הגרמנים, ימח שמם

קפת

New member
הגרמנים, ימח שמם

תראה מזה, כלברע. קראו עיר שלמה על שמך, רק מה, הנאצים, עוכרי ישראל, מכחישי הכלברעים - שיבשו את השם.
 

Kelevra

New member
krieg ist krieg und schnapps ist schnapps

זו לא הכחשה, זוהי אנגרמה שמקורה בהערצה דתית. קצת יותר מתוחכם מלומר אלוקים במקום אלוהים או לכתוב ידוד במקום יהוה. הגרמנים פשוט היו קצת יותר מתוחכמים, מאז ומתמיד. את משתמשת באנימה והם באניגמה. תמיד ידעו לגלות סגנון. האזור כולו קרוי ע"ש סיינט קלברה, שצלב ושרף רק את היהודים שבאמת, אבל באמת הגיע להם. זה בדוק, הם התחילו.
 

קפת

New member
או כמו שאומרים אצלנו

במחוז נורדריין-וסטפאליה: אין יהודים מכוערים, יש רק פחות מדי שנאפס.
 

א י ל ה

New member
אוי, כתבת שהגרמנים קצת יותר מתוחכמים

וכנראה התכוונת לכתוב שהם קצת יותר רצחניים, מטורפים, גזעניים, מפוחדים, שונאי זרים, משמידנים סדרתיים, מכונות הרג ושותי בירה. <או שלא>
 

Kelevra

New member
מיינה דאמה

תני קצת כבוד לעם שמייצר את פאנפקטורי. מה מייצרים אצלנו? "תבור"?
 

א י ל ה

New member
הר כלב

אצלנו מייצרים משהו הרבה יותר טוב מ"תבור". אנחנו עובדים עכשיו על פיתוח של "היטלר, הדור הבא": גדל גוף יותר, מתוחכם יותר, ועם זקן במקום השפמפם. תן כבוד. ואכטונג.
 

Kelevra

New member
יאוול!

נראה את הדכאוני הזה מוכר גלויות בחורף על ספסל בוינה. איפה הרסקולניקוב הזה יצייר שושנים הא? בשושני שומרון? בחוחי שילה? חכי עוד שנה שנתיים. הוא צריך קודם לשבת בכלא כדי לקבל סמכות טבעית של מנהיג. ומתי לעזאזל ייצרו גם בתע"ש צעצועי עילית מסיליקון משובח?? וכיתתתתתתתתתתתתתתתווווווווו חרררררררררררררררררררבבבבבבבבבוווווווותתתתתתתתתמממממממם לללללללללללל..... לומשנה.
 

Dumah

New member
אילה, את נשמעת לי קצת גרמנייה...לא בטוח עדיין

כמעט סגור על זה, אבל לא בטוח... באמת שלא. בטח קפת תגיד משהו חכם שאני ייאלץ להסכים איתו. גרמנים? לא מתוחכמים...?? תרימי כל מתקן ברגע זה שיש לך בבית ותגלי שהוא תוצרת גרמניה גברת אילה ההזויה, ולכנות עם שלם "רצחני וגזען" בגלל שהוא ניסה להפוך את סבא וסבתא לפיצה זה לא לעניין. שואות מתרחשות בכל עת ועת, מרגע לרגע ורגע לדודלי (ושלא לדבר על דודו מספר לגולו, ברגעים אלה זה מחזיר אותי לילדות, ולחשוב שהאיש הזה ששיחק בבובות פעם נחשב למתנקש בימים אלה). אנגלה מרקל כוסית, הייתי דופק בה כמה מסמרים.
 

Kelevra

New member
גם יני יגיד כמה דברים שתיילץ לייסכים ייתם

או שלא. הכל תלוי מי ינסה לאלץ אותך, אני אחרי יום עבודה אז את ענייני הכפיה אני משאיר לאחרים. הצבת בארון של קפת, מעל הדיסק הכפול של קובי אפללו. דבר ראשון - אל"ף היא אות חיונית לגוף ראשון בזמן עתיד. היא אות חיונית בכלל, כי בם בין לך בת הבות בל"ף התחרבנה השפה לגמרי, והיב גם ככה לב משהו. דבר שני - כמעט כל מוצר שיש לך בבית מיוצר בסין. לא בגרמניה, בסין. מאז שדייויד אירווינג כבר לא עובד בגרמניה נפגעה התעשייה שם קשה וכל הגרמנים מטיילים בארצות העולם השלישי ומוציאים מטבע אירופי על ילדים קטנים ואקזוטיים שלא ניגשים אפילו לבחינות בגרות בהבעה ובדקדוק. לא להאמין כמה פרוסי מבוגר מוכן לשלם כדי שילד שחום ומזיע ילחש לו "ק קפ קפ-קפ קפ-קפ-קפ-קפת" תוך כדי שהוא מצמיד את אוזנו לסדין כדי לשמוע עדר סוסי פרא שלא יגיע. דבר שלישי - חדות עין. צריך לשים לב לא רק למה נאמר, אלא גם למה שלא נאמר, זו כל החוכמה. בתגובתי הקודמת לא כתבתי לה על ההשערה שלי בדבר הוכחת ההשערה של רימן בדרך לוגית חדשנית והיא בתגובה לא ענתה לי על כך מתוך אמירה ברורה שבאי אמירה כי דרך זו נבדקה בעבר ונמצאה בלתי אפשרית לביטוי מעשי בתוך קבוצת הפתרונות הממשיים. יש לשים לב היטב אם כן למסרים שנמצאים בתוך הטקסט שאינו על מנת להבין בין השורות מה אמרה הגברת ההזויה (לא באמת הזויה, תניח לבונדורמין ותעבור לקפאין והכל יסתדר לך, זה לא הזיה זה אמיתי) ובעיקר מה לא אמרה. מוסר השכל למדרכה אלפרון היקר היה אומר כנראה שחשוב גם לדעת למי אתה עונה על מה ולא למה תעונה עלמה.
 

קפת

New member
אמרת שאתה אחרי יום עבודה?

נו באמת, קופאי ב"מכון בריאות" בתחנה המרכזית הישנה, פינת קובי אוז, זה לא ממש עבודה, מותק. גם לא "מחקר אנתרופולוגי מרתק".
 

Kelevra

New member
עדיף קופאי על קופ

ובכלל, אבן גבירול הולם אותי היטב. אני לא בשלב שאני חוקר משהו, דארלינג. נכון שכשאני קורא לך ככה יש לך פיק ברכיים במקום כלשהו שהאוסטאופורוזיס טרם גילה ועוד לא אוחה מחדש עם מסמרי טיטניום? זה באמת עושה לך טוב לראות צללית של מטוס גדול מעל עזריאלי דרך ענן קטרקט. אחר כך כבר יותר קל הלחץ על העין הפקוחה. מה נסגר איתך מותק, רק משאירים אותך רגע בגריאטרית א' וכבר חלפו שלושים שנה? מרגיש כאילו זה היה אתמול. זו החביתה עם הקישואים שעושה לך אולקוס. לאחר שיחה מעמיקה עם השף של בנדיקט הגעתי למסקנה שלשלם 30 שקל על ביצה עין זו גוזמה מופרכת ולא לעניין. צריך לנסות.
 

קפת

New member
ענני קטרקט על ראשינו, הרוח איתן

הלחץ על העין הפקוחה, זה מהגלאוקומה. מי זו שאמרה לך ש-30 שקל על ביצה זה יותר מדי? ולמה רק אחת?
 

Dumah

New member
רגע כלב...

"כי בם בין לך בת הבות בל"ף התחרבנה השפה לגמרי, והיב גם ככה לב משהו." זאת שפת "Frank zappa"?! או שאולי הדמיון משטה בי? בכל אופן. נאלץ להסכים איתך, למרות שהבטחתי להסכים (רק) עם מה שאומרת קפת... טוב גרמנים, סינים, הכל Same shit... שניהם = מִשְחקים בתנורים ובתאי גזים.
 

Dumah

New member
פניתי למומחי בלשנות, הם עדיין עובדים על פענוח

 

קפת

New member
כנראה שהם מומחים לא משהו...

תחליף את ה-ב' ב-א', והכל יסתדר. שאני רחומה וחנונה. בעיקר השני .
 

קפת

New member
כן? הבטחת להסכים איתי?

ואם אני אגיד לך (לא יגיד לך, את זה שאבא שלך יעשה) לקפוץ מהגג?
 

Dumah

New member
הם עדיין עובדים.

עובדים על פיענוח, זה שאני יסכים איתך. לא אומר שאני יסכים גם לבצע את זה... פאק בעלילה.
 
למעלה