עוד לא הגיעו למצב האידיאלי עם הרב-קוומה כל כך טוב ברב-קו?
הוא לא חוסך לי כסף. הוא לא מאפשר לי עדיין לנסוע נסיעות המשך באותו הכרטיס. הוא כן עלול להתקלקל, ואז יהיה לי בלאגן עד שאקבל אחד חלופי, ובזמן הזה גם אצטרך לשלם מחיר מלא על נסיעה באוטובוס, עד שיתקבל החלופי. אני אפילו לא בטוחה שהוא עוזר לאיכות הסביבה עם כל פתקאות הנייר שאני מקבלת ממנו כל הזמן. והוא פוגע לי אנושות באוסף הכרטיסיות שלי, אבל זה באמת לא קשור.
כאשר הרב-קו יהיה במסלקה משותפת של כל חברות האוטובוסים ביחד עם "רכבת ישראל", תראי כמה הוא טוב. עולים לאוטובוס או לרכבת, מציבים כרטיס ונוסעים. כבר כיום, שהוא לא מגיע לרבע מן הפוטנציאל, הוא עדיף לדעתי על הכרטיסיות, שהיו קודם. ניתן להטעין סכום צבור וכך אין צורך ברכישת כרטיסיה לפי כל קוד וקוד בנפרד. בנוגע לתקלות - יש לי למעלה משנה כרטיס רב-קו והכרטיס עצמו טרם התקלקל לי. התוודאתי לשתי תקלות במכונת הכרטוס, שכתבתי עליהן. ביתר הנסיעות זה עבד חלק. אני באופן אישי יכול לספר לך, שמאז שנכנס ה"רב-קו" ל"דן" עלתה כמות הנסיעות שלי בתוך תל אביב ובפתח תקווה-תל אביב פי כמה וכמה. לפני הרב קו חשבתי פעמים אם לעלות והייתי מעדיף לנסוע ב"אגד", שממילא יש לי כרטיסיות שלהם. עם ה"רב קו" זה השתנה. מאז שהוא משותף עם "קווים" אני גם נוסע עמם, במקום תשלום בנפרד. בנוגע לאיכות הסביבה - את הפתקאות מוטב לזרוק למחזור ולא לפח אשפה רגיל. מה, שלא יהיה אפשר לאמר, שאת הפתיחה עם הכרטיס החברות החדשות (כנראה "קווים") התחילו. למעשה "אגד"באזור אשקלון התחילו, אבל זה הופסק, כך שבמידת מה חברה אחרת התחילה עם זה.