הדיירים שלי עוזבים, ההדירה נראת כמו מזבלה

w in w in

New member
הדיירים שלי עוזבים, ההדירה נראת כמו מזבלה

נשאלת השאלה האם להראות את הדירה שממש אינה במיטבה או לחכות שיעזבו ואז לצבוע לרענן ואז להציג אותה להשכרה, אשמח לשמוע לדעתכם.
 

קלייטון.ש

Well-known member
אפשר להראות דירה שאינה במיטבה

אם מתייחסים לאופן שבו תימסר לדיירים, ומבטיחים שתימסר נקיה וצבועה, או שמודיעים שתימסר כפי שהיא והדיירים יצטרכו לנקות ולצבוע. אנשים מסוגלים לראות דרך חוסר הסדר והלכלוך, הם רק צריכים להבין איך הם יקבלו את הדירה.
 
הדיירים צריכים להשאיר דירה נקייה

הם אחראים לנקות/לצבוע את הדירה בעת העזיבה, בהנחה שהם נכנסו אליה כאשר הייתה נקייה. הם צריכים להחזיר את הדירה כפי שקיבלו אותה.
 

im mitzi

New member
הכל תלוי בחוזה

במידה והדיירים לא קיבלו דירה נקיה וצבועה הם לא צריכים להחזיר אותה ככה.
 
מצטרפת לקלייטון

חבל שתפסידו זמן שכירות, עם ובלי קשר לכך שהשוכרים חייבים להחזיר את הדירה נקייה, ובמידה וקיבלו אותה צבועה - עליהם לדאוג גם לנושא הזה. אם הם ישאירו דירה במצב שונה, את רשאית להשתמש בערבויות שלהם להביא מנקה ולהחזיר את הדירה למצב בו היא נמסרה להם.
&nbsp
את יכולה לציין בפני שוכרים פוטנציאליים שהמצב הנוכחי לא משקף את הפוטנציאל של הדירה, או כפי שאמרה לי בזמנו בעלת דירה שהייתה במצב דומה לשלך - "הדירה הרבה יותר יפה כשהיא נקייה, וזה יהיה מצבה כשתקבלו אותה".
&nbsp
אם נדרש שיפוץ, אפשר מראש לקבוע עם השוכרים המחליפים שייכנסו לדירה פרק זמן אחרי עזיבת השוכרים, שיאפשר לך לבצע את מה שנדרש בלי להפסיד יותר מדי זמן בו הדירה תהיה ריקה.
 
למעלה