הגמר שאני רוצה VS הגמר שכנראה יהיה

Gרר

New member
הגמר שאני רוצה VS הגמר שכנראה יהיה

הגמר שהייתי רוצה לראות

  • סיל ואייל. אופייני לזוגות אינטליגנטיים ליפול על over thinking במשימה כלשהי. טוב שחטפו מכה, זה יעזור להם בהמשך הדרך, אני עדיין רוצה לראות אותם בגמר.
  • קארין ואריאל. הורידו קצת את מינון השמע ישראל בכל משימה, או שאולי העריכה הורידה להם קצת את המינון. זה עדין צורם לי שהם מטרידים את מנוחתו של הבורא בזוטות של ריאליטי אבל אם אני שם את זה בצד מדובר באחד הזוגות המפרגנים והמקסימים שהיו בכל העונות ורק על הדוגמא האישית הזאת לאיך צריך זוג להתנהל מגיע להם גמר.
  • מיכל ועומר, לצערי הודחו, אבל אין ספק שמגיע להם את החזרה מאי המתים או כל מעשה ניסים אחר שיחזיר אותן למשחק. הכי אנדרגוד שיש, אבל הוכיחו נחישות ורוח ספורטיבית טובה. מוריד את הכובע.

הגמר שככל הנראה יהיה, כי זה מה שההפקה רוצה ועם משימות "מזל" שמאפשרות להפקה להתערב בצורה גסה מהרגיל זה ככל הנראה יהיה

  • צילי וגילי, כי זו פעם ראשונה שזוג מבוגרים מצליחים להרחיק לכת עד כדי כך, והאמת שאם להיות לגמרי כנים אז אי אפשר לקחת מהם לגמרי גם עמידה במשימות שלא הייתי מאמין שהם יעשו. וגם בגלל שהיא אמא של ירדן אז אפשר להביא אותן יחד לתכנית של all stars. אבל עם כל הכבוד לגיל גמר זה קצת טו מאץ' עליהן.
  • עדן ואביעד, כי הפקה של תכנית חייבת זוג שכולם מייחלים לנפילתו בגמר ועדן בעונה הזו היא הדמות השנואה בתכנית ועל פי מה שהראו לכל אורך העונה - בצדק.
  • ניסים ואוראל, כי ההפקה אוהבת זוגות עממיים שמבחינתם לא לעשות אף משימה אלא רק לשבת לאכול כל היום והנה בכל זאת הם סוחבים כבר חצי עונה.

מאמין שהממנים יפלו בשלב כלשהו בגלל הדינמיקה הלקויה שלהם במשימות מתישות. טיה ופיי כנראה יסחבו עד הגמר ויהיו הזוג האחרון שיודח.

עד כאן ההימור שלי. מה ההימור שלכם?
 

סטילהוק

New member
מסכים איתך כמעט לגבי הכל, להוציא טיה ופיי במקום סיד ואייל

מבחינתי שלישיית הגמר האידיאלית שהייתי רוצה לראות העונה: טיה ופיי, עומר ומיכל וקארין ואריאל.

לצערי, עומר ומיכל שהודחו כבר לא יהיו בשלישיית הגמר, ולכן שלישיית הגמר שתהיה: טיה ופיי, שכבר הוכיחו שלא משנה כמה עצורים ופניות פרסה שמים להן, הן צמד חזק שמצליח להגבר על כל מכשול ואפילו לחזור להוביל. קארין ואריאל שלדעתי גם הצופים וגם ההפקה אוהבים אותם, ואין על מה לא, כי הם גם צמד מקסים וגם צמד חזק, השילוב המנצח. ועל הכרטיס האחרון לגמר לדעתי, יתחרו אביעד ועדן, איל וסיד והממנים, ואביעד ועדן יעפילו לגמר, כי למרות היחס הדפוק של עדן לאביעד, הוא מספיק חזק בשביל שניהם, ולמרות הכל הם צמד חזק. אלא אם כן להפקה יש תוכניות אחרות והיא רוצה שדווקא צילי וגילי או המפטי ודמפטי שמקודמים על ידי ההפקה נונסטופ לאורך כל העונה, ועוברים משימות מבלי לסיים אותן או אפילו להתחיל אותן, יהיו בגמר. ולצערי זה עוד עלול לקרות אם ההפקה תמשיך להתערב באופן כל כך בוטה ובולט במשחק כמו שעשתה עד עכשיו, ובעיקר אם ימשיכו עם משימות החפש מחט בערימת שחת (משימות ה"מזל") בכל לג לפני כל פיטסטופ, כי אז ההפקה יכולה לסדר שהן יגיעו לפני כולם לפיטסטופ.
 

פלג ק

New member
כמעט תו'דבר


הגמר המיוחל:
קארין ואריאל
טיה ופיי
סיד ואייל

הגמר הצפוי: (מהנימוקים שהעלית)
צילי וגילי
עדן ואביעד
ניסים ואוראל
 

Gרר

New member
שמח מאד שההימור שלי התבדה


ווי ווי כבר הייתי בטוח שקארין ואוראל עפים.
הלואי שגם השאר יתבדה.
 

ruven7

Active member
מקווה שהתאומים יזכו וניסים ואוראל יעופו

היא מדברת בלי הפסקה וזה עולה על העצבים
 
למעלה