיכום השבועי. אבל אני מניחה שזה הגיוני, בכל פעם שאני נכנסת הדף נראה אותו הדבר
כנראה אין ממש מוטיבציה באמת להשקיע בפורום חדש. והיו פה בנים מדי פעם, לשתי שניות. ביי ביי, פורום ניל גיימן
 
סגירת הפורום

עקב מיעוט פעילות, הפורום ייסגר בימים הקרובים. אנו מודים מקרב לב לליידי דלת על ניהול הפורום, ההשקעה הרבה בו והנסיונות לעורר אותו - אנו סבורים כי עשתה עבודה מצויינת ומאחלים לה בהצלחה באשר תפנה, בתפוז ובכלל.
נזמין את הגולשים לקחת חלק בשאר הפורומים ב-
אנשים.
 
למעלה