הדיסק של סקעת ב-50 שקל.וב-30 בסופר

תצביעו

New member
הדיסק של סקעת ב-50 שקל.וב-30 בסופר

פארם חחחחחחחחחחחח העיקר צחקתם על מויאל.. קניתי אותו ב30 שקל בסופר פארם... אם צחקתם על מויאל אז בטח לא נעים לכן עכשיו כי זה אותו דבר אז צריך גם לצחוק על סקעת.. קיצור לא אהבתי תדיסק.. נשמע קצת כמו שירי ילדים..אבל הקול שלו עדיין יפה
 
זאת דעתך..../images/Emo39.gif

ולא זכור לי שראיתי בסופר פארם את הדיסק של הראל לא ב- 30 ולא ב- 70. ויש הבדל גדול בין מויאל להראל (סקעת), מויאל מכר בסופרים רגילים אחרי שקונים משהו אפשר לקבל את הדיסק בהנחה. ובקשר שהשירים ילדותיים, אז את מאוד טועה, אם הם היו ילדותיים אחותי הייתה אוהבת אותם והיא לא.
 

תצביעו

New member
"ואת" לא.. אבל "כמה עוד אפשר"

והיו שם עוד כמה.. מזכירים לי כזה שירים ילדותיים של מחזמר או פסטיגל.. לא נורא חפיף. יש שם עוד שירים יפים
 

I N S T I N C T

New member
פחח

הדיסק של סקעת הכלל לא ילדותי.. השירים שלו ממש ממש יפה והם אפילו לא נשמעים ילדותיים.. אנ'לא יודעת איזה שירים שמעת שהיית ילדה אבל השירים של סקעת בכלל לא ילדותיים
אנ'לא רוצה להתווכח או משהו אבל את יכולה לצחוק כמה שאת רוצה על סקעת לא מזיז פה אני בטוחה לאף אחד.. תהני!
 

לאו14

New member
מאיפה הבאת את זה??../images/Emo141.gif

אני בחיים לא צחקתי על מויאל..ולא נראה לי שהרבה צחקו פה.. ולא..ממש לא צריך לצחוק על הראל[סקעת..].. ואם זאת דעתך על הדיסק.. תהנה..
 

דקלה 555

New member
לא היה ולא נברא

היא סתם כותבת כדי לרדת על סקעת. אני קניתי את הדיסק ב-70 ש"ח והיום במקרה הייתי בסופר פארם וסתם שאלתי אם יש את הדיסק ואמרו שלא. אז שלא תבלבל לכם את השכל, היא סתם רוצה להתגרות. ולגבי השירים המדהימים שבדיסק, הם השירים היפים והבוגרים ביותר ששמעתי אי פעם, ולא רק אני אומרת, אלא גדול המוזיקאים בארץ. איפה סקעת ואיפה מויאל? שמיים וארץ.
 
שיואו החיים לא הוגנים!!!

אני קניתי את הדיסק ב 70 ש"ח ועכשוי אני מגלה שהדיסק עולה בסופר פארם 30אני והמזל הרע שלי!!!
 

דקלה 555

New member
לידיעת כולם - כנסו דחוף !!!!

עכשיו, בזה הרגע התקשרתי לסופר פארם בצמרות בהרצליה ודיברתי עם בחור בשם טל, שאלתי אותו אם יש את הדיסק של הראל סקעת וכמה הוא עולה, הוא אמר שכן והוא עולה 60 ש"ח. זה רק מראה ש"תצביעו" שקרנית ברמה שמחפשת מריבות. הטלפון למי שרוצה להתקשר לסופר פארם בצמרות בהרצליה הוא: 09-9514646. תבררו ותראו כמה שהיא שקרנית ותפסנו אותה על חם. את הדיסק של מויאל באמת מכרו ב-30 וזה רק מראה שסקעת ברמה והוא לא ירד למחירים כאלה נמוכים. סקעת שומר על איכות ומאמין בעצמו גם אם המחירים גבוהים, הוא לא צריך להוריד מחירים כדי שאנשים יקנו. תפסנו אותך שקרנית, תחזקי לפורום של מויאל, שם מתאים לך.
 

I N S T I N C T

New member
מסכימה איתך לגמרי

ולמה ניראה ל"תצביעו" שאחרי כמה ימים אחרי שהדיסק יצא ימכרו אותו במחיר כזה נמוך?! חוץ מזה אם היא כל כך לא אוהבת את סקעת ויורדת עליו אז בשביל מה היא קנתה את הדיסק?!
 

דקלה 555

New member
נראה לך שהיא קנתה?

היא סתם רוצה להתגרות בנו, היא לא קנתה כלום, סתם רוצה להאמין שאם מכרו את הדיסקים של מויאל ב-30 אז את הדיסקים של סקעת גם מוכרים ב-30. סתם מחפשת מריבות.
 
למעלה