הדרכה על פי משרד החינוך

הדרכה על פי משרד החינוך../images/Emo62.gif../images/Emo23.gif

לא יכולתי שלא להתמוגג מקריאת דרישות משרד החינוך ממדריכיו ומדריכותיו, ושניה אחר כך נכנסתי ללופ עם עצמי; אם אלו הדרישות, הכיצד הרמה היא יותר תת מאשר רמה? לקרוא ולבכות
 

tlingit

New member
מתיש..

ונראה לי שזו גם התשובה לשאלתך
כשמסמך הדרישות והציפיות כתוב כל כך מסובך וארוך, איך תהיה הפנמה של הדברים? הרי כדי לגרום להטמעה של חומר צריך לכתוב בצורה תמציתית ולהדגיש את העיקרים - אז יופי שעוסקים בנושא לעומק, אבל איפה המקום שבו יכול הקורא לעצור ולראות את "סעיפי הביצוע" בצורה ברורה שיוכל לקחת איתו?
 
../images/Emo45.gif לצערי

צודקת ואולי מצאנו את הסיבה לתשישות ושחיקת המוים כהצהרת לימור לבנת. האם לדעתך החומר נכתב במטרה לישמו, לבצעו ואפילו לקיים מנגנון פיקוח ובקרה? חושבת שהמפקחות מיודעות עם התכנים?
 
למעלה