הדילמה הראשונה לפורום זה

qwertas

New member
לגבי הסעיף הראשון

כתבתי גם למטה - אני ממש מבינה את התחרות מול גברים אבל קחי בחשבון שבשעות ארוכות אף פעם לא נוכל להתחרות איתם. מצטרפת להמלצה לעשות לעצמך יחסי ציבור בכל השאר - תקתקנית, רצינית, להראות תפוקות עבודה מהבית בערת מדי פעם, לא לקטר, שירגישו ששווה להם שיש אותך. וכפי שכתבתי למטה - התחושה שמה שלא נעשה לא תספק אותם היא מלכודת שיכולה גם להזיק. סתם להיקרע ואף אחד לא יעריך. בוסים כן מעריכים עובדים שעומדים על שלהם ושיש להם חיים וסדר עדיפויות, כמובן תוך ביצוע רציני של מטלות העבודה ועמידה ביעדים.
 

zhelena

New member
להלן המתכון

אני אמא ל3 ילדים :5.5 , 2.5 ו8 חודשים . יוצאת מהבית ב 6 בבוקר , עובדת עד 15 - 3 פעמים בשבוע ועד שעה 19-20 פעמיים בשבוע . רו"ח במקצוע . בנוסף לכך מתעמלת בסטודיו סי בין פעמיים ל 3 פעמיים בשבוע , ותמיד מזמינה אלי חברים עם ילדים לסוף שבוע . כל תלוי בסדר יום שלך , עד כמה את עומדת בלוחות זמנים ולא מתפזרת . ועוד דבר , לי בבית אין טלויזיה מאז ראש השנה . היא נשברה והחלטנו שבמקום שאנחנו והילדים נבלה את כל זמננו מול הטלויזיה , נשקיע את הזמן הפנוי במשחקי קופסא, קריאת ספרים , וכמובן מחשב . ילדנו רואים תוכניות וסרטים רק במחשב ואנו בודקים את התוכן. כמובן שבעלי שותף מלא בכל הקשור לילדנו ולמשפחה . איסוף ופיזור , קניות וכ"ו ובלי לוותר על ההובי שלו - רכיבה על אופניים בימי שבת . הכל עניין של סדר עדיפויות
 

hanchuk

New member
אני בשוק, אני בהלם, אני המומה

בדיוק שלחתי לבעלי את זה קצת קיצוני אבל אני אשמח להעיף את הדבר הזה מהבית
 

zhelena

New member
תוספת קטנה

ועוד משהו מאז שאין טלויזיה יש לי זמן לקרוא ספרים גם כן, מקודם הייתי כמוך , נרדמת מולה
 

happy00

New member
טלויזיה זה בהחלט בזבוז זמן אדיר

וגם האינטרנט, אם נסחפים ומתמכרים לפורומים למשל.
 

ענבל30

New member
יום קצר זה רעיון מעולה!

אם בעבודה לא יאהבו את הרעיון, אפשר לנסות לבקש יום אחד קצר ולהוסיף שעה נוספת ליום אחר... כך תרד לך רק שעה אחת בשבוע ולא שעתיים. עוד אפשרות: לבדוק אם יש אפשרות להגיע קצת יותר מוקדם. מספיק חצי שעה קודם בבוקר, וכבר הרווחת שעתיים וחצי בשבוע, ואת יכולה לצאת יום אחד מוקדם יותר. אל תבקשי לצאת מוקדם, בקשי קצת יותר גמישות עם השעות - תראי נכונות להשאר שעות נוספות אם יש צורך או בימים לחוצים ובתמורה לצאת מוקדם יותר בימים אחרים.
 

סמדר ר

New member
יש בן זוג בתמונה ?? אם כן, אפשר

להיעזר גם בו.... וככה, להקשיש שעה מדי פעם לאירגון וסידור (ביחד...) והכל נראה אחרת לגמרי.
 

qwertas

New member
גם אני חושבת

שאין שום פסול בלצאת יום אחד או אפילו יומיים מוקדם. זה מקובל בהמון מקומות לאימהות עובדות ויותר מזה - אנחנו צריכות להעריך את עצמנו יותר. זה שנעבוד עד מאוחר כל יום ולא נפתח את הפה לא יגרום להעריך אותנו יותר לקראת קידום (הרי תמיד יהיה איזה גבר שיעבוד הרבה יותר שעות). בוסים נורמלים אוהבים ומעריכים גם את אלה שעומדים על שלהם ושיש להם חיים.
 

avtari

New member
היכן הבעל או המשפחה?

נושא מאוד בעייתי. אם יש בן זוג ושניכם קרייריסטים אז מישהו מוותר? אם את בלי בן זוג, אז את באמת סופרמן. אולי גם לבקש עזרה ממשפחה אם אפשר? לפחות פעם אולי פעמיים בשבוע? בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
 

liri לירי

New member
כ"כ מזדהה

ועם זאת למדנו לחיות ככה..... אני משוועת לעוזרת למרות שמבחינה כלכלית יודעת שזה בלתי אפשרי. אני יוצאת מהבית בכל בוקר בשעה 06.00. אם שמתי מכונת כביסה בלילה אני תולה אותה בבוקר (מתעוררת ב 05.00 מכינה כריכים לילדים, מתקלחת, מכינה לי תיק עם אוכל ושתיה לעבודה). משתדלת מיד כשמגיעה (16.30) לשים מכונה, אבל, לא זו הבעיה למלא את המכונה. הבעיה היא להוריד את כל הכביסה התלויה, לקפל ולשים בארונות. (אנחנו 5 נפשות) ואני לא אוהבת להוריד ולשים את הכביסה על הספה. אלא, מורידה בשיטת כל ילד בנפרד, שלי בנפרד, ושל בנהזוג בנפרד. כך גם מיד שמה בארון. משתדלת כל יום לכבס 2 מכונות (זה במידה שהכביסה על החבל יבשה). מיד נכנסת למטבח לחמם אוכל או לטגן שניצלים, להכין פסטה או אורז כי המפונקים לא אוכלים אוכל מחומם............. מפעילה מדיח עם כל הכלים שנערמו בכיור בזמן העדרי..... וזהו..... בשמונה כבר נופלת שדודה מול המסך.....ואם ישבתי...........לא יכולה יותר לקום
יש ימים שאני מגיעה גם ב 17.30. כי צריך לתת שעות נוספות. ואני עובדת בת"א. שעה נסיעה לכל כיוון. ו
למי שקרא עד הלום
 
למעלה