ההבדל בין DELL 6400 לDELL E1505 ושאלה לגבי אח

stas51

New member
ההבדל בין DELL 6400 לDELL E1505 ושאלה לגבי אח

השאלה כבר כתובה בכותרת :] בכל מיקרה ה6400 נמצא בקטוגוריית הSMALL BUINESS אפוילו יוצא יותר זול עם מפרט טיפה יותר טוב (הארד יותר גדול) מאשר האינספיריון E5105. מה בעצם ההבדל בינהם? ה1505 יותר טוב? פשוט הבנתי שהמחשבים מהביזנס קלאס יותר טובים וזה לא מסתדר לי. שאלה 2- כרגע ההתלבטות בין HP לDELL. אני כרגע בארהב, ואם אני לא טועה HP נותנת תמיד אחראיות בנלאומית לשנה ואפשר אפילו להרחיב אותה ל3 שנים. כשהאחראיות הבין לאומית של DELL לא מכסה את ישראל. זה יכול להכריע את הכף לטובת DELL... הבנתי הכל נכון?? תודה רבה לעוזרים כמו כן איך 3 הכרטיסי מך הנל אחד בחס לשני: הGEFORCE 8400M FS , הATI X1400, GEFORCE 7300 128MB נב מאוד חשוב - איך האחראיות הבינלאומית של IBM)LENOVO( ו TOHSHIBA??? תודה לעונים!
 

bar666xp

New member
אם אני זוכר נכון ההבדל בין INSPIRON 6400...

E1505... בגדול אין הבדל... אם אני זוכר נכון גם Latitude D820 מציע +- מפרטים זהים אבל הוא עמיד יותר פיזית עד כמה שזכור לי... בE1505 אם אני זוכר נכון מכוון יותר לשוק הבייתי וה6400 לשוק העיסקי.. או שזה הפוך לא זוכר במדויק סורי. לגבי כרטיסי המסך... G8 הוא הסידרה החדשה של NVIDIA... http://www.nvidia.com/object/geforce_8400M.html והוא החזק מבין ה3 הללו... ATI.... http://ati.amd.com/products/mobile.html וסידרה G7 של NVIDIA... http://www.nvidia.com/object/go_7_series_techspecs.html
 

stas51

New member
תודה. עכשיו הקנייה תקועה באחראיות.בבקשה עזרה.

אני קונה בארהב, ונורא נורא חשוב שהאחראיות תקפה גם בארץ, להיות סטודנט 4 שנים עם מחשב מקולקל ה לא לעניין :] ההתלבטות היא בין HP DELL LENOVO TOSHIBA בעצם העניין עם האחראיות הוא זה שמחזיק את הקנייה... תודה רבה לעוזרים! זה מאוד חשוב..
 

bar666xp

New member
או זה סיפור...

עד כמה שידוע לי... בעיקרון לנובו כל עוד לא כתוב אחרת האחריות בכל העולם זהה. {יש מקרים בהם כתוב כי האחריות היא לאיזור ו/או מדינה/ות}. טושיבה וHP אין לי מושג לגבי מדיניות האחריות על מחשבים שלא נרכשו בארץ... DELL בחלק מהמקרים מדובר על אחריות לחלקים בילבד! הדרך היעילה ביותר תהיה לצור קשר עם היצרן ועם היבואן {טוב שיש דוא"ל}. זה גם יתן לך עומדן על טיב השירות. אגב זה לא שתהיה ללא אחריות אבל אתה עשוי למצוא את עצמך שולח את המחשב לחו"ל וחזרה על חשבונך... שלא לדבר על הסיכון שיש בכך.
 

stas51

New member
אם ההודעה תרד אהיה ממש ממש עצוב

אסור לתת למשהו כזה ליקרות! לכן תעלי תעלי תעלי! :]
 
למעלה