הגירה דרך נישואין

ilanvag

New member
הספונסרשיפ הכלכלי אכן נראה כבעיה הכי גדולה שלהם...


 

laura331

New member
כן יש לה הכנסה מספיקה

זאת לא הבעיה
היא והאבא גרושים, היא לא מממנת אותו
ולא הייתי כנראה עוברת עכשיו אם היה לי גרין קארד כי זה המצב כרגע, אבל אני לא מקבלת אותו בזה הרגע בכל מקרה.
 

John the Savage

New member
מגורים בנפרד זה משהו שיכול להעלות סימני שאלה

זה לא בהכרח בעיה, ויש הרבה מאד זוגות שגרים בנפרד בזמן הבקשה ולא עושים להם בעיות אבל במקרה כזה הם רוצים לדעת האם יש סיבה לגיטימית. גם כשאני הייתי בתהליך גרין קארד גרתי בנפרד מאישתי. אני גרתי ועבדתי באזור סן פרנסיסקו, והעבודה של אישתי היתה ברינו בנבאדה, במרחק של שלוש וחצי שעות. זאת לא היתה בעיה עבורינו משום שהסברנו את הנסיבות והסברנו שמדובר בסיטואציה זמנית עד שנמצא עבודה באותו אזור. אם גרים בנפרד ואין לזה הסבר משכנע, זה אכן דגל אדום.

בגדול, כפי שכתבתי למעלה, מה שצריכים להראות אלו ראיות לכך שזו לא חתונה פיקטיבית. בחתונה פקטיבית, מדובר בשני אנשים שאין ביניהם יחסי זוגיות או כוונה להקים חיים משותפים. הם גרים בנפרד, לא מקיימים פיננסים משותפים, ולרוב נפגשים רק מספר מוגבל של פעמים. זוג כזה יזייף ראיות שקל לזייף. לדוגמה, גם מי שהתחתן פקטיבית יכול לכתוב מכתבי אהבה אחד לשני. אבל התכתבויות ארוכות, כולל גם על עניינים יומיומיים משעממים, זה לא משהו שזוג פקטיבי יעשה (וגם אם ינסו, לא קל לזייף בצורה משכנעת). קל לצאת לאיזה ארוע או לצאת לטיול ביחד ולצלם כל מיני תמונות (כולל תמונות של חתונה), אבל לזוג פקטיבי פחות סביר שיהיו תמונות ממקומות שונים, עם אנשים שונים, ופחות סביר שהם יופיעו כזוג עם חברים, משפחה וכו'. קל לפתוח חשבון בנק משותף, אבל פחות סביר שהחשבון המשותף של זוג פקטיבי יהיה חשבון פעיל אליו נכנסת המשכורת.

אלו דוגמאות לסוג הראיות שרצוי להביא.
 

laura331

New member
אבל זה מקרה שונה לגמריי

אצלכם אתם גרתם בנפרד בארה״ב
אצלנו אני גרה בישראל בגלל שאין לי גרין קארד עדיין, איך זה יכול להיות דגל אדום?
אז עדיף לשבת בארה״ב ללא סטטוס העיקר לגור יחד?
ולא נראה לי הגיוני לפתוח חשבון משותף כשאני בכלל לא שם עדיין, לי יש חשבון בישראל כי אני כרגע פה, בישראל, משכורת לא תיכנס לי לחשבון בארה״ב
 

John the Savage

New member
לא ברור לי על מה הדיון בשלב הזה

כתבתי לך: זה יכול להיות דגל אדום כי זה אחד המאפיינים של נישואים פקטיביים. "דגל אדום" לא אומר שפוסלים לך את הבקשה בגלל זה. זה רק אומר שאם לא נותנים הסבר מניח את הדעת, ואם מצטרפים לזה נתונים בעייתיים אחרים, זה מחשיד. אין לך מה להתווכח איתי על זה.

ולגבי חשבון בנק משותף, אם אין אז אין. זו רק דוגמה אחת למשהו שיכול להוות ראיה לאמיתות הנישואין. אף אחד לא מחייב אותך שיהיה לך חשבון בנק משותף. אפשר להביא ראיות אחרות במקום. רק הבאתי דוגמאות.
 

doronf65

New member
ראי...

את לא מקרה יוצא דופן. כשעוברים מדינה בעקבות אהבה יש מקרים רבים של מגורים בנפרד, שנים של הסתגלות, את רוצה להיות עם אביך אבל יש מחוייבות משפחתית... אז מה שלא סביר שיהיה במצב הזה... אז לא סביר (כמו חשבון בנק שמשכורת שלך נכנסת אליו). מה שכן, נסו להראות את כל הדברים שכן סבירים, כמו שג'ון פירט: משהו שמעיד על קשר ארוך... הכנות לעתיד משותף... האנשים בשגרירות מכירים את המצבים האלה, ויודעים להבחין כשיש קשר אמיתי. הם פתוחים לכל ראיה שתראה אמינה.
 
למעלה